Raiskauksista...

Tony

Kun täällä mustalaiset näyttää aina vetoavan
siihen etteivät he syyllisty raiskauksiin, niin
mieleen muistuu heti yksi tapaus kun mustalaismies
pakotti puukolla uhaten ala-ikäisen tytön
ottamaan suihin. Tätähän ei tietenkään voi
lukea raiskaukseksi, vai?

78

3525

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seee

      eri asia kun valkolaisten raiskaukset voidaan näyttää toteen ja haluutko verrata tota tarinaas niihin tosi seikkoihin,te valkoset huudatte faktoja kun Romani kertoo että käy koulussa tai on töissä jne sitte itse keksitte tälläisia tarinoita joita ette sitten todista todeksi!!!!!!!!!!

      • Tony

        Kyllä tuo tarina mun mielestä aika hyvin
        todeksi tuli todistettua kun juttu meni
        oikeuteen ja mustalaismies lähti linnaan.


      • nooo
        Tony kirjoitti:

        Kyllä tuo tarina mun mielestä aika hyvin
        todeksi tuli todistettua kun juttu meni
        oikeuteen ja mustalaismies lähti linnaan.

        mut eipä se sinun sanas sitä todista jote tyhjää lyö sanas ja heitänpä sulle vastaukses monia kertoja kaaheman tarinan jammu siltavuori ainostaan suomalainen!


      • 4444444
        Tony kirjoitti:

        Kyllä tuo tarina mun mielestä aika hyvin
        todeksi tuli todistettua kun juttu meni
        oikeuteen ja mustalaismies lähti linnaan.

        Jos tuo mitä kirjoitit jos se on totta en ole kylläkään nähnyt tuolaista kirjoitusta lehdestä mutta minun mielestä sille miehelle olisi pitänyt tehdä niin että siltä olisi pitännyt ottaa henki pois koska minun mielestä tuolainen ei ole ensinkään mikään mustalainen oikea mustalainen ei koskaa tekisi tuolaista jos minun sakin jollekkin pikku tytölle tehdäisiin noin niin se mies ei kerkeäisi käräjille asti vaan me itse annettaisi sille sellainen tuomio että se ei enään tekisi mitään rikosta koskaan sen taru päättyisi siihen.


      • hoi manne!
        4444444 kirjoitti:

        Jos tuo mitä kirjoitit jos se on totta en ole kylläkään nähnyt tuolaista kirjoitusta lehdestä mutta minun mielestä sille miehelle olisi pitänyt tehdä niin että siltä olisi pitännyt ottaa henki pois koska minun mielestä tuolainen ei ole ensinkään mikään mustalainen oikea mustalainen ei koskaa tekisi tuolaista jos minun sakin jollekkin pikku tytölle tehdäisiin noin niin se mies ei kerkeäisi käräjille asti vaan me itse annettaisi sille sellainen tuomio että se ei enään tekisi mitään rikosta koskaan sen taru päättyisi siihen.

        sinä et le oikea mustalaine koska kaalee ei osaa kirjottaa. ps. tämän saneli valkolaiselle timi korsosta


      • Jeps jeps.

        Ap onks linkkiä laittaa väittämäsi tueksi? Meinaan aikamoisia sankareita ja tarina setiä/tätejä pyörii palstoilla,milloin mitäkin tarinaa turauttelemassa.


      • Anonyymi
        4444444 kirjoitti:

        Jos tuo mitä kirjoitit jos se on totta en ole kylläkään nähnyt tuolaista kirjoitusta lehdestä mutta minun mielestä sille miehelle olisi pitänyt tehdä niin että siltä olisi pitännyt ottaa henki pois koska minun mielestä tuolainen ei ole ensinkään mikään mustalainen oikea mustalainen ei koskaa tekisi tuolaista jos minun sakin jollekkin pikku tytölle tehdäisiin noin niin se mies ei kerkeäisi käräjille asti vaan me itse annettaisi sille sellainen tuomio että se ei enään tekisi mitään rikosta koskaan sen taru päättyisi siihen.

        just näin


      • Anonyymi

        Kyllä kaikissa heimoista on omat rikolliset ja raiskaajat myös juutalaisista ja arabeissa sekä Arabiassa kuuluu asiaan raiskata omat ja vieraat.


      • Anonyymi
        hoi manne! kirjoitti:

        sinä et le oikea mustalaine koska kaalee ei osaa kirjottaa. ps. tämän saneli valkolaiselle timi korsosta

        VALKO VALTO VALKOLAISELLE OIKEASTI SUOMEKSI VALKOISELLE VALTO ON AINA VIHANNUT VALKOISIA Raamatussa Mooses on lueteltu maattomat kansat ja syy miksi.


      • Anonyymi

        Mustalainen NIMITTELEE rasistisesti valkoisia VALKOLAISIKSI ikävää rasismia ihonväriin tai kulttuuriin.


      • Anonyymi
        hoi manne! kirjoitti:

        sinä et le oikea mustalaine koska kaalee ei osaa kirjottaa. ps. tämän saneli valkolaiselle timi korsosta

        😂😂😂


    • minä vaan

      yleensä roomaaneita syytetään varkauksista röstöistä puukotelusta ym. mutta ennen kuin valtaväestö tuomitte niin monta kertaa olette lukennut esim alibista suomen suurimasta rikos lehdestä että mustalainen raiskasi lapsen tai vanhuksen tai murhasi koko perhensä tai palotteli ihmisen ja söi sen tai tappoi koko perheensä vaaan velkojen takia .hm siinä teillä miettimistä ennen kuin tuomitsette ette kaikki toki ole samanlaisia mutta emme myöskään me joten jätetäänkö yleistäminen pois jo vähän liian vanhan aikaista. kasvakaa aikuiseksi jo ettekö ole tottunut jo erilaisuuten kun suomessa on nyt jo niin paljon ulkomaalaisia plus heidän rikoksensa.tutustukaa niin huomaatte että olemme ihmisiä ketkä vaan omistaa enemmän kultuuria kun te ja meillä on kauniit tavat

      • Ne ovat

        Ne tavat joita pidätte, on ihan samankaltaisia kuin ennenvanhaan oli kaikilla tapana.Aika moni asia menee yhteen vanhojen tapojen kanssa.Siisteys ja häveliäisyys oli samalla linjalla valtaväen keskuudessa silloin ennen.

        Moni tämän päivän aikuinen on saanut tuollaisen "vanhan kasvatuksen"

        Jotkut asiat menee kyllä omissa ajatuksissani ainakin erilailla kuin mitä vaikka kuulee romanien mieltävän.Esim.minusta pieni lapsi on aikuista paaaaaaaljon puhtaampi ja en voisi kuvitellakkaan laittavani vauvan/lapsen pyykkejä samaan pesuun.Meillä kyllä muutenkin jokaisen vaatteet pestään erikseen ja erotellen vielä.Sukat ei ikinä mene samaan pesuun muiden kanssa.Tai alimmat vaatteet.Liinavaattekin ovat oma lukunsa.Ja nämä on opittu jo kotoa.


      • Anonyymi
        Ne ovat kirjoitti:

        Ne tavat joita pidätte, on ihan samankaltaisia kuin ennenvanhaan oli kaikilla tapana.Aika moni asia menee yhteen vanhojen tapojen kanssa.Siisteys ja häveliäisyys oli samalla linjalla valtaväen keskuudessa silloin ennen.

        Moni tämän päivän aikuinen on saanut tuollaisen "vanhan kasvatuksen"

        Jotkut asiat menee kyllä omissa ajatuksissani ainakin erilailla kuin mitä vaikka kuulee romanien mieltävän.Esim.minusta pieni lapsi on aikuista paaaaaaaljon puhtaampi ja en voisi kuvitellakkaan laittavani vauvan/lapsen pyykkejä samaan pesuun.Meillä kyllä muutenkin jokaisen vaatteet pestään erikseen ja erotellen vielä.Sukat ei ikinä mene samaan pesuun muiden kanssa.Tai alimmat vaatteet.Liinavaattekin ovat oma lukunsa.Ja nämä on opittu jo kotoa.

        Sullapa on runsas vaate arsenaali , , et paljon säästä kun et täyttä koneelista pese sukka sinne pikkarit tänne pyyhkeet tonne t- paidat jne. . ootepa te vainoharhasia outoa porukkaa , , niin työvaatetahan teilä ei olekkaan . . nehän kuuluukin pestä erilään . . mitenkähän vanhaan aikaan kun pitivielä avannosta vesi hakea ? oliko elämä kovaa tä ? ja kenen avannosta hä ? entäs muurin alle tulet tä ? keneltä puut hä ?


      • Anonyymi

        YouTube taskuvarkaat ( voi tästä tutkia minkä maan ja uskonnon edustajia ovat)


      • Anonyymi
        Ne ovat kirjoitti:

        Ne tavat joita pidätte, on ihan samankaltaisia kuin ennenvanhaan oli kaikilla tapana.Aika moni asia menee yhteen vanhojen tapojen kanssa.Siisteys ja häveliäisyys oli samalla linjalla valtaväen keskuudessa silloin ennen.

        Moni tämän päivän aikuinen on saanut tuollaisen "vanhan kasvatuksen"

        Jotkut asiat menee kyllä omissa ajatuksissani ainakin erilailla kuin mitä vaikka kuulee romanien mieltävän.Esim.minusta pieni lapsi on aikuista paaaaaaaljon puhtaampi ja en voisi kuvitellakkaan laittavani vauvan/lapsen pyykkejä samaan pesuun.Meillä kyllä muutenkin jokaisen vaatteet pestään erikseen ja erotellen vielä.Sukat ei ikinä mene samaan pesuun muiden kanssa.Tai alimmat vaatteet.Liinavaattekin ovat oma lukunsa.Ja nämä on opittu jo kotoa.

        Minulla ei olisi varaa pestä joka rättiä eri kokeellisessa,koska maksan itse vedet ja sähköt. Ei ne vaatteet herran isä sentään toisistaan saastu 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullapa on runsas vaate arsenaali , , et paljon säästä kun et täyttä koneelista pese sukka sinne pikkarit tänne pyyhkeet tonne t- paidat jne. . ootepa te vainoharhasia outoa porukkaa , , niin työvaatetahan teilä ei olekkaan . . nehän kuuluukin pestä erilään . . mitenkähän vanhaan aikaan kun pitivielä avannosta vesi hakea ? oliko elämä kovaa tä ? ja kenen avannosta hä ? entäs muurin alle tulet tä ? keneltä puut hä ?

        Jos ei tarvi ite maksaa vedestä ym nii mikäs siinä kuluttaa vaan röyhkeästi pesemällä yhden vaatteen kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei tarvi ite maksaa vedestä ym nii mikäs siinä kuluttaa vaan röyhkeästi pesemällä yhden vaatteen kerrallaan.

        Ja pesukoneeseen voi vetää sähköt roikalla rappukäytävän pistorasiasta. Tulee vieläkin halvemmaksi pyykätä


    • Mustalainen....

      mitäs järkee tuossa oli, tulla tänne valehtelemaan, niinkö tuo yks sano että ootko koskaan lukenut esimerkiks alibista että mustalainen on raiskannu ketää tai tehny palottelumurhia käyttänyt lapsia hyväks ja syöny niitä, et ole kun sitä ei oo tapahtunu, mutta joka päivä kumminki näkee lehestä mitä suomalainen tekee jopa lapsillensa, näytä mulle joku linkki missä lukee että mustalainen on tuon tehny sit minä uskon sinua, en muuten

      • Tony

        Kuten tuossa jo ennemmin kerroin,
        asia meni oikeuteen asti ja tuomio tuli.
        Tämä ei todellakaan ole mikään satu.
        Mun tietääkseni internetissä ei ole
        sivustoa jossa pidetään kirjaa kaikista
        Suomen oikeudenkäynneistä, joten linkin
        laittaminen voi olla aika hankalaa.


      • Mustalainen...
        Tony kirjoitti:

        Kuten tuossa jo ennemmin kerroin,
        asia meni oikeuteen asti ja tuomio tuli.
        Tämä ei todellakaan ole mikään satu.
        Mun tietääkseni internetissä ei ole
        sivustoa jossa pidetään kirjaa kaikista
        Suomen oikeudenkäynneistä, joten linkin
        laittaminen voi olla aika hankalaa.

        sitten en usko sinua, kyllä uskon että se on lehessä ollu ja niitä pääsee lukemaan internetistä, ja jos se on tapahtunu oikeestikki niin sillo sen pystyy internetistä näkemään, ja jos mustalainen tekis tuommosta niin suomalainen puhuis siitä jokapuolella


      • Tony
        Mustalainen... kirjoitti:

        sitten en usko sinua, kyllä uskon että se on lehessä ollu ja niitä pääsee lukemaan internetistä, ja jos se on tapahtunu oikeestikki niin sillo sen pystyy internetistä näkemään, ja jos mustalainen tekis tuommosta niin suomalainen puhuis siitä jokapuolella

        No totta puhuen kyllä mä pystyn elämään
        sen asian kanssa, että sä et mua usko.
        Etpä tietenkään, eihän mustalaiset raiskaa...
        Mutta niin siinä vain kävi enkä mä aio sitä
        sen kummemmin sulle alkaa tilittämään.


      • .kmmh d
        Tony kirjoitti:

        No totta puhuen kyllä mä pystyn elämään
        sen asian kanssa, että sä et mua usko.
        Etpä tietenkään, eihän mustalaiset raiskaa...
        Mutta niin siinä vain kävi enkä mä aio sitä
        sen kummemmin sulle alkaa tilittämään.

        totta on.tiän sen miehen,mun tutun isä.mutta paljon harvinaisempaa se on että kaaleet tekee noin.kyllä ne kaajeet tekee raaimmat rikokset.


      • hrwe
        .kmmh d kirjoitti:

        totta on.tiän sen miehen,mun tutun isä.mutta paljon harvinaisempaa se on että kaaleet tekee noin.kyllä ne kaajeet tekee raaimmat rikokset.

        mistä voit tietää että se meinas justii sitä miestä, oot varmaan itekki kaajeita


      • muuan vain
        Tony kirjoitti:

        Kuten tuossa jo ennemmin kerroin,
        asia meni oikeuteen asti ja tuomio tuli.
        Tämä ei todellakaan ole mikään satu.
        Mun tietääkseni internetissä ei ole
        sivustoa jossa pidetään kirjaa kaikista
        Suomen oikeudenkäynneistä, joten linkin
        laittaminen voi olla aika hankalaa.

        Kuule jos et pysty toteksi sanomaasi tuomaan niin silloin valehtelet että lopeta tuo valehtelu nyt ja heti missä lehessä se sellainen uutinen oli. mulla sattuu olemaan kaikki alibi lehdet mitkä on ilmestynyt. ja samoiten sattuu olemaan rikos lehdet sano missä lehdessä se uutinen oli niin rupean tarkistamaan sen heti.


      • .kmmh d
        hrwe kirjoitti:

        mistä voit tietää että se meinas justii sitä miestä, oot varmaan itekki kaajeita

        tiän ketä tarkotti.siintä luki hesarissa.on tehny parille tytölle.se on vaa surullinen tosiasia.mutta kyllä tosi harvinaista että kaaleet tekee tuommosta.tunnen sen tytönki kenet se likasi,se tyttö on nykyää vaa kaajeitte kanssa tekemisissä.raukka käy ni sääliksi ko kaikki melkee syrjii sitä vaikkei se sen vika ollu.


      • nimi alkaa
        .kmmh d kirjoitti:

        tiän ketä tarkotti.siintä luki hesarissa.on tehny parille tytölle.se on vaa surullinen tosiasia.mutta kyllä tosi harvinaista että kaaleet tekee tuommosta.tunnen sen tytönki kenet se likasi,se tyttö on nykyää vaa kaajeitte kanssa tekemisissä.raukka käy ni sääliksi ko kaikki melkee syrjii sitä vaikkei se sen vika ollu.

        P niinku pekka (Kutsuma nimi meinaan)


      • Tony
        muuan vain kirjoitti:

        Kuule jos et pysty toteksi sanomaasi tuomaan niin silloin valehtelet että lopeta tuo valehtelu nyt ja heti missä lehessä se sellainen uutinen oli. mulla sattuu olemaan kaikki alibi lehdet mitkä on ilmestynyt. ja samoiten sattuu olemaan rikos lehdet sano missä lehdessä se uutinen oli niin rupean tarkistamaan sen heti.

        Voi kun kaikki Suomen rikokset tosiaan mainittaisiinkin
        jossain Alibissa ja Rikospostissa, niin nehän olis
        puhelinluettelon paksuisia lehtiä.
        Noin paljon rikosuutisia seuranneena sinäkin olet
        varmasti huomannut, että lehdissä kirjoitetaan
        aika vähän mustalaisten rikoksista todelliseen
        määrään nähden.
        Tuossa ennemmin mainittiinkin, että Hesarissa
        on ollut juttua tuosta kertomastani tapauksesta.


      • koetas nyt lukea ja ymmärtää
        Tony kirjoitti:

        Voi kun kaikki Suomen rikokset tosiaan mainittaisiinkin
        jossain Alibissa ja Rikospostissa, niin nehän olis
        puhelinluettelon paksuisia lehtiä.
        Noin paljon rikosuutisia seuranneena sinäkin olet
        varmasti huomannut, että lehdissä kirjoitetaan
        aika vähän mustalaisten rikoksista todelliseen
        määrään nähden.
        Tuossa ennemmin mainittiinkin, että Hesarissa
        on ollut juttua tuosta kertomastani tapauksesta.

        Noin paljon rikosuutisia seuranneena sinäkin olet
        varmasti huomannut, että lehdissä kirjoitetaan
        aika vähän mustalaisten rikoksista todelliseen
        määrään nähden.


      • Mustalainen...
        .kmmh d kirjoitti:

        tiän ketä tarkotti.siintä luki hesarissa.on tehny parille tytölle.se on vaa surullinen tosiasia.mutta kyllä tosi harvinaista että kaaleet tekee tuommosta.tunnen sen tytönki kenet se likasi,se tyttö on nykyää vaa kaajeitte kanssa tekemisissä.raukka käy ni sääliksi ko kaikki melkee syrjii sitä vaikkei se sen vika ollu.

        sanoit että kaikki melkeen syrjii sitä, ni miks en ole kuulu ketään puhuvan siitä, kyllä toinen mustalainen tietäis jos joku ois tehny jotaki tuommosta, sitä en ensinääkään pidettäis mustalaisena enään sen jälkeen, ja ei ketään mustalainen kiusais semmosta tyttöö kelle on tapahtunu tuommosta..niin turhaa te tänne tuutte höpöttelemään, ei oo meillä tapana tuommonen homma


      • Mustalainen...
        Tony kirjoitti:

        Voi kun kaikki Suomen rikokset tosiaan mainittaisiinkin
        jossain Alibissa ja Rikospostissa, niin nehän olis
        puhelinluettelon paksuisia lehtiä.
        Noin paljon rikosuutisia seuranneena sinäkin olet
        varmasti huomannut, että lehdissä kirjoitetaan
        aika vähän mustalaisten rikoksista todelliseen
        määrään nähden.
        Tuossa ennemmin mainittiinkin, että Hesarissa
        on ollut juttua tuosta kertomastani tapauksesta.

        ainaha suomalainen tuo esille mitä mustalainen on teheny, jos mustalainen tekee jotaki ni suomalainen sanoo heti että se oli mustalainen, mustalaisten jutut otetaan aina ylös,.niinku teki otatte ylös semmosia juttuja ku joku on parkeerannu autonsa väärin ni saatikka sit joku raiskaus


      • .kmmh d
        Mustalainen... kirjoitti:

        sanoit että kaikki melkeen syrjii sitä, ni miks en ole kuulu ketään puhuvan siitä, kyllä toinen mustalainen tietäis jos joku ois tehny jotaki tuommosta, sitä en ensinääkään pidettäis mustalaisena enään sen jälkeen, ja ei ketään mustalainen kiusais semmosta tyttöö kelle on tapahtunu tuommosta..niin turhaa te tänne tuutte höpöttelemään, ei oo meillä tapana tuommonen homma

        sen nimisen miehen ko pökkö?siintä oli lehessä ja luki ihan oikia nimiki.


      • .kmmh d
        .kmmh d kirjoitti:

        sen nimisen miehen ko pökkö?siintä oli lehessä ja luki ihan oikia nimiki.

        mutta se on väärin ko heti jos mustalaine tekee noin ni se on lehessä,miksi ei kirjoteta jos suomalaine tekee?sitte ihmiset alkaa yleistämään.


      • Anonyymi
        .kmmh d kirjoitti:

        sen nimisen miehen ko pökkö?siintä oli lehessä ja luki ihan oikia nimiki.

        onko tä,mä pökkö huiskisroosan poika, Lahen maaritin ja nyytin tätinpoika sitäkö pökköä tarkotat


      • Anonyymi
        Mustalainen... kirjoitti:

        sitten en usko sinua, kyllä uskon että se on lehessä ollu ja niitä pääsee lukemaan internetistä, ja jos se on tapahtunu oikeestikki niin sillo sen pystyy internetistä näkemään, ja jos mustalainen tekis tuommosta niin suomalainen puhuis siitä jokapuolella

        Kuuleppas kummaa . . Tangokuningas SILTSU kun teki tällösensä me valkolaiset serkukset ei sanallakaan mainita sen lieron sikailuista se on meile tabu .


      • Anonyymi

        2 mustalaista synnytti juutalaiselle lapsia ukot Venäjältä


      • Anonyymi
        Tony kirjoitti:

        No totta puhuen kyllä mä pystyn elämään
        sen asian kanssa, että sä et mua usko.
        Etpä tietenkään, eihän mustalaiset raiskaa...
        Mutta niin siinä vain kävi enkä mä aio sitä
        sen kummemmin sulle alkaa tilittämään.

        Jakomäen Länsimäen romanit kerrotaan jo vuosia sitten raiskanneet lapsia metsissä ellei sitten asialla olleet muslimit psykologilla hoidettu näitä lapsia.


      • Anonyymi
        .kmmh d kirjoitti:

        totta on.tiän sen miehen,mun tutun isä.mutta paljon harvinaisempaa se on että kaaleet tekee noin.kyllä ne kaajeet tekee raaimmat rikokset.

        Romani naisilla on myös väkivalta miehiä ei se niin yksinkertaista elämä ole


      • Anonyymi
        Mustalainen... kirjoitti:

        ainaha suomalainen tuo esille mitä mustalainen on teheny, jos mustalainen tekee jotaki ni suomalainen sanoo heti että se oli mustalainen, mustalaisten jutut otetaan aina ylös,.niinku teki otatte ylös semmosia juttuja ku joku on parkeerannu autonsa väärin ni saatikka sit joku raiskaus

        Causeskut oli kai juutalaisia kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas kummaa . . Tangokuningas SILTSU kun teki tällösensä me valkolaiset serkukset ei sanallakaan mainita sen lieron sikailuista se on meile tabu .

        Sillanpää on vähän Espanjan tyylinen mutta suosikki silti ehkä ihminen joka on inhimillinen kuitenkin ja ystävällinen eikä kylvä vihaa yhtenään saa sympatiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillanpää on vähän Espanjan tyylinen mutta suosikki silti ehkä ihminen joka on inhimillinen kuitenkin ja ystävällinen eikä kylvä vihaa yhtenään saa sympatiat.

        Espanjan tyylinen ??? !!!! YÄK YÄKK Olet oksettava tyyppi. Siltsu kylvää pahoinvointia.


    • tämä viestisi

      olisi ollut että "Kun täällä mustalaiset näyttää aina vetoavan
      siihen etteivät he syyllisty raiskauksiin, niin
      mieleen muistuu heti yksi tapaus kun mustalaismies
      pakotti puukolla uhaten ala-ikäisen tytön
      ottamaan suihin. Tätähän ei tietenkään voi
      lukea raiskaukseksi, vai?" olisi totta niin mikä oli pointtis? tämä on ensimmäinen kerta kun kuulen kyseisestä asiaan Romanin syyllistyvän silti tätä ei olla toteen näytetty joten onko sanaasi luotettava?

      • Tony

        Jos vain lukutaitoa löytyy, niin koko jutun
        pointti selviää mun ensimmäisestä viestistä.
        Eli: Mustalaiset väittää että he eivät raiskaa
        ikinä. Toin jutun esille kertoen, että kyllä
        ainakin joku mustalainen osaa senkin lajin.
        Eikä mun tarvi asiaa täällä todistella sen
        kummemmin. Juttu on näytetty toteen oikeuden
        edessä ja se riittää mulle. Sillä ei ole mitään
        merkitystä, kuka täällä uskoo mun sanaan
        ja kuka ei.


      • nooh
        Tony kirjoitti:

        Jos vain lukutaitoa löytyy, niin koko jutun
        pointti selviää mun ensimmäisestä viestistä.
        Eli: Mustalaiset väittää että he eivät raiskaa
        ikinä. Toin jutun esille kertoen, että kyllä
        ainakin joku mustalainen osaa senkin lajin.
        Eikä mun tarvi asiaa täällä todistella sen
        kummemmin. Juttu on näytetty toteen oikeuden
        edessä ja se riittää mulle. Sillä ei ole mitään
        merkitystä, kuka täällä uskoo mun sanaan
        ja kuka ei.

        miks pitää tulla sitte levittää tätä sun tietoas yleisesti jos sun tarkoitus ei ole jotenkin alentaa Romania??
        kukaan ei ole sanonut että ihminen ei kykenisi tekemään pahoja asioita mutta teidän väitteinne vastapainoksi on esitetty minkälaisia rikoksia teidän keskuudessanne tapahtuu päivittäin!
        niin ja tuosta sanaanasi luottamisesta,en todellakaan luota kun ei voi olla luottamista te sanotte ensin yhtä ja kohta toista niin on käynyt joka ainut kerta!


      • tossa näkyy
        nooh kirjoitti:

        miks pitää tulla sitte levittää tätä sun tietoas yleisesti jos sun tarkoitus ei ole jotenkin alentaa Romania??
        kukaan ei ole sanonut että ihminen ei kykenisi tekemään pahoja asioita mutta teidän väitteinne vastapainoksi on esitetty minkälaisia rikoksia teidän keskuudessanne tapahtuu päivittäin!
        niin ja tuosta sanaanasi luottamisesta,en todellakaan luota kun ei voi olla luottamista te sanotte ensin yhtä ja kohta toista niin on käynyt joka ainut kerta!

        naapurin rom..ukkeli hakkaa akkaansa,huorittelee sitä ja jahtaa nuoria eukkoja mustalaisia ja valkolaisia.Tääkö se sitten hyvää käytöstä on? Samaan hissiin ei sen kanssa viitti mennä kun on heti kourimassa!!Yök.


      • -->>
        tossa näkyy kirjoitti:

        naapurin rom..ukkeli hakkaa akkaansa,huorittelee sitä ja jahtaa nuoria eukkoja mustalaisia ja valkolaisia.Tääkö se sitten hyvää käytöstä on? Samaan hissiin ei sen kanssa viitti mennä kun on heti kourimassa!!Yök.

        tarkottaako se susta että kaikki olis samanlaisia jos joku on paha nii ei se tarkoita sitä että kaikki olisi paha


      • Mustalainen...
        -->> kirjoitti:

        tarkottaako se susta että kaikki olis samanlaisia jos joku on paha nii ei se tarkoita sitä että kaikki olisi paha

        eksä tienny että se menee niin että suomalainen jos tekee jotakin niin se on yksin se paha mutta jos mustalainen tekee niin sillo on kaikki mustalaiset pahoja


      • ,,,,,,,,,,,,,
        Mustalainen... kirjoitti:

        eksä tienny että se menee niin että suomalainen jos tekee jotakin niin se on yksin se paha mutta jos mustalainen tekee niin sillo on kaikki mustalaiset pahoja

        tiijätkös serkku miksi kutsutaan mannea jolta on kädet ja jalat poikki?
        vast: melko luotettavaksi...hehe..


      • heheheh
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        tiijätkös serkku miksi kutsutaan mannea jolta on kädet ja jalat poikki?
        vast: melko luotettavaksi...hehe..

        vvähäs oot fiksu


      • vewvew
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        tiijätkös serkku miksi kutsutaan mannea jolta on kädet ja jalat poikki?
        vast: melko luotettavaksi...hehe..

        keksi omia vitsejä mille ei oo nauretti valamiiks jo


      • ,,,,,,,,,,,,,,,
        vewvew kirjoitti:

        keksi omia vitsejä mille ei oo nauretti valamiiks jo

        mitkä ovat mannen eka sanat heti synnyttyään?
        vast: Hai sie lääkäri,osta hyvä karvakaulus!


      • teilllää
        ,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        mitkä ovat mannen eka sanat heti synnyttyään?
        vast: Hai sie lääkäri,osta hyvä karvakaulus!

        on varaa keksiä alentamis vitsejä kaikista muista patsi itestänne kun ettehä työ tee ikinä mitää väärin ja käyttäytytte aina niin hienosti ja vieraan varaisesti mut totuus on toisin siis suotakoon heille vitsinsä


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        teilllää kirjoitti:

        on varaa keksiä alentamis vitsejä kaikista muista patsi itestänne kun ettehä työ tee ikinä mitää väärin ja käyttäytytte aina niin hienosti ja vieraan varaisesti mut totuus on toisin siis suotakoon heille vitsinsä

        osta manne hyvä auto,on vähän ajettu,sokkeella mummolla saaressa ollu...


      • ahahah
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        osta manne hyvä auto,on vähän ajettu,sokkeella mummolla saaressa ollu...

        tuo sinun tyylis kirjottaa/viestittää kertoo esi isies tyylistä matki apina


      • ,,,,,,,,,,,,,,,
        ahahah kirjoitti:

        tuo sinun tyylis kirjottaa/viestittää kertoo esi isies tyylistä matki apina

        Kaksi mustalaista kohtasi kadulla.
        - Hai sie. Mihin sie meet? toinen kysyi.
        - Mie meen ostaa paitaa, vastasi toinen.
        - No osta miullekki jos et jää kii!
        Hehe...


      • Muuan vain
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        tiijätkös serkku miksi kutsutaan mannea jolta on kädet ja jalat poikki?
        vast: melko luotettavaksi...hehe..

        Tiedätkos miksi kutsutaan sitä jos on kuolut valkolainen, kuolut valkolainen on paran valkolainen.


      • Anonyymi
        Muuan vain kirjoitti:

        Tiedätkos miksi kutsutaan sitä jos on kuolut valkolainen, kuolut valkolainen on paran valkolainen.

        Murhanhimoista sakkia ootte kuitenkin


      • Anonyymi
        tossa näkyy kirjoitti:

        naapurin rom..ukkeli hakkaa akkaansa,huorittelee sitä ja jahtaa nuoria eukkoja mustalaisia ja valkolaisia.Tääkö se sitten hyvää käytöstä on? Samaan hissiin ei sen kanssa viitti mennä kun on heti kourimassa!!Yök.

        Joo niin yksi romani pari tappeli turvakottiin akka vietiin.


      • Anonyymi
        Muuan vain kirjoitti:

        Tiedätkos miksi kutsutaan sitä jos on kuolut valkolainen, kuolut valkolainen on paran valkolainen.

        Mistä mustalaisten SUOMI MURRE ON KEHITTYNYT


    • rosita-----

      kyllä ykskin mustalais mies raiskas minun siskon en ymmärrä tätä ei kaaleet tämmösiä ennen ollu

    • tämä on totuus

      kyllä mustalaiset on menneet sekasin tästä muutama vuosi taakse päin yks mies (kaaleita) raiskas mun siskon siellä oli pikku lapsikin talossa petskot sai miehen kiinni ja aikanaan siitä tuli oikeuden käynti kaaleet tietää tän miehen ovat käyneet linnassa sanomassakin tälle miehelle mies oli yrittäny valeeks vetää asian mutta perää on että raiskas mun siskon .

      • rossivaan

        tästäkin oli lehdessä juttu mutta eivätpä nimiä julkasseet mutta kaaleet tietää tämän raiskaajan ja nimiä voin jakaa kun laitatte sähköposti osoitteitanne


      • Anonyymi

        kaikki raiskaajat ovat emäsäpujareita oli ne sitte ketä hyvänsä


    • Anonyymi

      JOS MIE EN SAA RINSAA NYT HETI NI MIE RAISKAAN JOKA JEENON!!! TERVEISIN RAISKUUROOKERI LOHJALLA VAAN

      • Anonyymi

        HAI LOHJAN ROOKERI! MIUN SERKKU RAINERI LUPAS ANTAA SIULLE RINSAA! RAINERI ON JO MATKALLA LOHJALLE, TOIVOTTAVASTI JAKSAT ODOTTAA VARTIN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAI LOHJAN ROOKERI! MIUN SERKKU RAINERI LUPAS ANTAA SIULLE RINSAA! RAINERI ON JO MATKALLA LOHJALLE, TOIVOTTAVASTI JAKSAT ODOTTAA VARTIN!

        EI OO RAIKKUA NÄKYNY. NYT MIE KOSTAN JA RAISKAAN SIUT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI OO RAIKKUA NÄKYNY. NYT MIE KOSTAN JA RAISKAAN SIUT

        MALMIN MÖHÖMAHA-MERTSI ON SEKSIKÄS EIKÄ TARTTE RAISKATA! ETKÄ TARTTE KONTOOMIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MALMIN MÖHÖMAHA-MERTSI ON SEKSIKÄS EIKÄ TARTTE RAISKATA! ETKÄ TARTTE KONTOOMIA!

        MÖHÖMAHA MERTSI ON IMPOTENTTI JA HÄLLÄ KUOLA VALUU SUUSTA.


    • Anonyymi

      Sukurutsamannet panee äitiään, siskojaan ja omia lapsiaan.

      Hoi!

    • Anonyymi

      Onko se raiskaus jos vähän puijaa puistoon sammunutta jullia?

    • Anonyymi

      mustalaiset raiskaa kokoajan

    • Anonyymi

      Forssan Feija raiskasi Vaasan Valdemarin nauraa.

    • Anonyymi

      Mulle muistuu mieleen Saapasjalka rock joskus 80 - luvun lopulla . siinä Pihtiputaan keskustassa oliskohan ollut joku vihralue , , siinä nuoripari oli sylikkäin nojasivat koivua vasten , , mannella valokolais blondi sylissään . Aloin ajankuluksini seuraan sitä touhua mutta sitten kylmäsi kun huomasin todellisen tilanteen se puika piti sitä tyttöä pakolla sylissään eikä päästänyt pois. Niin piti ranteesta kiini. Huomasin ilmeestä jotta oli pakolla sylissä , , silmät kyyneleissä. Minäkin olin niin nynny etten mennyt kysymään mikä on tilanne , tarvitaanko apua ? Täytyy tunnustaa että minäkin vähän pelkään näitä morottajia enkä sekaanu heidän kulttuurin harrastamiseen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näillä kirjoituksilla taas peitellään ja hyssytellään niin valtaväestön kuin mamujen&matujen tekemiä seksuaalirikoksia.
      Joka väestönryhmässä on myös seksuaaliseen väkivaltaan syyllistyneitä henkilöitä, joten on sinänsä turhaa tuoda erikseen romaneiden tekemiä seksirikoksia/korostaa niitä.
      Ja henkisesti terve ei niin tekisikään, vaan niputtaisi kaikki raiskaajat samaan nippuun taustoista huolimatta.

      • Anonyymi

        Totta toinen puoli mutta kyllä minullakin on ensi vaikutelma romaneista inhottava pelottava olento ei ollenkaan ole sympatiaa herättävä . . ovat sellasija niinkun ovat heraskaisija olemukseltaan . . minä minä minä , näin se vaan on.


    • Anonyymi

      Harvemmin raiskattu jeeno siitä menee petskoille kertomaan

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe