41!, tee oma aloitus

OmatAloit

Tehkää omia aloituksia jos tahdotte tuota poiua ylläpitää täällä palstalla.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos_olet

      Jos olet huomannut p:llä meneillään massiivihyökkäyt palstan keskustelujen tuhoamiseksi.

      • 41neurologistavaivaa

        Yritän saada sen pysymään tuossa yhdessä ketjussa. Tehkää uusi aloitus.


      • Tehkää
        41neurologistavaivaa kirjoitti:

        Yritän saada sen pysymään tuossa yhdessä ketjussa. Tehkää uusi aloitus.

        Tehkää!? Blogikirjoittaja on jo mennyt ja me yltin kanssa ehdittiin kehua..
        Niin p innostui täyttämään juuri sitä ketjua koska nyt näyttää kuin häntä olisi siinä kehuttu.

        Pystyt vain jatkamaan tuota.
        P ei ole se mitä sanoo olevansa, kuten olet jo huomannutkin...


      • Pyydä
        41neurologistavaivaa kirjoitti:

        Yritän saada sen pysymään tuossa yhdessä ketjussa. Tehkää uusi aloitus.

        Pyydä ja poistoja.
        Minä olen pyytänyt jo lukisia tänään.


      • 41neurologistavaivaa kirjoitti:

        Yritän saada sen pysymään tuossa yhdessä ketjussa. Tehkää uusi aloitus.

        Mitä järkeä on teiänkään touhussa, esim. tuossa "tehkää uus aloitus" eiks noita aloituksia ole jo ihan tarpeeksi, käyttädytte kuin poiu ikään, turhanpäiväisiä poiu' un liittyviä aloituksia näyttäny tulleen useita

        Mitä järkeä?
        Mikä teitä estää kirjoittamasta poiu mielipiteitänne yhteen ketjuun. ?
        Tekniset ongelmatko?


      • Tulee_kiu
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Mitä järkeä on teiänkään touhussa, esim. tuossa "tehkää uus aloitus" eiks noita aloituksia ole jo ihan tarpeeksi, käyttädytte kuin poiu ikään, turhanpäiväisiä poiu' un liittyviä aloituksia näyttäny tulleen useita

        Mitä järkeä?
        Mikä teitä estää kirjoittamasta poiu mielipiteitänne yhteen ketjuun. ?
        Tekniset ongelmatko?

        Tulee kiukustuneena tehtyä useampia.
        Minusta p on sen verran kuutamolla että jos tahtoo sen näkevän asiat niin ne on oltava otsakkeessa.
        Eli ei tekniset ongelmat vaan poijun neurologiset vaivat.
        On se muuten narsistinen ihminen. Voi jumat sentään. Ihan maailman napa.


      • Tulee_kiu kirjoitti:

        Tulee kiukustuneena tehtyä useampia.
        Minusta p on sen verran kuutamolla että jos tahtoo sen näkevän asiat niin ne on oltava otsakkeessa.
        Eli ei tekniset ongelmat vaan poijun neurologiset vaivat.
        On se muuten narsistinen ihminen. Voi jumat sentään. Ihan maailman napa.

        "Tulee kiukustuneena tehtyä useampia."

        No näin sivusta seuraten nuo jatkuvat aloitukset samasta asiasta tuntuvat typeriltä, ikäänkuin haluttaisiin vaan lisää ja lisää puhetta ko. henkilöstä.

        Nytkin jo yli puolet palstan etusivun keskustelun aiheista/otsikoista liittyy jollain tavalla häneen, että onhan siellä niitä aloituksia jo riittämiin jos haluaa hänestä keskustella.

        Mitä järkeä siinä on ?

        Kiukustumisen ymmärrän, mut tarviiko sitä siltikään mennä samalle tasolle, alkaa tukkimaan palstaa moisilla typerillä ko, henkilöstä tehdyillä aloituksilla. Joista tulee mieleen, et ko. henkilö taitaa itsekin tykätä tämmösestä sekamelskasta ja yrittää omalla toiminnallaan lisätä sitä.

        Ylläpitoakin huudetaan apuun, luuletko sinä tosisissaan, että joku ihminen oikeesti seuraa/lukee näitä keskusteluja, lukee ne parikymmentä tuhatta mielipidettä, joita tulee päivittäin.

        Mikset ota yhteyttä ylläpitoon esim. postitse tai käytä palaute lomaketta.
        https://www.suomi24.fi/palaute

        Myös ilmiantolomakkeessa on kohta johon voi tarkemmin selventää, mikä häiritsee sinua tällä palstalla, jos kyse on muusta kuin yksittäisestä loukkaavasta viestistä.

        Molemmilla lomakkeilla voi myös kertoa häiritsevästä henkilöstä.
        Edelleen tuohon suomi24 blogiin kirjoittamalla voi tuoda esiin asioita jotka kiukuttaa.

        No tämmöstä ny tuli tähän kohtaan.
        Itse olen hyvin skeptinen sen suhteen et tää palsta miksikään enää muuttuu.

        Mutta ei mua kiukuta, eikä kauheesti harmitakkaan enää.
        Aika aikansa kutakin. Tavan vuoksi tulee käytyä ja jotain kommentoituakin.


      • Niin_
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Tulee kiukustuneena tehtyä useampia."

        No näin sivusta seuraten nuo jatkuvat aloitukset samasta asiasta tuntuvat typeriltä, ikäänkuin haluttaisiin vaan lisää ja lisää puhetta ko. henkilöstä.

        Nytkin jo yli puolet palstan etusivun keskustelun aiheista/otsikoista liittyy jollain tavalla häneen, että onhan siellä niitä aloituksia jo riittämiin jos haluaa hänestä keskustella.

        Mitä järkeä siinä on ?

        Kiukustumisen ymmärrän, mut tarviiko sitä siltikään mennä samalle tasolle, alkaa tukkimaan palstaa moisilla typerillä ko, henkilöstä tehdyillä aloituksilla. Joista tulee mieleen, et ko. henkilö taitaa itsekin tykätä tämmösestä sekamelskasta ja yrittää omalla toiminnallaan lisätä sitä.

        Ylläpitoakin huudetaan apuun, luuletko sinä tosisissaan, että joku ihminen oikeesti seuraa/lukee näitä keskusteluja, lukee ne parikymmentä tuhatta mielipidettä, joita tulee päivittäin.

        Mikset ota yhteyttä ylläpitoon esim. postitse tai käytä palaute lomaketta.
        https://www.suomi24.fi/palaute

        Myös ilmiantolomakkeessa on kohta johon voi tarkemmin selventää, mikä häiritsee sinua tällä palstalla, jos kyse on muusta kuin yksittäisestä loukkaavasta viestistä.

        Molemmilla lomakkeilla voi myös kertoa häiritsevästä henkilöstä.
        Edelleen tuohon suomi24 blogiin kirjoittamalla voi tuoda esiin asioita jotka kiukuttaa.

        No tämmöstä ny tuli tähän kohtaan.
        Itse olen hyvin skeptinen sen suhteen et tää palsta miksikään enää muuttuu.

        Mutta ei mua kiukuta, eikä kauheesti harmitakkaan enää.
        Aika aikansa kutakin. Tavan vuoksi tulee käytyä ja jotain kommentoituakin.

        "Nytkin jo yli puolet palstan etusivun keskustelun aiheista/otsikoista liittyy jollain tavalla häneen, että onhan siellä niitä aloituksia jo riittämiin jos haluaa hänestä keskustella."
        Niin, ei vuoden/vuosia kestävää väsytystaistelua h ä n e n k a n s s a a n, vaan nopea vastahuökkäys... Jos ja kun hänellä ymmärryksessä jonkun sortin vikaa (tiesi kyllä että sotki ja pysäyttikin muut keskstelut) niin asia selväksi. Niinkuin heti. Se jaksaa kyllä jos sille antaa mahdollisuuden. Seis, pois, stop.


      • Joo_on
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Tulee kiukustuneena tehtyä useampia."

        No näin sivusta seuraten nuo jatkuvat aloitukset samasta asiasta tuntuvat typeriltä, ikäänkuin haluttaisiin vaan lisää ja lisää puhetta ko. henkilöstä.

        Nytkin jo yli puolet palstan etusivun keskustelun aiheista/otsikoista liittyy jollain tavalla häneen, että onhan siellä niitä aloituksia jo riittämiin jos haluaa hänestä keskustella.

        Mitä järkeä siinä on ?

        Kiukustumisen ymmärrän, mut tarviiko sitä siltikään mennä samalle tasolle, alkaa tukkimaan palstaa moisilla typerillä ko, henkilöstä tehdyillä aloituksilla. Joista tulee mieleen, et ko. henkilö taitaa itsekin tykätä tämmösestä sekamelskasta ja yrittää omalla toiminnallaan lisätä sitä.

        Ylläpitoakin huudetaan apuun, luuletko sinä tosisissaan, että joku ihminen oikeesti seuraa/lukee näitä keskusteluja, lukee ne parikymmentä tuhatta mielipidettä, joita tulee päivittäin.

        Mikset ota yhteyttä ylläpitoon esim. postitse tai käytä palaute lomaketta.
        https://www.suomi24.fi/palaute

        Myös ilmiantolomakkeessa on kohta johon voi tarkemmin selventää, mikä häiritsee sinua tällä palstalla, jos kyse on muusta kuin yksittäisestä loukkaavasta viestistä.

        Molemmilla lomakkeilla voi myös kertoa häiritsevästä henkilöstä.
        Edelleen tuohon suomi24 blogiin kirjoittamalla voi tuoda esiin asioita jotka kiukuttaa.

        No tämmöstä ny tuli tähän kohtaan.
        Itse olen hyvin skeptinen sen suhteen et tää palsta miksikään enää muuttuu.

        Mutta ei mua kiukuta, eikä kauheesti harmitakkaan enää.
        Aika aikansa kutakin. Tavan vuoksi tulee käytyä ja jotain kommentoituakin.

        "Kiukustumisen ymmärrän, mut tarviiko sitä siltikään mennä samalle tasolle, alkaa tukkimaan palstaa moisilla typerillä ko, henkilöstä tehdyillä aloituksilla. Joista tulee mieleen, et ko. henkilö taitaa itsekin tykätä tämmösestä sekamelskasta ja yrittää omalla toiminnallaan lisätä sitä."
        Joo, on mentävä ikäänkuin (korostan sanaa i k ä ä n k u i n) samalle tasolle, jos aikoo saada vaikutuksen. Kaikkia sivistyneitä yrityksiä saada luopimaan jankuttamisesta kyseinen trolli käyttää hyväkseen, selittää selittää ja selittää loputtomiin. Ei kannata yrittää olla fiksu jos vastassa narsisti...tms.


      • Mistä_sinä
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Tulee kiukustuneena tehtyä useampia."

        No näin sivusta seuraten nuo jatkuvat aloitukset samasta asiasta tuntuvat typeriltä, ikäänkuin haluttaisiin vaan lisää ja lisää puhetta ko. henkilöstä.

        Nytkin jo yli puolet palstan etusivun keskustelun aiheista/otsikoista liittyy jollain tavalla häneen, että onhan siellä niitä aloituksia jo riittämiin jos haluaa hänestä keskustella.

        Mitä järkeä siinä on ?

        Kiukustumisen ymmärrän, mut tarviiko sitä siltikään mennä samalle tasolle, alkaa tukkimaan palstaa moisilla typerillä ko, henkilöstä tehdyillä aloituksilla. Joista tulee mieleen, et ko. henkilö taitaa itsekin tykätä tämmösestä sekamelskasta ja yrittää omalla toiminnallaan lisätä sitä.

        Ylläpitoakin huudetaan apuun, luuletko sinä tosisissaan, että joku ihminen oikeesti seuraa/lukee näitä keskusteluja, lukee ne parikymmentä tuhatta mielipidettä, joita tulee päivittäin.

        Mikset ota yhteyttä ylläpitoon esim. postitse tai käytä palaute lomaketta.
        https://www.suomi24.fi/palaute

        Myös ilmiantolomakkeessa on kohta johon voi tarkemmin selventää, mikä häiritsee sinua tällä palstalla, jos kyse on muusta kuin yksittäisestä loukkaavasta viestistä.

        Molemmilla lomakkeilla voi myös kertoa häiritsevästä henkilöstä.
        Edelleen tuohon suomi24 blogiin kirjoittamalla voi tuoda esiin asioita jotka kiukuttaa.

        No tämmöstä ny tuli tähän kohtaan.
        Itse olen hyvin skeptinen sen suhteen et tää palsta miksikään enää muuttuu.

        Mutta ei mua kiukuta, eikä kauheesti harmitakkaan enää.
        Aika aikansa kutakin. Tavan vuoksi tulee käytyä ja jotain kommentoituakin.

        "Ylläpitoakin huudetaan apuun, luuletko sinä tosisissaan, että joku ihminen oikeesti seuraa/lukee näitä keskusteluja, lukee ne parikymmentä tuhatta mielipidettä, joita tulee päivittäin."
        Mistä sinä tiedät mitä keinoja mitä olen käyttänyt?
        Ja, minä myös olen ajatellut asiaa aina tilanteen mukaan paljon enemmän kuin näyt kuvittelevan.
        Harmituksen määrästä en tiedä, mutta ilostuneena palstan rauhoittumisesta ja alkaneista keskusteluista olin jonnin verran pettynyt että tuo yksi kaaho tuli kuin tupaan, joko typeryyttään, jossain niistä lukemattomsita shokeista joissa väittää olleensa, tai sitten juoni trollina hyökkäyksensä.
        Kai olet huomannut että se "shokissa" täyttää ovet ja raot teksteillään. Joten muiden keskustelujen jatkuminen on joka tapauksessa finitto. Joitan nyt kyettiin jatkamaan, kun tuo tulva siirtyi kuitenkin vain johonkin tiettyyn ketjuun ja näihin hänestä KERTOVIIN (huom uudet kirjoittajat, jotka eivät tunne häntä).


      • vielävaankiukuttaa
        Mistä_sinä kirjoitti:

        "Ylläpitoakin huudetaan apuun, luuletko sinä tosisissaan, että joku ihminen oikeesti seuraa/lukee näitä keskusteluja, lukee ne parikymmentä tuhatta mielipidettä, joita tulee päivittäin."
        Mistä sinä tiedät mitä keinoja mitä olen käyttänyt?
        Ja, minä myös olen ajatellut asiaa aina tilanteen mukaan paljon enemmän kuin näyt kuvittelevan.
        Harmituksen määrästä en tiedä, mutta ilostuneena palstan rauhoittumisesta ja alkaneista keskusteluista olin jonnin verran pettynyt että tuo yksi kaaho tuli kuin tupaan, joko typeryyttään, jossain niistä lukemattomsita shokeista joissa väittää olleensa, tai sitten juoni trollina hyökkäyksensä.
        Kai olet huomannut että se "shokissa" täyttää ovet ja raot teksteillään. Joten muiden keskustelujen jatkuminen on joka tapauksessa finitto. Joitan nyt kyettiin jatkamaan, kun tuo tulva siirtyi kuitenkin vain johonkin tiettyyn ketjuun ja näihin hänestä KERTOVIIN (huom uudet kirjoittajat, jotka eivät tunne häntä).

        Vaikuttaa aivan siltä, että sinulla on halu kiukutella muille kommentoijille. Tee nyt aloitus siitä narsismista, kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista, äläkä hänestä nyt jauha enempää.


      • Niin_ kirjoitti:

        "Nytkin jo yli puolet palstan etusivun keskustelun aiheista/otsikoista liittyy jollain tavalla häneen, että onhan siellä niitä aloituksia jo riittämiin jos haluaa hänestä keskustella."
        Niin, ei vuoden/vuosia kestävää väsytystaistelua h ä n e n k a n s s a a n, vaan nopea vastahuökkäys... Jos ja kun hänellä ymmärryksessä jonkun sortin vikaa (tiesi kyllä että sotki ja pysäyttikin muut keskstelut) niin asia selväksi. Niinkuin heti. Se jaksaa kyllä jos sille antaa mahdollisuuden. Seis, pois, stop.

        "Niin, ei vuoden/vuosia kestävää väsytystaistelua h ä n e n k a n s s a a n, vaan nopea vastahuökkäys."

        Eiköhän tuo ko. tyyppi ole ollut jo vuosia täällä palstalla ja mitä enemmän huomioidaan, sen enemmän riehaantuu.

        Mitä tulee tuohon

        "Tee nyt aloitus siitä narsismista, kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista, äläkä hänestä nyt jauha enempää"

        Niin miksei muut saa kommentoida ko. henkilöä/palstan tilannetta, onko se sinun yksityisoikeutesi ?

        Mitä aloituksiin tulee, niin olen yleensäkin harvemmin tehnyt aloituksia, eikä mulla nykyään enää ole oikein sellaista tarvettakaan.

        Mitä tulee tuohon

        "kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista"

        Kyllä joo, tällä hetkellä voi olla poissa, en tiedä.

        Voihan hän täällä olla silti, lukea ja seurata näytä keskusteluja ja alkaa sitte taas paahtamaan jos jotain muuta kuin häneen liittyvää keskustelua syntyy

        Sittenkö taas alkaa sama rumba, "seis, stop, mene jo, häivy, jne. " loputtomiin.
        Sellaistahan se on ollut pitkän aikaa yhä uudelleen ja uudelleen


      • Mee_mäkeen
        vielävaankiukuttaa kirjoitti:

        Vaikuttaa aivan siltä, että sinulla on halu kiukutella muille kommentoijille. Tee nyt aloitus siitä narsismista, kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista, äläkä hänestä nyt jauha enempää.

        Mee mäkeen.


      • Niin_vast
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Niin, ei vuoden/vuosia kestävää väsytystaistelua h ä n e n k a n s s a a n, vaan nopea vastahuökkäys."

        Eiköhän tuo ko. tyyppi ole ollut jo vuosia täällä palstalla ja mitä enemmän huomioidaan, sen enemmän riehaantuu.

        Mitä tulee tuohon

        "Tee nyt aloitus siitä narsismista, kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista, äläkä hänestä nyt jauha enempää"

        Niin miksei muut saa kommentoida ko. henkilöä/palstan tilannetta, onko se sinun yksityisoikeutesi ?

        Mitä aloituksiin tulee, niin olen yleensäkin harvemmin tehnyt aloituksia, eikä mulla nykyään enää ole oikein sellaista tarvettakaan.

        Mitä tulee tuohon

        "kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista"

        Kyllä joo, tällä hetkellä voi olla poissa, en tiedä.

        Voihan hän täällä olla silti, lukea ja seurata näytä keskusteluja ja alkaa sitte taas paahtamaan jos jotain muuta kuin häneen liittyvää keskustelua syntyy

        Sittenkö taas alkaa sama rumba, "seis, stop, mene jo, häivy, jne. " loputtomiin.
        Sellaistahan se on ollut pitkän aikaa yhä uudelleen ja uudelleen

        "Mitä tulee tuohon

        "Tee nyt aloitus siitä narsismista, kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista, äläkä hänestä nyt jauha enempää"

        Niin miksei muut saa kommentoida ko. henkilöä/palstan tilannetta, onko se sinun yksityisoikeutesi ?"

        Niin vastasit nyt niinkuin minun kommenttiini, mutta kelle tuo on?
        Minä ainakaan en ole tuota minikommenttia laittanut.
        Minikommentoijalle kuitenkin laitoin tuon viittauksen mäkeen...

        Mutta muuten, noin on, että tuota hätistelyä joutuu tekemään jos tällä palstalla mielii yhtään kirjoittaa. Tyyppi palaa entistä ponnekkaampana kun on ajatellut jossain sielunsa sopperoissa että sydänmerkit ja kehut ovat olleet hänelle, vaikka ne on toisille tarkoitettu.


      • Niin_vast kirjoitti:

        "Mitä tulee tuohon

        "Tee nyt aloitus siitä narsismista, kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista, äläkä hänestä nyt jauha enempää"

        Niin miksei muut saa kommentoida ko. henkilöä/palstan tilannetta, onko se sinun yksityisoikeutesi ?"

        Niin vastasit nyt niinkuin minun kommenttiini, mutta kelle tuo on?
        Minä ainakaan en ole tuota minikommenttia laittanut.
        Minikommentoijalle kuitenkin laitoin tuon viittauksen mäkeen...

        Mutta muuten, noin on, että tuota hätistelyä joutuu tekemään jos tällä palstalla mielii yhtään kirjoittaa. Tyyppi palaa entistä ponnekkaampana kun on ajatellut jossain sielunsa sopperoissa että sydänmerkit ja kehut ovat olleet hänelle, vaikka ne on toisille tarkoitettu.

        "Niin vastasit nyt niinkuin minun kommenttiini, mutta kelle tuo on?"

        Niin kommentoin ny noita kaikkia vastauksia joita oli tullut edellisen kommenttini tiimoilta , kun niissä ny oli yhtä samaa asiaa.

        mm. kommentoin tätä

        "Niin, ei vuoden/vuosia kestävää väsytystaistelua h ä n e n k a n s s a a n, vaan nopea vastahuökkäys."

        Kuin myös tätä

        "Tee nyt aloitus siitä narsismista, kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista, äläkä hänestä nyt jauha enempää"

        Mistäs sitä ny tietää kenelle täällä vastaa, enkä ny tiedä sitten sitäkään, mikä noista oli minikommentti, tuo "mee mäkeen" kommenttiko?


      • yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Niin vastasit nyt niinkuin minun kommenttiini, mutta kelle tuo on?"

        Niin kommentoin ny noita kaikkia vastauksia joita oli tullut edellisen kommenttini tiimoilta , kun niissä ny oli yhtä samaa asiaa.

        mm. kommentoin tätä

        "Niin, ei vuoden/vuosia kestävää väsytystaistelua h ä n e n k a n s s a a n, vaan nopea vastahuökkäys."

        Kuin myös tätä

        "Tee nyt aloitus siitä narsismista, kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista, äläkä hänestä nyt jauha enempää"

        Mistäs sitä ny tietää kenelle täällä vastaa, enkä ny tiedä sitten sitäkään, mikä noista oli minikommentti, tuo "mee mäkeen" kommenttiko?

        Lisään vielä, kun vilkaisin tuota toista ketjua, että jollain ainakin tuntuu olevan kova tarve keskustella ko. häiriköstä tämän ketjun lisäksi.

        Että pitäiskö häntäkin ohjeistaa tuolla tavoin

        "Tee nyt aloitus siitä narsismista, kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista, äläkä hänestä nyt jauha enempää"


      • yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Lisään vielä, kun vilkaisin tuota toista ketjua, että jollain ainakin tuntuu olevan kova tarve keskustella ko. häiriköstä tämän ketjun lisäksi.

        Että pitäiskö häntäkin ohjeistaa tuolla tavoin

        "Tee nyt aloitus siitä narsismista, kun tämä mainittu häirikkö on poissa keskusteluista, äläkä hänestä nyt jauha enempää"

        Lisään vielä, et sillä erotuksella tuohon mulle annettuun ohjeistukseen liittyen, et tuo mainittu häirikkö ei ole poistunut keskusteluista, et tuo mua ohjeistanut ny yritti vähän niinku huijata.

        Mutta joo, mun pitää ny ryhdistäytyä et jotain muutakin ajateltavaa ja tekemistä taas tähän päivään,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe