Jos löytyy kiinnostusta niin nyt on isoja satseja postimerkkejä myynnissä kohtuuhintaan
https://www.huuto.net/kohteet/postimerkkeja--postikortteja/490824801 huom myyjällä useita satseja myynnissä
Postimerkkejä myynnissä huuto.netissä
Myyjä
5
211
Vastaukset 5
- Anonyymi
Myyjiä kyllä riittää. Hinta ja laatuhan se ratkaisee. Kun jotkut pyytää törkeitä ylihintoja. pitää katsoa ne jotka myyvät halvalla.
- Anonyymi
Torillakin on nykyään paljon valinnanvaraa ja jotkut myyvät isojakin eriä muutamalla eurolla. Niistä pöoguuuu
- Anonyymi
Niin mitä tuo pöguuu sitten tarkoittaa?
- Anonyymi
Tuo keräilijä kuoli näppäimistön ääreen, siitä tuo merkkijono....
- Anonyymi
Ovatkin yleensä pikkupoikia tai hassahtaneita vanhempia herrasmiehiä. Niin kuin Aku Ankassakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497