Vai kuvittelenko vain?
Vältteletkö mua?
41
<50
Vastaukset
- Leikitäänkölisää
Etköhän ole aavistanut ettei leikkimme voi jatkua lopunelämää. Kovasti osaat kuvitella minkälainen ihminen on miten osaa olla mukana leikissä. Taidat olla kyllätynyt leikkiin. Kuulin äänestäsi kun soitin. Toki minun on tässä leikissä osattava kertoa ne asiat sulle. Ethän sitä totuutta voi saada kuin kysymälllä. Ja minultahan sun on turha kysyä kun et usko mitä kerron. Välttelen parhaani mukaan. Kauanko me tätä teatteria oikein vedetään? Et kuvittelulla saa mitään irti.
- aitoriitta
Meidän leikkimme taitaa olla loppunut. Tunnen, että se vähitellen hiipuu pois. Hyvä niin. Haluaisin kuitenkin, että tiedät voivasi luottaa minuun. Minä en sinua petä. Ajattelen sinua piiloystävänä, jota en ehkä koskaan tapaa mutta joka on ollut minulle aidosti ystävä. En tätä kokemusta antaisi pois.
Minulla on pientä tarvetta edelleen puuttua elämääsi mutta tajuan, että sinun elämääsi ei puututa. Teet omat ratkaisusi. Hyvä niin. Vetäydyn pois. - Luntariittää
En välttele, elän aikaa jolloin olen ns. säästöliekillä, kun odotukset ovat kovin pienet minkään mieleisen jutun syntymiselle. Uskon herääväni aktiivisemmaksi, kun toivo lisääntyy? Mielessä on eräs tietty, mut paha sanoa, mitä toinen pyörittelee mielessä? Optimisti olen, enkä vaivu synkkyyteen, keskityn vain tuttuun ja turvaliseen elämäntapaani toistaiseksi.
- kysyniintiedät
Se mitä toisen päässä liikkuu, ei selviä kuin ainoastaan kysymällä.
- Luntariittää
kysyniintiedät kirjoitti:
Se mitä toisen päässä liikkuu, ei selviä kuin ainoastaan kysymällä.
Ehkä sopivan tilaisuuden tullen voisinkin, mut ennen sitä nautin olemassa oloani ja itsenäisyyttäni. Joskus ajatellut, et tulee jos on tullakseen, toisinaan sitä toivoo löytävän naisen, jonka kanssa asiat menee yksiin ja toisinaan nauttii vapaudesta. Mut yhdessäolo vaatii aina toisenkin ihmisen toteutuakseen.
- Kysäisenvain
Mistä tunnet tämän tietyn naisen? :)
- Luntariittää
Kysäisenvain kirjoitti:
Mistä tunnet tämän tietyn naisen? :)
En tiedä voinko sanoa tuntevani, ku ei olla vielä juteltu toistemme kanssa. Kohtaamisia ollut kaupassa, kadulla ja harrastuksen parissakin. Molemmat aristellaan ja osin siksikin, ei olla lähennytty? Ehkä aikakaan ei ole ollut siihen paras mahdollinen, niinkuin toin aiemmin julkikin?
- Kookospähkinä
En välttele. Mut musta tuntuu että sä välttelet mun katsetta.
- Jokumeistä
Katseen välttelemiseen yleensä kolme eri syytä, valitse oikea.
-ujous/hämmentyneisyys
-ihastus
-valehtelu/salailu/vilppi - Toivossahyväelää
Jokumeistä kirjoitti:
-ujous/hämmentyneisyys
-ihastus
-valehtelu/salailu/vilppiNo ei tuo viimeinen ainakaan. Itseasiassa kaikki aika epätodennäköisiä mutta jos saan valita, niin lukitsen keskimmäisen.
- tätämieltä
Jokumeistä kirjoitti:
-ujous/hämmentyneisyys
-ihastus
-valehtelu/salailu/vilppiUnohdit inhon listasta.
- ollutjamennyt
Joo. Ei ole pienintäkään syytä tavata. Eikä varsinkaan pienintäkään halua nähdä sua missään enää ikinä.
- Luontokutsuu
Erään kanssa oli pieni väärinkäsitys, nyt voisi tulla kysymään kahville, enää en juokse karkuun. Mikä pakkaus!
- Bbbzzzzz
Välttelen paholaisia YLEENSÄKKIN
- huudadhus
Bingo!
- Cashewpähkinä
Kyllä, välttelen erästä miestä, jotta löydän taas järkeni.
Yksipuolinen ihastus saavuttamattomaan tapaukseen? - SeJokuKaipailee
Mielummin olisin siellä kuin etänä. Tilanne ei nyt vaan anna muuten myöten. Ei ihan helppomasta päästä nyt kotona kaikkinensa.
- mikävaikeaa
Mikäs kotitilanteessa on vaikeaa nyt?
Välttelen.
- Eipärrrkkkele
Ja täällä nää toisilleen täysin vieraat heittelee pilkkakirveitään niin että kolina vaan kuuluu. Aika pipiäitä ootte.
- ylpistelijälle
Hienoo että tunnet kuuluvas porukkaan!
- ÄoÄoÄo
Lienee kadoksissa teiltä joka iikalta. On täällä kyllä tää lössi niin täydellisen tyhjäpäitä että vallan.
- Kaikkivaikuttaakaikkeen
Vahvat reakoinnit ilman todellista syytä (pelkoa mm. toinen haluaa satuttaa toista) kertoo toisen luonteesta paljon. Olettamuksia meillä on monenlaisia, mut et käyttäytyy sen pohjalta vältellen, en halua ymmärtää sellaista käytöstä. Ehkä silloin parempi todetakin, et hyvä näin, ettei tullut enempää? Huono käytös ruokkii huonoa ja hyvä hyvää.
Miksi tehdä ongelma asiasta, josta ei ole täyttä varmuutta? Verrattavissa vertaukseen, et tehdään kärpäsestä härkänen, omien reakointien pohjalta? Jokainen taablaa tyylillään ja se näkyy myös lopputuloksena. Ymmärrän pelkoa myös sillai, et oma suojamuuri estää näin satuttamasta itseään (tuntemus), mut en muuten. Kunhan totean. Toivon kaikkea hyvää rehtiydelle.- näinnäkisin
Kyllä vahvoihin reagointeihin, pelkoihin ym. on yleensä syynsä sen toisen puolelta.
- Nojopasjopas
Tällekin hiljaisuuden palstalle on eksynyt melkoinen joukko joka välttelee tuntematonta aloittajaa.
Niin sitä pitää ihmiset, kukas sen tyhmyyden näyttäisi ellei tyhmä ihminen itse. - ajattelenitseäni
En välttele. En vaan nykyään enää tahallani hakeudu paikkoihin missä pääsisin seuraasi.
- TavallaanOn
Eikö se ole välttelyä?
- ajattelenitseäni
TavallaanOn kirjoitti:
Eikö se ole välttelyä?
Ei se ole, koska monesti iso syy siihen, että menin kyseisiin paikkoihin, oli mahdollisuus törmätä häneen.
Esimerkki: Jos pitäisin vaikkapa keilaradalla töissä olevasta naisesta ja itse en erityisesti fanittaisi keilaamista, niin tuppautuisin sinne keilaamaan ja notkumaan lähinnä hänen takiaan. Sitten kun hän ilmaisisi, ettei tahdo kanssani mitään sen erityisempää juttua niin ei olisi mitään syytä enää käydä siellä. Kyseessä ei olisi välttely vaan aiemman tuppautumisen lopettaminen.
- rehellisesti
Todellakin
- kerrosyy
Miks?
- ilmeistä
Eikös se ole aika selvää jos kun molemmat välttelee toisiaan.
- Ehkäjollainlailla
En haluaisi enää tavatakaan.
- Vjlgjl
Ketä? Ei ole enää ketään, jota vältellä.
- Ikäväkyllä
Mies välttelee mua, joten ymmärsin vinkin ja välttelen myös lähestymästä häntä, vaikka nähdäänkin siellä jatkuvasti.
- entodellakaan
En välttele kaipaamaani naista. Olen kylläkin luullut, että hän välttelee minua, kun ei olla törmätty piiiitkään aikaan.
- mikstännekirjotan
Jos olisit hän, niin en välttele. Ennemminkin olen yrittänyt liikkua joskus jossain, missä voisi törmätä. Mutta kun aina sitten petyn, niin en oikein jaksa enää yrittää, kun en edes tiedä missä liikut ja milloin. Enkä kyllä usko että edes kaipaat mua.
- entodellakaan
mikstännekirjotan kirjoitti:
Jos olisit hän, niin en välttele. Ennemminkin olen yrittänyt liikkua joskus jossain, missä voisi törmätä. Mutta kun aina sitten petyn, niin en oikein jaksa enää yrittää, kun en edes tiedä missä liikut ja milloin. Enkä kyllä usko että edes kaipaat mua.
En kirjoittaisi tänne jos en kaipaisi. Minullakaan ei ole yhtään 100% varmaa paikkaa missä kaipaamaani naiseen törmäisin.
- Taval_laan
Voi sitä välttelyksi sanoa, ei siitä mitään tulisi. Miksi kiusata itseään turhilla unelmilla.
- CheerUp
Miksi noin kyyninen? Elämässä pitää olla toivoa, uskoa parempaan, halua kurkottaa valoisampaan huomiseen.
- KuhavaaSanon
Välttelen.
- Nlkilkjkkjjlkjjjl
Ap, minkä vastauksista valitsit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763561
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292294Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842013Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191560- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271403Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531075