Gradian opetus tarkistuslautakunnan syyniin

tutise.johto

Jo aika jonkun puuttua Gradian luokattomaan ts. kelvottomaan opetuksen. Opiskelijoille siinä on vain yksi hyvä asia. Sitä tarjotaan erittäin vähän.

Nyt tarkistuslautakunta ottaa asioista selvää.

109

2620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieenkestää

      Voi kun jännää oliko kukkahatuilla muuta ilmoitus asiaa

      • Talouseikestä

        Voi kun jännää, kun Gradia joutuu syyniin juuri yhteishaun alla. Taitavat lapset hakea lukioon tai oikeisiin ammattikouluihin siis sellaisiin missä opettajat eivät ole pyörittämässä omaa firmaansa oppituntien aikaan.


      • Anonyymi
        Talouseikestä kirjoitti:

        Voi kun jännää, kun Gradia joutuu syyniin juuri yhteishaun alla. Taitavat lapset hakea lukioon tai oikeisiin ammattikouluihin siis sellaisiin missä opettajat eivät ole pyörittämässä omaa firmaansa oppituntien aikaan.

        Jännästi ääntelee kuin kellossa käki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännästi ääntelee kuin kellossa käki.

        Niin tekee…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännästi ääntelee kuin kellossa käki.

        Kurkea kellisti.


    • Gradialainen

      Vanhemmille varoitus: Äläkää laittako nuoria Gradiaa ammatilliseen opetukseen. Se on edesvastuutonta.

      Tarjolla on erittäin vähän ja huonoa opetusta. Minä lähden pois heti kun saan muualta töitä.

      • Kaikkeakanssa

        Joopa joo minun sukulaistyttö valmistui tuolta hyvin paperein ja nyt on sairaanhoitaja ksshp:llä.
        Liekö kateelliset täällä kitisee kun ei itse ole tuonne päässyt.


      • Hehehehee

        Heh heh sillälailla nyt pomppasi otahan vähän selvää minkä alan oppilaitos on kyseessä??
        Täällähän on näköjään ihan urpoja eivät tiedä mistään mitään.


      • Kirjeopisto
        Kaikkeakanssa kirjoitti:

        Joopa joo minun sukulaistyttö valmistui tuolta hyvin paperein ja nyt on sairaanhoitaja ksshp:llä.
        Liekö kateelliset täällä kitisee kun ei itse ole tuonne päässyt.

        Moni muukin saa Gradialta hyvät paperit, mutta saako osaamista?


      • Anonyymi
        Kaikkeakanssa kirjoitti:

        Joopa joo minun sukulaistyttö valmistui tuolta hyvin paperein ja nyt on sairaanhoitaja ksshp:llä.
        Liekö kateelliset täällä kitisee kun ei itse ole tuonne päässyt.

        Aika jännä juttu, Gradialta ei nimittäin valmistu sairaanhoitajia :)

        Taitaa sukulaistyttö olla valmistunut jostain muualta tai on väärennetyillä
        papereilla töissä...


      • Anonyymi
        Kaikkeakanssa kirjoitti:

        Joopa joo minun sukulaistyttö valmistui tuolta hyvin paperein ja nyt on sairaanhoitaja ksshp:llä.
        Liekö kateelliset täällä kitisee kun ei itse ole tuonne päässyt.

        Valmistuin itsekin gradialta hyvin paperein autonasentajaksi mutta työssä oppiminen ja opetus jäivät hyvin vähälle. Suurin osa opiskeluajasta oli etätehtävien tekemistä netissä kotoa käsin ja itseopiskelua koulukirjoista. Opiskelin 2018-2020 välisenä aikana ennen koronaa ja opetus oli valitettavasti jo tuolloin hyvin huonoa. Tyypillinen koulupäivä oli sellainen että istuskelin koko päivän käytävällä opettajien taukohuoneen vieressä ja odotin saisinko ryhmänopettajan kiinni. 2 vuoden aikana sain tehtyä lähes kaikki opintosuoritukset muutamaa valinnaista ammatillista tutkinnon osaa lukuunottamatta KOSKA niiden suorittamiseen olisin tarvinnut opettajan jeesiä että saisin tehtävät jne. näkyviin itselleni moodleen tai prodiagsiin. Lopulta päätin että puuttuvat tutkinnon osat hyväksiluetaan aiemmista opinnoista ettei valmistuminen veny liikaa. Opiskeluaika oli hyvin stressaavaa aikaa kun oli pakko elää opintolainalla eikä suoritusmerkintöjä näkynyt tulevan koskaan vaikka kaikki oli suoritettuna. Onneksi opntojen loppuvaiheessa yksi opettaja otti asiani hoitaakseen ja sain ne puuttuvat 100ospia jos nyt oikein muistan. Jälkeenpäin ajatellessa olin koululla ylimääräinen oppilas. Ulkopuolinen. Syntipukki jota syytettiin muiden opiskelijoiden virheistä ja töhöilyistä. Olin myös teini ikäisten opiskelijoiden kiusaama vaikka olin aikuisopiskelija. Nyt tällä hetkellä, vaikka sain hyvät paperit valmistuessani, ei ammattiosaaminen ole edes sillä tasolla että voisin suunnitella hakevani alan töitä. Edes perusasiat eivät ole hallussa. Syynä on se, että opetus ja yhteistyö työpaikkojen (harjoittelu/työssäoppimispaikkojen) ja koulun välillä oli mielestäni puutteellista. Tärkeintä tuntuu olevan että opiskelijoita valmistuu kuin liukuhihnalta mahdollisimman äkkiä mutta ilman riittävää osaamista. Autoalalla on tällä hetkellä työvoimapula mitä ei yhtään helpota se tosiasia että ammattikoulussa ei enää nykyään pääse oppimaan riitävän paljoa vaikka halua ja tahtoa olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmistuin itsekin gradialta hyvin paperein autonasentajaksi mutta työssä oppiminen ja opetus jäivät hyvin vähälle. Suurin osa opiskeluajasta oli etätehtävien tekemistä netissä kotoa käsin ja itseopiskelua koulukirjoista. Opiskelin 2018-2020 välisenä aikana ennen koronaa ja opetus oli valitettavasti jo tuolloin hyvin huonoa. Tyypillinen koulupäivä oli sellainen että istuskelin koko päivän käytävällä opettajien taukohuoneen vieressä ja odotin saisinko ryhmänopettajan kiinni. 2 vuoden aikana sain tehtyä lähes kaikki opintosuoritukset muutamaa valinnaista ammatillista tutkinnon osaa lukuunottamatta KOSKA niiden suorittamiseen olisin tarvinnut opettajan jeesiä että saisin tehtävät jne. näkyviin itselleni moodleen tai prodiagsiin. Lopulta päätin että puuttuvat tutkinnon osat hyväksiluetaan aiemmista opinnoista ettei valmistuminen veny liikaa. Opiskeluaika oli hyvin stressaavaa aikaa kun oli pakko elää opintolainalla eikä suoritusmerkintöjä näkynyt tulevan koskaan vaikka kaikki oli suoritettuna. Onneksi opntojen loppuvaiheessa yksi opettaja otti asiani hoitaakseen ja sain ne puuttuvat 100ospia jos nyt oikein muistan. Jälkeenpäin ajatellessa olin koululla ylimääräinen oppilas. Ulkopuolinen. Syntipukki jota syytettiin muiden opiskelijoiden virheistä ja töhöilyistä. Olin myös teini ikäisten opiskelijoiden kiusaama vaikka olin aikuisopiskelija. Nyt tällä hetkellä, vaikka sain hyvät paperit valmistuessani, ei ammattiosaaminen ole edes sillä tasolla että voisin suunnitella hakevani alan töitä. Edes perusasiat eivät ole hallussa. Syynä on se, että opetus ja yhteistyö työpaikkojen (harjoittelu/työssäoppimispaikkojen) ja koulun välillä oli mielestäni puutteellista. Tärkeintä tuntuu olevan että opiskelijoita valmistuu kuin liukuhihnalta mahdollisimman äkkiä mutta ilman riittävää osaamista. Autoalalla on tällä hetkellä työvoimapula mitä ei yhtään helpota se tosiasia että ammattikoulussa ei enää nykyään pääse oppimaan riitävän paljoa vaikka halua ja tahtoa olisi.

        Tuntuu kuin lukisin tekstiä minkä olen itse omista kokemuksista kirjoittanut itselläni oli sama juttu vaikka tiesin koko ajan että opettajat ovat olleet pelkkiä paska puhujia koko ajan. Syrjintä koulu.


      • Anonyymi
        Kirjeopisto kirjoitti:

        Moni muukin saa Gradialta hyvät paperit, mutta saako osaamista?

        ei saa muuta kuin näppyjä


    • Lopetin

      Ei saa osaamista.

      • Anonyymi

        veisaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        veisaa

        vellissä seisoo


    • anonyymi_a81

      Ja valehoitaja sairaanhoitajaksi Gradian käynyt 😊

    • kertoo.tasosta

      Gradiassa opetusta on vähiten koko maassa.

      • grhrbb5vgt2r56

        GRADIA=LAADUKKAAN KOULUTUKSEN EDELLÄKÄVIJÄ


      • Anonyymi
        grhrbb5vgt2r56 kirjoitti:

        GRADIA=LAADUKKAAN KOULUTUKSEN EDELLÄKÄVIJÄ

        Gradia opettajille kun ei osaaminen riitä itselläkään opettajat katsovat Googlesta ohjeita ja YouTubesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gradia opettajille kun ei osaaminen riitä itselläkään opettajat katsovat Googlesta ohjeita ja YouTubesta

        Naamaansa ne pällistelevät eteisen peilistä.


    • kysyn.vaan

      Oiken yleisönosaltolla piti selitellä koulun luokatonta opetusta.

      Miksi näitä huonoja opettajia ei potkita pihalle?

      • OlinhanSielläMinäkin

        Koska parempia ei ole. Tilalle tulisi vain vieläkin huonompia.


      • Anonyymi
        OlinhanSielläMinäkin kirjoitti:

        Koska parempia ei ole. Tilalle tulisi vain vieläkin huonompia.

        Sentään selvin päin pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sentään selvin päin pitäisi olla.

        Vain FBssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain FBssa.

        Juu heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu heh

        Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sentään selvin päin pitäisi olla.

        Vaan kun ei.


    • Huolestunut_vanhempi

      Lukion puolellakin on Gradiassa erittäin paljon "itsenäistä" opiskelua, koska ei ole opetusta. Ja järkyttävät opetusryhmät.

      • Parasta_koulutusta

        Meidän lapsia on ollut Gradiassa opiskelemassa. Tekivät kaksoistutkinnot. Työelämä on vienyt jatkokoulutuksen jälkeen heidät suorastaan väkisin palvelukseensa. Loistava koulutus ja loistava uraputki alkanut lapsillemme. NUORET HUOMIO! GRADIAAN EHDOTTOMASTI PAPERIT YHTEISHAUSSA!


    • Anonyymi

      Voi voi, pelkäätkö työpaikkasi puolesta :)

      • Anonyymi

        Gradia rehtori varmaan kirjoitti joka suosittelee gradiaa kukaan muu ei voi olla kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gradia rehtori varmaan kirjoitti joka suosittelee gradiaa kukaan muu ei voi olla kyseessä

        Gradia rehtoriltahan petti jarrut autosta ja auto karkasi ojaan juuri oppilaat korjannut kyseisessä koulussa jarrut hyvä suoritus Jämsänkosken gradialla opettajat tarkisti työn ja onhan renkaatkin pettäneet alta asiakkailta taas työ tarkistettu opettajien toimesta voi voi papparaiset osaa opettaa.


    • Anonyymi

      Veikkaisin et tää on jonkun Poken lestadiolaisen aloittama jutun aihe. Joha pitää olla jutut vähis kun pitää täällä haukkua paljon laadukkaampaa opinahjoo.

      • Anonyymi

        Onkohan kukaan koskaan kysynyt miksi johtaja Saarikosken lapset ei tapaa isäänsä, siihen on varmaan joku hyvä syy 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan kukaan koskaan kysynyt miksi johtaja Saarikosken lapset ei tapaa isäänsä, siihen on varmaan joku hyvä syy 😜

        No kaikki sen tietää, mutta kukaan ei uskalla sanoa ääneen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan kukaan koskaan kysynyt miksi johtaja Saarikosken lapset ei tapaa isäänsä, siihen on varmaan joku hyvä syy 😜

        Saiko jokunen vuosi siten Jao:n johdossa majaillut voimakaksikko potkut jao:sta? Niihin aikoihin täällä oli sairasta mustamaalaamista kuntayhtymän johdosta.


    • Anonyymi

      Jyväskylän SDP:n puheenjohtaja Ahti Ruoppilan ja Jari Blomin Gradian valtuuston puheenjohtaja on pidättäydyttävä kunnallisten luottamustoimien hoidosta.
      Jyväskylän kaupunginvaltuuston jäseniin Ahti Ruoppilaan ja Jari Blomiin liittynyt rikostutkinta on päättynyt syytteiden nostoon heitä vastaan. Koska syytteiden sisältö täyttää vakavien taloudellisten rikosten tunnusmerkistön katsoo Jyväskylän Sosialidemokraattisen kunnallisjärjestön puheenjohtaja Veijo Koskinen heidän menettäneen SDP:n luottamuksen toimia kunnallisissa luottamustoimissa ja edellyttää heidän pidättäytyvän näiden toimien hoitamisesta. Ruoppilan ja Blomin tulisi Koskisen mukaan myös pidättäytyä tehtävistään kunnallisjärjestössä ja puolueosastossa oikeuden ratkaisuun asti.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä?

        monenlaista hyväveljeä


    • Anonyymi

      Gradialla ei ole opetusta kuin silloin tällöin. Koronalla perustelevat, vaikka kyseessä on talon johdon kyvyttömyys taloudenhoidossa.

      • Anonyymi

        No tästä onkin kuultu, kylilä puhutaan


      • Anonyymi

        opettajat päissään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        opettajat päissään?

        On on....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on....?

        joo joo joo


    • Anonyymi

      :D :D :D :D :D

    • Anonyymi

      Gradialla sotella aikuisena opiskelen ja pakko sanoa, et harmittaa rahoituksen tuhlaaminen laitoksessa opiskeluun. Olen aikaisemminkin kuullut ”juttuja” gradiasta, mutta kun itse kokee niin uskoo. Opetus on erittäin alhaista ja huonoa, kokemusta on muualla opiskelusta siinä vertailukohde. Opettajat tappelevat työharjoittelu paikkojen kanssa, keskenään sekä oppilaiden kanssa. Sitten vielä ihmetellään miks sote ei houkuta uusia opiskelijoita.

      • Anonyymi

        Taisi olla kangastusta, silmissäsi juttu tuo....,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla kangastusta, silmissäsi juttu tuo....,.

        No nimenomaan kyseistä materiaalia, ihan ehtaa ja käsin hyplättävää.


      • Anonyymi

        Sama on monella muullakin alalla. Olen kuullut huhuja että metalli, rakennus, turva, logistiikka olisi kovin rajoittunutta opetusta eikä laadulla ole väliä, kunhan koulu saa rahat.
        Opettajat arvioivat kaikki läpi ykkösellä.
        Osa tehdään arvioiden vain työnantajan toimesta eikä opettaja käy suurimmassa osassa näyttöjä vaan pitää ainoastaan arviointi keskustelun.
        Kyllä Pokella, tredulla, tai salpauksessa saa parempaa opetusta.
        Itse en kyllä menisi gradialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama on monella muullakin alalla. Olen kuullut huhuja että metalli, rakennus, turva, logistiikka olisi kovin rajoittunutta opetusta eikä laadulla ole väliä, kunhan koulu saa rahat.
        Opettajat arvioivat kaikki läpi ykkösellä.
        Osa tehdään arvioiden vain työnantajan toimesta eikä opettaja käy suurimmassa osassa näyttöjä vaan pitää ainoastaan arviointi keskustelun.
        Kyllä Pokella, tredulla, tai salpauksessa saa parempaa opetusta.
        Itse en kyllä menisi gradialle.

        Mitenkäs tuo isännöinti ja kiinteistöhuolto?
        Eikös molemmissa ole teoreettiset opettajat, jotka eivät ole tehneet työtä koskaan itse.
        Ovat olleet jossain muissa asiakaspalvelu tehtävissä mutta eivät ole kiinteistöhuollossa olleet eibyisännöintiä tehneet.
        Tällaisiako on Gradia opetuksen taso?
        Miksi rahoitetaan tuollaista toimintaa?
        Teoreetikko opettajat ja työelämään vaan opettelemaan.
        Kuka yritys on noin tyhmä, että suostuu maksumieheksi opetukselle?
        Eikö koulun pitäisi opettaa edes perusasiat pätevien tehtävässä olleiden ja ammattitaitoa omaavien opettajien toimesta?
        Muodollisesti pätevät opettajat pois!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kylläpä oli taas mahtava ryyppyviikonloppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä oli taas mahtava ryyppyviikonloppu

        Sata päivää taisi taas loppua alkuunsa?


    • Anonyymi

      Niin ainakin Gradialt tulevat työpaikoille oppilaat, joilla ei ole hajuakaan työpaikkojen pelisäännöistä. Poissaoloja ei ilmoitella eikä halua edes oppia mitään. Puhelimella vain oltaisiin ja hengailtaisiin. Jis on opetuksen taso heikkoa on myös opiskelijoilla motivaation puute nykyään.

      • Anonyymi

        Ei hajuakaan rankinhajun lähteestä…


    • Anonyymi

      Kuinka moni voi laittaa lapsensa turvallisin mielin kouluun ja harrastuksiin.

      • Anonyymi

        Siitä juuri puhumme.


    • Anonyymi

      Se on kyllä ihan isän käessä.

      • Anonyymi

        Ei ole. Tyhjä on.


    • Anonyymi

      Rattijuopot linnaan.

      • Anonyymi

        Jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.

        Pääasia että puku istuu ja on pönö olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että puku istuu ja on pönö olo.

        Pitäähän myös kenkien kiiltää kauas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän myös kenkien kiiltää kauas.

        Ahneus.


    • Anonyymi

      Gradia uusi slogani.

      Teoreetikot opettaa, Työelämä kouluttaa.
      Rahat taskuun, kuntien velan maksuun.
      Gradia teoria opetuksella, teoreettinen tutkinto varmasti taskuun.
      Kaikki valmistuvat, jotka työnantajat kouluttaa.

      Suomen teoreettisiin opetus.😁 Tule sinäkin.

      • Anonyymi

        Surkeaa.


    • Anonyymi

      Eikös nämä ongelmat alkaneet sen entisen rehtorin ja toimitusjohtajan aikana.
      Sittenhän rehtori ja henkilöstöpäällikkö erotettiin?
      Mikäs se oli sen nimi?
      Ja eikös toimitusjohtajakin joutunut vaihtaa työpaikkaa?
      Mutta ongelmat jäivät?

      • Anonyymi

        Kenellä korkki hukassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä korkki hukassa?

        Njaa. Jos ei nyt niin kohta taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Njaa. Jos ei nyt niin kohta taas.

        Jep!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep!

        Se sata päivää. Eukon on turha enempää vaatia. Kesällä taas putki päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sata päivää. Eukon on turha enempää vaatia. Kesällä taas putki päällä.

        Lahjo se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjo se.

        Lahjoin jo hähähä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjoin jo hähähä.

        Millä lahjoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä lahjoit?

        Annoin ympäripyöreän vastauksen. Tulkinnanvaraista. Se on varminta hähähäää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin ympäripyöreän vastauksen. Tulkinnanvaraista. Se on varminta hähähäää.

        Oliko kullanvärinen se pyöreä kapine?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kullanvärinen se pyöreä kapine?

        katinkulta kiihoittaa aina naista vaikka harva meistä on rautaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katinkulta kiihoittaa aina naista vaikka harva meistä on rautaa

        vain unissas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vain unissas

        pedosetä kilahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sata päivää. Eukon on turha enempää vaatia. Kesällä taas putki päällä.

        Eikun siis jo nyt.


    • Anonyymi

      Olikos se rehtori se pois potkittu?
      Nimi alkoi N:llä?

      • Anonyymi

        Ei kun se oli se tarkka poika.
        Nykyään ammattikorkean rehtori.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mun lapsi kävi tutustumassa Gradian ammattilinjoihin yhteishaun alla. Käväs autoasentajissa ja IT- puolella ja kertoi, että oppilaat näytti niin masentuneilta, eikä kukaan kertonut innokkaasti alastaan mitään, että jätti hakematta. No eihän sitä voi pakottaa. Haki lukioon ja on viihtynyt.

    • Anonyymi

      Kävin työllisyyspalveluilla ja virkailija kertoi miten surkea koulu Gradia on.
      Mm. Rakennusala, metalli ja turvallisuusala sekä Sote oli todella surkeita opetuksellisesti. Kaikki on vain työssäoppien.
      En kyllä hae koskaan gradialle, kun noin surkeaa opetusta. Talon johtokin kuulemma surkeaa.
      Kerron myös muille kavereille.
      Kehitti hakemaan Tampereelle ja Äänekoskella ennemmin kuin gradialle.

    • Anonyymi

      Rattijuoppo linnaan.

    • Anonyymi

      Ei kaikista ole. Siihen hommaan.

      • Anonyymi

        Ei niin. Tarkistukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Tarkistukseen.

        Ei läpäissyt.


    • Anonyymi

      Räpy räpy.

    • Anonyymi

      Mites se Clashin biisi menikään, voitkin laulella nyt "I fought the law and the law won."
      Ja siitä sitten alkoon kakun painiketta hakemaan.

    • Anonyymi

      Saako opettaja potkut, jos on pahoinpitelystä tuomiö? Mites tää oikein on?

      • Anonyymi

        Kakka tulee sille ei mahda mitään.


    • Anonyymi

      Saako seksuaalirikoksesta monon kuvan?

    • Anonyymi

      Allekirjoitan Gradian huonon opetuksen, liiketalous- ja sote- puolilla. Ihan liikaa on siirrytty tietokoneen ääreen. Perinteinen luokkaopetus laiskanpuoleista ja tuntuu ettei sitä edes jakseta antaa enää..juosten läpi kaikki aiheet ja teoriaopetuksessa kauhea kiire ja lukekaa itse kaikki kotona.
      Kerran kävi niin että opettaja saapui myöhässä luokkaan, ja totesi turhautuneesti että tuntia ei nyt voida pitää koska hän ei tiedä aiheesta mitään ja sopivaa opettajaa ei ole koska siihen kurssille ei ollut laitettu ketään opettajaa ja hän ei tiedä kuka sen meille tulis pitämään. Hän tuli vaan päästämään meidät luokkaan ja kertomaan tämän asian jotta pääsimme kotiin. :D Ja sit alkoikin joku loma ja siitä suoraan työharkkaan. En kyllä edes muista enää mikä kurssi siinä jäi pitämättä.
      Hoitoalan harkoissa työpaikkakiusaamista ja opiskeljoiden haukkumista "tyhmyydestä" vaikka todellinen syy taustalla on se vähentynyt opetus ja liian pintapuoliset teoriatunnit.

    • Anonyymi

      Mutta saako lapsia opettaa henkilö, jolla on tuomio pahoinpitelystä ja seksuaalirikoksesta, mites se on?

      • Anonyymi

        mieshenkilö.


    • Anonyymi

      Nämä kelvottomat oppilaitokset ovat osasyy siihen, että Suomi on näin huonossa jamassa. Kokoomuksen kylvämää tuhoa niitämme tässäkin.

    • Anonyymi

      Kuka haluaa tuollaisen tyypin oppiin lapsensa…huh huh!

    • Anonyymi

      Sitä sopii arvuutella.

    • Anonyymi

      Päälykäinen on muina miehinä…

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe