Et ollut tilauksessa. Minulla ei ollut perättömiä toiveita siitä, että kohtaisin sinut joskus oikeasti. Kuitenkin elämän vaikeina hetkinä puhuin sinulle mielessäni usein vuosien mittaan. Sanoin, että uskon tietäväni sinun olevan jossain, sinun, jonka kanssa meillä on yhteinen kieli, sinun, joka olet osa minua. Ja että vaikka emme todennäköisesti tule tapaamaan koskaan, minua lohduttaa ajatus siitä, että olet jossakin olemassa.
Sitten minä yllättäen tapasin sinut. Enkä enää tiedä, kuinka tulen toimeen ilman sinua.
Kuinka tässä näin kävi?
5
160
Vastaukset
Näin kävi minulle!
En etsinyt minäkään! Sattuman sanelema kohtaaminen ja sen jälkeiset tapahtumat ovat edenneet nopeasti. Mietin, miten jatkan matkaani; en enää halua palata entiseen. On vahva tunne, että on löytänyt ihmisen, jonka kanssa haluaa jatkaa yhteistä matkaa!- EräälleMiehelle
Pääsit yllättämään minutkin täysin. En osannut kuvitella, että näin voisi käydä. En minäkään koe pystyväni elämään enää ilman sinua. Toivottavasti pystyt kertomaan hänelle ja saavutat onnesi.
- eräälle
Eipä taida kertoa, ei ole ennenkään sitä tehnyt. Mietin vaan.
- nimionolemassa
Sitä kutsutaan rakastumiseksi.
- nainenkysyy
Mistä aloittaja tiesit, että hän se on, kuka ollut mielessä ja koska tapasitte oikeasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574