Et tullut tänäänkään syliini........
<3
Vastaukset 21
- Ristopimahti
ollut koko illan tosi asiallinen, mutta nyt se sitten tapahtui.
- keropparisto
miten saat hevosen istuutumaan syliisi?? Ison koiran syliinottaminenkin tuottaa jo aikamoisia vaikeuksia. :D
- Eihevonen
Tuskin kukaan nainen pitäisi siitä että sanot häntä hevoseksi sinä olet itse näköjään aasi.
Eihevonen kirjoitti:
Tuskin kukaan nainen pitäisi siitä että sanot häntä hevoseksi sinä olet itse näköjään aasi.
Voi se olla niinkin..........
<3- Pikkuakka
Se olis kuule niin että turpiin tulisi jos mua haukkuisit Lilliputti olitko jotain 160cm.
- eikövai
Risto_ kirjoitti:
Ei tuota nyt ihan kirjaimellisestikkaan pidä ottaa.....
<3
:)itse näin jo mielessäni kun sohvalla istuen yrität istuttaa hevosta syliisi. :))
eikövai kirjoitti:
itse näin jo mielessäni kun sohvalla istuen yrität istuttaa hevosta syliisi. :))
:)..........
<3- Hirnyy
Sillähän on jo hevonen sen oma akka :D
- ihahaaa
Hevosennaamainen?
- Palstatietäjä
Niin sen oma akka on iso kuin hevonen ja ruma kuulemma.
- Eiköniin
Palstatietäjä kirjoitti:
Niin sen oma akka on iso kuin hevonen ja ruma kuulemma.
Kuka tahansa on iso kääpiön rinnalla ja voihan kääpiökin näyttää naamastaan rumalta trollilta.
Ehkä heppa harjoittelee istumista jossain muualla - ja hyvä niin, harjoitus tekee mestarin. :)
https://i.chzbgr.com/full/9036955904/hD315E613/Risto_ kirjoitti:
Moi, margis........
<3Moi, moi... nukkumaan, sinäkin. Huomenna on päivä uus. :)
margariini kirjoitti:
Moi, moi... nukkumaan, sinäkin. Huomenna on päivä uus. :)
Koht, juu........
<3
- A.nonyymi
https://youtu.be/iXcj8dFOd1E
hevosista mieleen - Elluhalloyb
Te ette tiedä..
Mikä tarkotus Hevosella on...
Minäpä tiedän....
Kuka rakastaa villihevosii....
Katsokaa kuinka upeita JA VAPAITA...👅👍💖Ennenkaikkea vapaita...- Kjähh
Et sinä vapaa ole kun roikut palstalla roikku naama.
- Elluhalloyb
Tähän täytyy kommentoida....
Yritän kovasti syödä..et tulis...läskii...
Mut tiedä mitä ..
MÄ OON PALJON ILOISEMPI KUIN SÄ...😂💖💋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471326
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97939Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78884Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113825- 40681
- 105584
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22544On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28533- 45524
Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.69462