Aisurit Rules

OKSAAKO

55v Mies kyselee, että onkos pks:lla Paria, missä mies tykkää katselle, kun Rouva saa vierasta?
Olettehan aikuisia, ja heteroita. Muita vaatimuksia ei ole...

14

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AisurihaaveOn

Oletkos selannut suomi24 treffejä?
      Jos vastaat,laita sama nimimerkki...

• Katsella

Asumme Järvenpäässä ja mieheni tykkää kun saan vierasta. Emme ole ensi kertalaisia ja seksuaalisesti olemme aktiivisia. Olet sopivan ikäinen, itse olen 56v ja mieheni 63v ja kuntoilemme molemmat säännöllisesti.

• OKSAAKO

Hmmm....Hyvältä kuulostais....
        T. Aloittaja. Mites edettäis?

• Katsella
        OKSAAKO kirjoitti:

Hmmm....Hyvältä kuulostais....
        T. Aloittaja. Mites edettäis?

Molemmat jäämme lomalle parin viikon päästä. Voisimme nähdä meillä saunomisen merkeissä on helppo tapa tutustua saunan lämmössä lauteilla. Itse kiihotun herkästi uuteen tuttavuuteen ja vieras kyllä vaistoaa sen.. T. Mari

• Täällä myös halukas :-)

• Katsella kirjoitti:

Molemmat jäämme lomalle parin viikon päästä. Voisimme nähdä meillä saunomisen merkeissä on helppo tapa tutustua saunan lämmössä lauteilla. Itse kiihotun herkästi uuteen tuttavuuteen ja vieras kyllä vaistoaa sen.. T. Mari

Puhelinnumero ohjaa Vantaalle...työmatkani varrelle :-)
        Voisin poiketa aamu- tai päiväkahvilla ;-)

• Katsella
        mies_vm62 kirjoitti:

Täällä myös halukas :-)

Ihanaa ja kiitos.. kevät ja kesä lähestyy ja meidän harrastuksemme lisääntyy. Aamulla heti kyllä kahvikin maistuu ja vieras sängyssäni kanssani kun mieheni nauttii keittiössä rakastelun tuomista äänistä AAH kun alkoi tehdä mieli..

• OKSAAKO
        Katsella kirjoitti:

Ihanaa ja kiitos.. kevät ja kesä lähestyy ja meidän harrastuksemme lisääntyy. Aamulla heti kyllä kahvikin maistuu ja vieras sängyssäni kanssani kun mieheni nauttii keittiössä rakastelun tuomista äänistä AAH kun alkoi tehdä mieli..

Upeelta kuulostaa...t. aloittaja.

• OKSAAKO

Siis toi nro on aloittajan. Eli mun...rohkeesti vaan viestitteleen,,,Mut Vantaallahan mä asustelen...PARIT!

• Anteeksi...minun virhe...

• Nahaton53Hki

Mistäpäin Vantaata aloittaja olet?

• OKSAAKO
        Nahaton53Hki kirjoitti:

Mistäpäin Vantaata aloittaja olet?

Hakunila

• OKSAAKO
        OKSAAKO kirjoitti:

Hakunila

Tänään iltapäivällä menen tuopposelle paikalliseen bubiin. Viva. Siis Hakunilan ostarille.

• Nahaton53Hki
        OKSAAKO kirjoitti:

Tänään iltapäivällä menen tuopposelle paikalliseen bubiin. Viva. Siis Hakunilan ostarille.

Mitenköhän saisi privaan yhteyden? Kun noita kauhakeijoja on...
        Mulla kyllä siellä treffeissä ilmo...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      50
      3087
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      50
      2300
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      69
      2201
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      95
      2077
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      65
      1805
    6. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      19
      1765
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      78
      1547
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      44
      1331
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      137
      1287
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1089
    Aihe