Viimeksi 90-luvulla omistin Alfa 33:n. Hirveä romu!
Vastaukset 8
- Kolmekaajaajarakki
Vittuaks tuut tänne meidä foorumille haukkumahan alaffaa!? Sul ei olis ees varaa tälläseen urheiluautoon! Joku tyhmä jaappanilaanen sulla alla oon??!
- AlfaUUUH
Vain todellinen alfauros voi ajaa alfalla! Nämä ovat iljettäviä beetoja nämä haukkujat, ei ole edes homokorvakoruja ja meikkiä!!!
- POLOINEN
Alffojen vikaindeksi on 100 prossenttia,,näin se vaan ON<<<ja eihän niitä näe edes liikenteessä kuin ehkä 1 10v aikana eheheh
- Sokota-Octavia-2003
En mää ny nii hölmö ol jot mää Alfa Romeo ostasi.
Mää aja Sokotal aja sää vaa Alfal.
Kyll maar kaikki tietää ett Sokota paras auto o. - aikanäyttää
Aika vähän noita kolmekolmosia on enää kaupankaan.
Alfa-Romu on nimensä mukainen.
- Anonyymi
....mahdoit tykätä siitä kolmekolmosesta paljon, kun muistat 30 - vuoden takaisen rakkauden noin hyvin....
- Anonyymi
Vieläkin on selkä kipeänä siitä Alfa 33:n ajoasennosta ja "ergonomiasta" - polkimet sivussa ja liian lähellä, ratti liian kaukana ja ei säädettävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491258Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409