Minun on vain vieläkin ikävä sinua

Vaikka olenkin hyväksynyt ajatuksen ettei meitä koskaan tule, silti osa minusta pitää kiinni kynsin hampain sinusta. Sinunlaista ei ole toista, eikä koskaan tule olemaankaan.
Vuosi horoskooppini kertoi että löydän tänä vuonna sielunkumppanin ja rakkauden jota olen odottanut vuosia. Mutta entäs kun löysin sielunkumppanin jo vuosia sitten..

https://m.youtube.com/watch?v=UfNoJ1MzixY

3

122

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrän

sanomasi ja toivon sinulle kaikkea parasta. Ihan varmasti vielä löydät sen omasi.

laitan tähän erään lempikappaleeni, johon olen tykästynyt upean laulannan lisäksi tuohon Espeniin. Ei noin upeata olentoa olekaan. <3 Se on niin virheetön tuossa neulepaidassaan ja farkuissa, koko esitys, eikä vähiten kehonkieli on täydellinen! <3<3

https://youtu.be/vtK3Ve7ReFk

• vauutsii

hieno esitys täynnä flirttiä, odotin että olisi päättynyt pitkään suudelmaan. :))

• kaislatuulessa

Pysähdyin tekstiisi. Se puhutteli minua.
      Samoin musalinkki.
      Oma mieli on niin herkillä. Silloin kaikki kaunis tulee ihon alle. Herkistää.
      Toit mieleeni erään tärkeän ja rakkaan.
      Vuosien takaa. Sellaisen joka säilyy sydämessäni.
      Kiitos kun muistutit.

🌾

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe