Missä myydä käytettyjä pikkareita?

Tiinuli99

Onko kellään ideoita missä saa helpoiten myytyä käytettyjä pikkupöksyjä?
Olen vaan kuullut juttuja, että jotkut ovat tehneet kivasti extraa. Vaatisi varmaan aika hyvän kanavan vaan, että tavoittaisia alan harrastajat? ideoita?

174

34245

1Äänestä

    Vastaukset

    • Jasminnnn_

      Suosittelen että googletat vaikka !! ja mites tinder, alastonsuomi ym kanavat? Jos olet kaunis niin varmasti moni syttyy tuosta!

    • Välitys

      Voisin ostaa sinulta ja välittää eteen päin. Onko pikkareissa kunnon tuoksut ja jäljet? Mikä olisi hinta?

    • KiimaKaisa

      Toriin vaan! Käytettyjä pikkareita. Toivomuksesta myös jarruviivalla tai puolukkahillolla ; )

      Ja kaupla käy,kokemusta on!

    • Kissi99

      Torissa ei saa myygä käytettyjä alushousuja hygieniasyistä. Näin tori.fi mulle vastasi kun koitin sinne laittaa ilmoitusta :D

      • Anonyymi

        Ei se ongelma ole niiden käytettytila vaan aivan muu!

        Itse miehenä en ostaisi anonyymisti koska ei tiedä onko nainen ns. terve. Ei ole yhtää kiva saada esim. jotain tulehdusta tms. pikkareista ja ihan muutenkin on kiva tietää millainen se ihminen on.

        Joku hiiva voi olla pienin harmi mitä siitä saa! Parit pikkarit olen saanut ja olen jutellut naisen kanssa asioita, mutta .....


    • Charlotta20
      • Mistähän niitä vakkareita vois löytää?


      • Anonyymi
        sporttipikkarit kirjoitti:

        Mistähän niitä vakkareita vois löytää?

        Pilluahan nyt löytyy ihan joka paikasta ja kaikkialta.


    • Oletko kyllästynyt tylsään korona arkeen? Nyt sinulla on tilaisuus päästä eksoottiselle tuoksu matkalle, sulje vain silmäsi ja anna mielikuvituksen viedä sinut kohti unohtumatonta kokemusta. Aktiivisella liikkumisella ja itseäni koskettelemalla pyrin antamaan tuotteelle parhaan mahdollisen tuoksun.

    • Anonyymi

      Multa löytyy myös käytettyjä alusvaatteita.
      Mm. sukkia, alushousuja (kaikenlaisia) ja rintaliivejä.
      Laittele sähköpostiin viestiä ja esitä toiveesi!
      [email protected]

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      HEISSAN SINÄ, KYLLÄ JUURI SINÄ!

      Nyt on ainutkertainen tilaisuus saada juuri sinun mieltymysten mukaisia alusvaatteita!
      Ota rohkeasti yhteyttä ja kerro mitä sinä haluat.

      [email protected] TARJOAA TEILLE PALVELUJA <3

    • Anonyymi

      Menkää torille myymään tavaraanne

    • Anonyymi

      Täällä myös tilauksesta pikkareita saatavilla. 27v nainen tuoreilla tuoksuilla. Kerro mieltymyksesi [email protected]

    • Anonyymi

      Täältä olisi löydettävissä ihanan seksikkäitä alusvaatteita 18.v nuorelta naiselta kuvan kera ;)
      [email protected]

    • Anonyymi

      Kesäaikaan peräkonttikirppikselle myymään

    • Anonyymi

      Moi,
      Täällä 35 v nätti nainen, mustia pitsireunaisia pikkuhousuja, ota yhteyttä [email protected]

    • Anonyymi

      Hei täältä nuoren urheilullisen tytsyn pikkuhousuja toiveitten mukaan: [email protected] <3

    • Anonyymi

      Multa löytyy käytettyjä alushousuja, rintaliivejä, sukkia, paitoja yms. Kerro toiveesi, parhaani mukaan toteutan! 😊 tällä hetkellä ”grannypantseja” käytössä koko xl, kuppikoko D. Lähtöhinta 20ekpl, lisätoiveet 10ekpl. Laita viestiä [email protected]

    • Jaahas, aika palata taas sorvinääreen, Nyt olis tarjolla pikkareita miten tahdot m koon typyltä ;p laita spostia [email protected]

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä on myös 23-vuotiaan opiskelijaneidin stringejä myynnissä! 27e sis. postit ja kuvan myytävät pikkarit päällä ;) Laita viestiä [email protected]

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Täällä myös 26v, vaalea, xs kokoinen mama myy stringejä tai muita pikkarimalleja toiveiden mukaan. 😌 Hinta määräytyy toiveen mukaan, toimituksena pelkkä postitus haluamallasi tavalla. Laita spostia [email protected] 😇


    • Anonyymi

      Täällä kirjoittelee hottis 19-vuotias virolainen. Olen kiimainen ja tykkään kosketella itseäni🥵🥵🥵 Housuni ovat aina märät, joko salin tai muun syyn takia😏😏 Ota yhteyttä muhun niin sovimme diilin josta molemmat pidämme🥳

      yhteydenotto: [email protected]

    • Anonyymi

      Mäkin olisin kans kiinnostunut tienaan ekstraa, saa laittaa viestiä ja voidaan jutella lisää pikkareista! [email protected]

      • Anonyymi

        Täältä sais S-kokoisen tiimalasivartaloisen kolmekymppisen naisen pikkareita, kuppikoko 75G.
        Laita viestiä, jos kiinnostaa [email protected]


    • Anonyymi

      Laita lehteen ilmoitus jossa määrittelet ne pikkarit, käyttötunnit ja koko ja hinta sekä postituskulut.

    • Anonyymi

      Mä laitoin ilmoituksen nettimarkkinat sivulle

    • Anonyymi

      Kikissä voi kysellä käytettyjä alushousuja yms. nimimerkki pantyqueen4 :)

    • Anonyymi

      Jos kiinnostaa kurvikkaan 25v naisen käytetyt alushousut, rintaliivit yms laita viestiä kikissä, pantyqueen4! Toiveita toteutan parhaani mukaan ;)

    • Anonyymi

      Täällä olis myytävänä käytettyjä sukkia, sukkahousuja, pikkareita ja toppeja! Takuulla terve ja kuva käytössä sisältyy hintaan. Blondi, 160cm/65kg, 20v. Kyselyt [email protected]

    • Anonyymi

      Multa voi kans ostaa käytettyjä alushousuja 😊 21-vuotias urheilullinen nainen, alushousut kokoa xs-s, 25e/kpl
      [email protected]

    • Anonyymi

      Hauska tuo kun joku kirjoitti turvallisuudesta. Siis anonyymisti ja turvallisesti.

      Itse ole ostanut yhdet ja saanut muuten, niin kuitenkin.

    • Anonyymi

      Täältä löytyy myös käytettyjä pikkareita, sukkia jne ☺️.Ota yhteyttä ja kysy lisää.
      [email protected]

      • Anonyymi

        😘👍👍


    • Anonyymi

      Moi! Pikkareita, sukkia ja toivomuksen mukaan ehkä muuta! Kuvan saa kaupan päälle! Minulle voi laittaa viestiä: [email protected]
      Tule rohkeasti keskustelemaan!

    • Anonyymi

      Heippa,
      Myyn pikkareita ja pyrin vastaamaan toiveisiin mahdollisimman hyvin. Olen urheilullinen, nätti ja innokas aloittelija näissä asioissa;)
      Yhteydenottoja kaipailen osoitteessa:
      [email protected]

    • Anonyymi

      Moi!
      Täällä kanssa pikkareiden myyjä, olen 25-vuotias nuori nainen. Toiveita saa laittaa osoitteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      Täällä myös 21-vuotiaan nuoren käytettyjä pikkareita ja sukkia myynnissä.

      Myös kuvista voidaan neuvotella.

      Yhteydenotot [email protected]

    • 2-7pv käytettyjä alushousuja extrana kuvat & videot. Terve 20-vuotias, joka toteuttaa tilauksesta sun fantasiat.😘 Laista viestiä ⬇️
      [email protected]
      IG: beatrixhabe

    • Anonyymi

      hei olen nuori heppatyttö isolla perseellä🙌🙌😉myyn käytettyjä pikkareita/stringejä ( 3-7) päivää jalassa olleet jolla voit toteuttaa villeimmätkin fantasiat !😚😙 peppu picit.

      [email protected].

    • Anonyymi

      Ei kannata ainakaan pikkarit.storelle lähettää pikkareita. Ei ole paljon rahoja kilahtanut tilille.

    • Anonyymi

      Moikka!
      23 vuotias täysin terve nuori nainen myy alusvaatteita, sukkia sekä sukkahousuja omien toiveidenne mukaan! Laitathan spostia osoitteeseen [email protected] ja sovitaan itsellesi sopiva paketti ja hinta!

      -S

    • Anonyymi

      Täällä myös 26v, nätti ja pieni kokoinen blondi, kiva xs kokoinen persikka pylly myy stringejä tai muita pikkarimalleja toiveiden mukaan. 😌 Hinta määräytyy toiveen mukaan, toimituksena pelkkä postitus haluamallasi tavalla. Laita spostia [email protected] 😇 ps. Myös tuhmia kuvia tai videoita jos hinnasta päästään sopuun.. 😏

    • Anonyymi

      Täältä saa myös ostettua siron 22v tytön stringejä ja sukkia!
      kik: Saraelise_

    • Anonyymi

      Täältä löytyisi kahden nuoren plikan käytettyjä pikkareita/stringejä myyntiin, molemmat urheilullisia joten varmasti ovat hyvin käytettyjä.
      Sähköpostitse yhteyttä jos kiinnostaa niin voidaan keskustella hinnasta ja postituksista.
      [email protected]

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä ois nuori 24v parturi-kampaaja joka myy alushousuja. Hipstereitä sekä stringejä ym. Toiveita otan vastaan käyttökerroista. Onnistuu myös halutessa kuva alkkareitten kanssa ennen postitusta. Laita viestiä [email protected]

    • Anonyymi

      23 vuotias kurvikas neitonen myy käytettyjä alushousuja, rintaliivejä yms. Ota yhteyttä [email protected] ja tehdään toiveistasi totta! ;)

    • Anonyymi

      Mulla ois myynnissä kaikenlaisia alusvaatteita, sukkahousuja, ihan mitä sä haluat!
      Oon 22v hoikka tyttö😊.
      Laita mulle viestiä Kik Messenger sovelluksessa, jos kiinnostaa, kuuntelen toiveitasi!
      Kik nimeni on : Lurkkija
      Helpot kaupat taatusti😘!

    • Anonyymi

      Täältä saisi omin toivein pikkareita joka lähtöön. Toiveet kuunnellaan ja myös miehisen uroksen (housut jalassa aktin aikana) jälkiä pikkareissa mahdollista saada ;)

      Otahan rohkeasti yhteyttä hotmama69 @ luukku.com (toki nuo yhteenkirjoitettuna ilman välejä)

    • Anonyymi

      Moikka! Täältä sais kans ostaa stringejä, sukkia tms!
      Oon 23 vuotias nuori Pirkanmaalta.
      Kaupan päälle tulee tietenkin hyvä mieli kun tietää, että rahat menee hyvään käyttöön, eli siis opiskelijan ruoka rahaksi!
      Pistä ihmeessä kik messengerisä viestiä nii sovitaan yksityiskohdat tarkemmin!

      Kik nimi keheveli22

    • Anonyymi

      Täältä löytyy tilauksesta juuri sinulle niin pikkuhousut, sukat ja stayupit. Ota yhteyttä [email protected] ja sovitaan sinulle sopiva tilaus!

      Taattua laatua ja nuoren naisen tuoksut. :)

    • Anonyymi

      Jonon jatkoksi. :) Täältä saisi myös käytettyjä alushousuja koossa S-M. Onnistuu myös käytetyt sukat tai muut toivomasi pienet vaatekappaleet. Mukaan en anna kuvia, mutta sen sijaan saat pienen eroottisen tarinan siitä, missä näitä pieniä vaatekappaleita on käytetty ja riisuttu. Testeissä kävin juuri ja hiivaa ei ole ollut koskaan.

      Urheilen paljon ja välillä niitä vaattehisia riisuu joku muukin, kun minä.

      [email protected]

    • Anonyymi

      Täällä myös myynnissä pikkareita, sukkiksia, sukkia ja kuvia.
      Yhteyttä voi ottaa [email protected] :)

    • Anonyymi

      Pikkareita myynnissä postitse, myös muita alusvaatteita mahdollisesti.

      Aikuinen nainen odottaa viestiäsi
      0414634878

    • Anonyymi

      Jos tahdot luotettavan myyjän jolla on kokemusta, ota minuun yhteyttä [email protected]
      ja esittelen sinulle tarjontaa ❤️
      Olen hoikka lukio-opiskelija ja pikkareiden lisäksi tarjoan custom videoita.

    • Anonyymi

      Kolmekymppinen punapää myy täällä luotettavasti: www.paulinespanties.wordpress.com
      Erikoisuutena ratsastuspikkarit ;) Infra on kunnossa ja laatu on taattu. Laitelkaahan viestiä, [email protected]!

    • Anonyymi

      Todella kiinnostuneet ottakaa yhteyttä sähköpostilla jos haluutte ostella käytettyjä pikkareita [email protected]

    • Anonyymi

      Moikka!

      Täältä löytyis kans kolmekymppisen bruneten pikkareita, sukkia ja oikeastaan mitä vaan ;) Mielikuvitus vaan rajana. Videot onnistuu myös. Laita viestiä tulemaan [email protected]

    • Anonyymi

      Ei kukaan halua paskasia alusvaatteita.

    • Anonyymi

      20 vuotiaan ginger tyttö, myös myynnissä pikkareita! Ota yhteyttä niin jutellaan lisää :) [email protected]

    • Anonyymi

      Myynnissä neljän ihanasti tuoksuvan naisen mehukkaita pikkareita. Pikkareiden käyttäjät ovat 23-v lesbo raksamuija - koko S, 23-v bi maalari - koko M, 38-v hoitsu - koko XS ja 41-v maalari - koko L. Nyt on loistava mahdollisuus saada samalla kerralla useammat tuoksut. Postitse pakkaamme tuotteet niin, että tuoksut säilyvät varmasti sinulle asti. Kaupat anonyymisti. Toiveita pyrimme täyttämään mahdollisuuksien mukaan ja lisämaksusta mahdollisuus saada myös kuvia ja muuta ekstraa. Mahdollisuus saada myös muita tuotteita kun pikkareita! Laita rohkeasti viestiä toiveistasi ja katsotaan pystymmekö täyttämään ne ?
      Yhteydenotot sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai viestitse nroon 046 891 8501.

    • Myyn käytettyjä naisten pikkuhousuja, sukkia ja ties, mitä vielä keksikään 😉 Sinä saat esittää toiveita mallista, väristä yms.
      Treenaan, teen raskasta ruumiillista työtä ja olen jo luontaisesti erittäin kostea 💫

      Olen 100% terve ja luotettava 35v nainen.

    • Anonyymi

      Täällä myynnissä käytettyjä pikkuhousuja 20e kpl

      • Anonyymi

        Niin missä siis?


    • Anonyymi

      Täältä löytyy myös käytettyjä pikkuhousuja voisin parit myydä

    • Anonyymi

      Piti sanoa myös, että olen puhdas ja terve. Nautin muiden miellyttämisestä. Olen blondi, pienikokoinen 21-vuotias nainen.

      Pus,
      Emma

    • Anonyymi

      Moi! Täältä löytyy myös pikkareita! Laita viestiä kikissä: inkamijauuu niin sovitaan kaupat olen puhtaaksi testattu nuori nainen ja hyvät aromit saat ;)

    • Anonyymi

      Piti vielä lisätä,että myyn sukkia, sukkahousuja ihan mitä mieleesi tuleee niin kysy! 75c kuppikoko pikkareitten koko s laita kikissä viestiä: inkamijauuu puspus
      T. Inka

    • Anonyymi

      35v 163/52 naiseni tykkää monenmoisesta kovemmastakin käytöstä ja erilaisista eritehommistakin. Ehdottomasti katson hänen vahvuuksikseen voimakkaasti kostuvan pillun ja loputtoman halun saada anaaliin. Olen jo jonkin aikaa nuolettanut tai tunkenut suuhun hänellä omia pikkareitaan milloin minkäkinlaisten toimien jälkeen tai aikana.
      Tarjoamme nyt mahdolllisuutta interaktiiviseen pikkarileikkiin ja käytettyjä pikkareita ostettavaksi hintaan 25-40€.
      Oma suosikkini on hieroa pikkareita anusta vasten ja käyttää niitä vähän siellä sisälläkin (pillu tietenkin valuu siinä samalla) ja antaa lutkan nuolla niitä intensiivisesti puhtaaksi.

      [email protected]

    • Hei!

      Olen seksuaalisesti todella aktiivinen 26v nainen ja runkkaan mielelläni juuri sinua varten pikkuhousut päällä. Housuihin jää takuuvarmasti kiimaisen pillun aromi.🤤

      Mukana tulee kuva minusta pikkuhousut päällä.
      Hinnat alkaen 20e, hinta määräytyy toiveidesi mukaan. Kerro toiveistasi rohkeasti 😏 (esim. pikkarit, sukat, sukkikset, lelut)

      [email protected]

    • Anonyymi

      Täällä 39-vuotias kaikinpuolin terve hoitsu. Pikkarit, sukat, rintaliivit ja muutakin toiveidesi mukaan :) Ota yhteyttä KIK JohJau

    • Anonyymi

      OSTAN KÄYTETTYJÄ SUKKIA SUKKAHOUSUJA

      Jos olet kiinnostunut myymään normikäytössä olleita käytettyjä naisten/tyttöjen sukkia ja sukkahousuja (pyykkikoristasi) niin ota minuun yhteyttä. Ostan nilkkasukkia, polvisukkia, ylipolven sukkia sekä paksuja sukkahousuja (ohuitakin sukkiksia tietyin ehdoin.) Myös rikkinäiset kelpaavat kunhan ovat käytettyjä. EN OSTA: varrettomia sukkia, varvassukkia, pörrösukkia tai stay upeja. EN OSTA: mustia, harmaita, ruskeita tai tumman sinisiä sukkia (paitsi raitasukkina.) Sukkahousuissa kaikki värit OK. Asun Ruotsissa mutta kaupat ja toimitukset Suomessa. Mieluiten ostan kerralla 10-20 paria sukkia sukkiksia. Maksan myös lähetyskulusi. Jos kaupankäynti ja lisätulot kiinnostavat niin ota yhteyttä minuun mailina ja laita valokuvat sekä tietoa mitä voisit myydä ja tarjota: [email protected]

    • Anonyymi

      Hei, täälä 23-vuotiais nainen! Olen xs-s kokoinen ja 165cm pitkä! Multa saa mitä vain alusvaatteita, sukkia, sukkahousuja, rintsikoita tai aluspaitoja jos niin haluaa! Laita viestiä mitä toivoisit ja katotaan mitä voin tehdä! Lisähinnasta saa kuvia/ yli 24h käytettyjä yms! [email protected]

    • Anonyymi

      hei<3
      olen xs/155cm 22-vuotias nainen. piristäisi
      mielelläni päivääsi lähettämällä sinulle jotain tuhmaa ja tuoksuvaa. millaisissa pikkuhousuissa tahdot nähdä pienen peppuni? tule juttelemaan minulle, osoitteeni on [email protected] . vastaan päivittäin<3

    • Anonyymi

      30.v rohkea ja kiimainen Äiti. Käytetyt alusvaatteet toiveidesi mukaan. Muhkea takamus ja hyvät nännit.
      Lisätietoja s.postilla [email protected].

    • Anonyymi

      30v M-kokoinen kurvikas brunette myy käytettyjä pikkuhousuja tuoreella tuoksulla. Saat valita mieleiset pikkarit minulle käyttöön. Myös sukat, stayupit ja sukkikset onnistuu. Laita rohkeasti viestiä [email protected] niin hierotaan luotettavat kaupat. ❤️

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä haluaisin myös tehä miehiä iloseks mun tuoksuilla, olen 28 vuotias nainen, muuten pienikokoinen, mutta pyöreä peppuinen.

      Mun lenkkeilyn jälkeiset tuoksut vois olla miesten mieleen. Mulle voi laittaa viestiä spostiin, ni keskustellaan mitä sä haluisit, että mä teen pikkarit jalassa, ennen sulle lähettämistä 😋

      [email protected]

      • Anonyymi

        Pikemminkin tavataan lenkillä ja sotketaan yhdessä noi pikkarisi mulle muistoksi livekaupoista


    • Anonyymi

      Täällä just aloitteleva naisellinen, sopivan vähän muodokas 24v opiskelijatyttö. Myyntiin tulee edullisesti alkuun käytettyjä stringejä ja kuvat päällä tilaukseen extrana, toiveita toteutan mahdollisuuksien mukaan. Laita rohkeasti viestiä [email protected] :)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikä yllätys ettei toimikaan


    • Anonyymi

      Hei! Täälä 26vuotias punahiuksinen nainen.
      Olen 151cm kokoa xs-s ja kävelen paljon työkseni. Jos kiinostaa ostaa sukkia tai stringejä, ota yhteyttä: [email protected]
      ❤️❤️

    • Anonyymi

      Täältä löytyy myös 21 vuotias nainen, joka myy sukkia ja alusvaatteita toiveidesi mukaan. :)

      [email protected]

    • Anonyymi

      [email protected]

      XS-kokoisia, 1-3 päivää jalassa olleita pikkuhousuja, pääasiassa pitsisiä hipstermallisia. 28v hoikka urheileva, punatukkainen nainen, joka tykkää masturboida joten pikkarit on sen mukaiset ;)
      Kuvat pikkarit päällä myös mahdollisia tietenkin!

      Ota yhteyttä ;)

    • Anonyymi

      Hei!
      Jos oot pikkariharrastaja ja kaipaat vaihtelua, mulla olisi myydä TRANSMIEHEN pikkareita. Oon täysin terve ja tuoksuni erityisen huumaava 😉Myös muista palveluista voidaan sopia, pistä viestii niin tehään tästä sulle ikimuistonen kokemus! 🍌🍌🍓 👅[email protected]

    • Anonyymi

      Moi!

      Oon ihana pienikokoinen blondi täydellisellä perseellä. Mulla olis tarjota just sulle pikkarit kuvan kanssa. Oon terve ja mun pillu tuoksuu ihanalta.
      Ps oon märkä lähes aina 🤪😙

      Kik VeraMilena28

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kik Masteri95 jos haluut myydä sun sukkia mulle.

    • Anonyymi

      22v naikkonen myy alushousuja toiveiden mukaan😜
      [email protected] ota rohkeasti yhteyttä😉

    • Anonyymi

      Mulla myynissä kiimaisia pikkareita!

      24h päällä pidetyt pikkarit 30e ja 48h 40e 72h 50e

      VAIN POSTITUS!

      sähköposti [email protected]

    • Anonyymi

      Täältä saisi myös mehukkaita, käytettyjä pikkuhousuja toiveiden mukaan.

      Myös kahden naisen välisessä intiimissä kanssakäymisessä käytettyjä.

      Viestiä ja toiveita voi laittaa s-postiin: [email protected]

      Sovitaan viestitse hinnat ja lähetys.

    • Anonyymi

      Myös täältä voi kysellä pikkuhousuja tai vaikka sukkia.
      Tumma, hoikka nainen Pohjanmaalta.
      Alushousuja aiemmin lähettänyt ja molemminpuolinen tyytyväisyys ollut joka kerta (sulle se mitä kaipaat ja mulle pientä piristystä päiviin).
      Sukkia en ole lähettänyt, mutta sekin onnistuu.
      Tottakai voi myös kysyä jos on jotain muuta mitä kaipaisit.
      Ota yhteyttä <3

      [email protected]

    • Anonyymi

      M/L kokoinen, 40-vuotias, muodokas blondi.
      Käytetyt pikkuhousut, väri/malli toiveet otan huomioon.
      Myös sukkahousut, sukat, rintsikat, korkokengät jne. Esitä rohkeasti toiveesi, niin toteutan! Toiveesta myös kuvat ja kertomukset missä ja miten käytetty.
      Luottamuksellisesti!
      Kokeile, et tule pettymään 😘
      Laita viestiä tarjolla@luukku. com niin tehdään sinun fantasioistasi totta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moi!! Mulla olis myynnissä käytettyjä alkkareita. Laita vaan s-postia pantiesbatang22 😌

    • Anonyymi

      https://kaytetyt-alushousut7.cms.webnode.fi/

      Uusi sivusto alushousujen myyntiin ja ostamiseen. Käy ihmeessä tsekkaa! ;)

      Alushousujen myynti ja osto ei ole tehty aina helpoksi. Osa sivustoista vaatii kuukausimaksuja, liittymismaksuja tai rojalteja. Ostajan puolestaan on vaikea tunnistaa huijaus aidosta.

      Käytetyt asushousut sivusto on luotu juurikin näistä syistä. Tavoitteena on varmistaa myymisen ja ostamisen helppous ja molempien osapuolten turvallisuus. Ilman ylimääräisiä maksuja tai muita kustannuksia. Kotimaisia laatu tuotteita ;)

    • Anonyymi

      Treenaava kolmekymppinen myy kaikenlaisia pikkareita koossa S-M! 🌸 Tsekkaa instassa @sallinpikkarit tai laita viestiä [email protected].

    • Anonyymi

      Täältä saisi kuuman hoitsu bruneten käytettyjä alushousuja, sukkahousuja sekä sukkia. 10-20€ kpl. Laita viestiä jos kiinnostaa [email protected]

    • Anonyymi

      25-vuotias aina märkä 165cm/60kg brunette myy pikkareita, sukkia ja sukkahousuja. Yhden päivän jalassa olleet pöksyt 20 €. Likaisimmatkin toiveet toteutuu lisämaksusta :) Ja maksut toteutuu paypalin kautta.
      Laita viestiä [email protected]

      • Anonyymi

        Raha liikkuu tietenkin puhtaana kädestä käteen kasvotusten kaupankäyntihetkellä.


    • Anonyymi

      Kolmekymppisen nuorekkaan naisen alkkareita eri malleissa, tuoksua löytyy ja muut lisämausteet sovittaessa ;P Kostun helposti ja todella paljon ;D

      Yhden päivän pikkarit 25e ja siitä pidempään 5e päivä.

      Oon medium kokoinen ja kuvat ja postitus kuuluvat kauppaan <3


      Postitan ainoastaan, sillä olen vähän ujo tyttö :P


      ota yhteyttä muru: [email protected] ja nauti <3

    • Anonyymi

      Täällä olis myynnissä s/m kokoisen 22-vuotiaan naisen käytettyjä alusvaatteita ja sukkia! Voin lähettää stringejä, hipstereitä, normipikkareita… mitä haluatkaan. Lisämaksusta kuukautisveriset pikkarit, kuva jossa alusvaatteet päälläni, urheillessa pidetyt pikkarit ja alusvaatteet joita pidetty päällä 2 vrk.

      Ota yhteyttä niin teen fantasiasi toteen!

      [email protected]

    • Anonyymi

      Tääl olis myynnis kahdelta parikymppiseltä mimmiltä käytettyjä alusvaatteita. Haluatko tumman vai punapään käyttämät, vai jopa molempien? Ota yhteyttä rohkeasti [email protected]

      Mahdollista on saada ihan arkikäytössä olleet, urheillessa, seksin jälkeen käytetyt (naisen tai miehen kanssa), masturboinnin tai jotain muuta mitä haluat.

      Kerro omat toiveesi ja jos pääsemme hinnasta sopuun, toteutamme ne.

      • Anonyymi

        Minkä kokoiset pikkarit teillä on.


    • Anonyymi

      Huutonetissä

    • Käykö täällä kauppa?

    • Anonyymi

      Jos joku haluaa vähän vaihtelua tai erilaisia fetissejä niin täältä saisi nuoren miehen käytössä olleita minkämallisia vain alushousuja ;) @[email protected]

      Toiveita kuunnellaan.

    • Anonyymi

      Tämmönen pluskokonen ihan terve 21v voisi myydä parit käytetyt alushousut rahaa vastaan 😋

      Jos jotain kiinnostaa, niin voisin laittaa kikin vaikka pystyyn 🤗

      • Anonyymi

        Kiinnostaa kyllä joten kerro kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa kyllä joten kerro kerro

        Kik on pikkupiru00

        🥰🥰


    • Anonyymi

      Multa voi kans ostaa pikkareita, sukkia ja jalkakuvia. Pikkareista ja sukista saat maksun jälkeen kuvan musta kyseiset tuotteet päällä sähköpostiin, jonka jälkeen tuotteet lähtee minigrip pussiin pakattuna kirjekuoressa. Oon 23-vuotias, 158/45 nainen :) kysy lisää! [email protected]

    • Moikka! Multa saa myös halutessaan tilata käytettyjä pikkareita, vähillä mausteilla tai kaikilla mausteilla. Erikoistoiveita saa aina esittää ja toteutan monia niistä mielelläni. Voi esittää myös muita toivomuksia, tikkareita, tappeja, käytettyä nenäkorua... Keskustellaan yhdessä, jos jotain sopivaa voisi multa löytyä Sulle! ;)
      Oon 21v tytsykkä Pirkanmaalta, jotain 180cm ja 85kg, muhkea peppu ja käsiinmentävät tissit. Sähköposti ois [email protected]
      Odottelen yhteydenottoja erittäin innoissani :*

    • Anonyymi

      Laita huutonet sivustolle ja kaikiin netti markkinapaikkoihin ..ostajia on esim. minä ja tee niistä asiakkaiden toiveiden mukaisia , eli tiedät monet toivoo tosi kosteina ..mut anna palaa ei se mitään kiellettyy oo ja jengillä on fantasioita ja haluja ;)

    • Anonyymi

      Multa löytyy kans pikkareita ja muuta myytävää OF:n puolella, teen myös seksi/bj ja fetissvideoita tilauksella. Jos kiinnostaa pienikokoisen tytyn palvelut lisää of @princesspetitegirl

    • Anonyymi

      Multa löytyis alusvaatteita sekä sukkia myytäväksi asti, oon 18v Kainuusta 170cm /60kg
      Täyttelen mieluusti teidän toiveita, laittelehan viestiä [email protected] ;)

    • Anonyymi

      Multa myös, mitä vain käytettyä. 30v siivooja nainen, normaalikokoinen. [email protected]

    • Anonyymi

      Hakaniemen tori

    • Anonyymi

      HEI 18-25v nuori neito!
      Jos olet kiinnostunut myymään käytettyjä alusvaatteitasi ja sukkiasi ja tekemään pientä lisatuloa pistä viestiä [email protected]. Laita mukaan kroppakuva ja ehdotus mitä voisit tarjota niin sovitaan molempia osapuolia tyydyttävät kaupat.

    • Anonyymi

      Olen tumma katseita keräävä kaunis ja määrätietoinen nainen. Harrastan paljon seksiä ja valikoidut ihanan irstaat vakkari mieheni tykkäävät nuuhkia sekä nuolla kilpaa vahvasti tuoksuvaa mehuisaa pimpsaani, varsinkin nuuhkivat pikkareitani aktin aikana ja kun monesti olen kuullut heidän sanovan:

      "...miksi ihmeessä et myy mehukkaita pikkareitasi? Kannattaisi kyllä myydä, moni mies tykkäisi..."

      niin hitto vie tässä sitä nyt ollaan. Ajatus myymisestä kiihottaa paljon, on se vaan niin ihanan syntistä ja tuhmaa.

      Asian helpottamiseksi olen valinnut muutamat eri pikkarimallit, joista voit valita mieleisesi 💋

      Aitouden voin todistaa esim. kuvalla, jossa pidän valitsemasi pikkarit jalassani sekä kädessä lappu, jossa sinun nimi. Kuva toimitetaan sähköpostiisi ennen maksua, jos haluat. Kyseiset pikkarit lähtevät postiin kuitenkin vasta 1-3 pv ostopäätöksen (maksun) jälkeen, sillä pidän ne sen aikaa jalassani muhimassa, senkin tuhmeliini 💋

      Lisäksi on tilattavissa

      - Runkkausvideo pikkareillasi orgasmiin asti.

      - Dildotus videoita (paketti 1)
      yhteensä 14 kpl / n. 40 min.

      - Kuvia ja videoita (paketti 2)
      >50 kpl lähikuvia kaikki esillä. 17 kpl videoita
      yli 1h verran mm. panoa eri miesten kanssa teemana
      vieraiden miesten spermat sisään, joukkospermausta,
      creampie, fistausta etc.

      - pissavideoita (paketti 3)
      8 kpl pissavideoita, mm. luonnossa ja terassilla.

      Lisäksi voit tilata:

      - Erikoispikkareita (4 eri vaihtoehtoa)
      - spermapikkarit ja video, kun ne spermataan
      - pissaiset pikkarit ja video, kun ne pissataan
      - Squirtatut pikkarit ja video, kun ruikin ne
      - menkkapikkarit

      Hinnaston saat sähköpostiisi.

      Toimitan pikkarit postitettuna minigrip pussissa, suosittelen myös niiden säilyttämistä niissä, niin vahvat aromit säilyvät pitkään 💋

      En tee liveä missään muodossa eikä pikkareita voi noutaa jalastani. En hae seuraa.

      Lähetä sähköpostia tai Kik, vain jos olet kiinnostunut kaupoista 💞 

      Sp: [email protected]
      Kik: tpikkarit

      Paypal tai pikasiirto

    • Anonyymi

      Jos ketään kiinnostaa parikymppisen opiskelijatytyn pikkarit niin nakkaa viestii: [email protected] 😘

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moikka!

      23v. nainen myy käytettyjä pikkareitaan 😉 Mun kroppaa löytyy esim. alastonsuomesta nickillä jennaaa_ ja kikkiä voit laittaa mikäli kiinnostuit kaupoista, siellä löytyy nimimerkillä jennaaar_

    • Anonyymi

      Kahden KOSTEAN nuoren naisen alushousuja nyt alennettuun hintaan. Löytyy pitsisiä, sekä urheilullisia laadukkaita alushousuja. Laita meille sähköpostia ja kerro mitä toivot niin toteutetaan sun toiveesi. Sähköposti: [email protected]

      • Anonyymi

        Uskaltaisko teihin ottaa yhteyttä.


    • Anonyymi

      Onko myyjää Hämeenlinnan seudulta? Kik hierovaori

    • Anonyymi

      Moi!

      Täällä 22v opiskelija Länsi-Suomesta myy tuoksuvia pikkareita, rintaliivejä ja sukkia. Kuvien kera tietty📸😜 Urheiluharrastukset ovat lähellä sydäntä ja noin muutenkin tykkään pitää itseni huolitellun näköisenä. Oon S/M-kokoinen (ja melkoinen herkkupylly, vaikka itse sanonkin)🍑

      Nyt pandemian aikana musta on tullut kunnon runkkailuharrastaja, eli myöskin erilaisia leluja olisi tällä hetkellä saatavana 🤭

      100% luotettavuus, toivon samaa myös sinulta!

      En kaihda erikoisempiakaan toiveita, olen avoin ja utelias kokeilemaan kaikkea uutta. Ota siis rohkeesti yhteyttä, kerron mielelläni itsestäni lisää. ❤️

      Email: [email protected]
      Kik: ellamatilda99

    • Anonyymi

      Multa saa myös ostettua mm. Stringejä, sukkia, mahdollisesti myös eritteitä yms. Mulla on ollut tässä pitkä tauko välissä, ekat kaupat tein joskus 16 kesäsenä ja nyt oon 24. Enkä todellakaan tee tätä pakon tai rahapulan vuoksi, vaan siksi koska nautin tästä. Yhteyden saa tutulla sähköpostilla, [email protected]. Nykyään käytän m-kokoisia vaatteita, olen punapää ja teen töitä alalla jossa yli 90% työkavereistani on miehiä. Kuvia/videoita en ole innokas lähettämään, mutta kuuntelen mielenkiinnolla kaikki ehdotukset mitkä toimivat postin välityksellä. Tai ehkä pääset tekemään jopa livekaupat ;)

    • Anonyymi

      Moikka ❤️
      Täällä 23-vuotias S-kokoinen blondi (53kg/160cm)
      Myynnissä olisi stringejä ja muita alushousuja toiveidesi mukaan👅 Tule laittamaan sähköpostia [email protected] niin sovitaan paremmin erikoistoiveistasi sekä hinnasta

      Kuva stringit päällä kuuluu kauppoihin!

    • Anonyymi

      Olemme katseita keräävä määrätietoinen blondi kaksikko. Olemme 170 cm pitkiä, sinisilmäisiä, omaamme isot muodot ja luonteeltamme olemme rajuja. Myymme kosteita, sinun toiveillesi soveltuvia alusvaatteita. Aitouden voimme todistaa kuvilla jossa pidämme alusvaatteita yllämme sekä kädessä on lappu johon on kirjoitettu oma valitsemasi sana, kuva toimitetaan sähköpostiisi ennen maksua jos haluat. Alusvaatteet lähtevät kuitenkin postiin vasta ostopäätöksen (maksun) jälkeen. Emme kaihda erikoisempiakaan toiveitanne, olemme avoimia ja uteliaita kokeilemaan kaikkea uutta.
      Maksu PayPalilla
      Lähetä sähköpostia vain jos olet kiinnostunut [email protected]

    • Anonyymi

      Myynnissä 42-vuotiaan pitkänhuiskean 184 cm fyysistä työtä tekevän aikuisen naisen käytettyjä alushousuja. Minulla on pitkät ja kauniit sääret sekä tuoksuva pillu. Laita viestiä ja toteutetaan sun fantasioita! Ratsastusalushousut extrana.

      [email protected]

      • Anonyymi

        Saako siihen kuvan pikkarit jalassa.


      • Anonyymi

        Hieman huono vastaamaan joten en tiedä kannattaako viestitellä jos oikeasti haluaa ostaa. Aluksi vastasi sitten vaan lopetti kommunikoimisen kokonaan. En tiedä mitä hakee ja mitkä motiivit.


    • Anonyymi

      Vanha savottamies tarjoaa kalsareitaan!

      • Anonyymi

        Mene Savonlinnan torille myymään paskaisia kalsareitas!


    • Anonyymi

      Täällä pyöreänpuoleinen nuori neiti, joka on seksuaalinen ja tyydyttää itsensä usein.
      Käytössä mustat pitsiset alushousut..
      Alushousut mahdollisuus sopivalla summalla lunastaa itselleen.. lait viestii [email protected] ;)

    • Anonyymi

      Täältä löytyisi tuhma perheen äiti, joka nauttii leikkiä itsekseen ja saada kyytiä joka reikään... Tällä toiminnalla pyrin antamaan tuotteelle parhaan mahdollisen tuoksun. Laita viestiä [email protected], niin kerron lisää.. 😉

    • Anonyymi

      Kikissä @maijameikalainen12 saa ehdottaa hyvinkin likaisia toiveita😍kuvaan sulle myös muutamia minuutteja videomateriaalia pikkarit päällä, joten rahalle saat todellakin vastinetta.

    • Anonyymi

      Täällä olis nuori hoikka opiskelijatyttö jolta saa takuulla tuoksuvia pikkareita ja sopimuksen mukaan myös kuvia ja videoita mukaan. Laita viestiä [email protected] jos kiinostaa !

    • Olen 36-vuotias himokas ja estoton kotiäiti, joka myy salaa mieheltäänsä käytettyjä pikkareita. Saat minulta rahaa vastaan ostaa kiimaisia kuvia ja käytettyjä mehukkaita pikkareita. Voit sen jälkeen fantasioida minusta. ;)
      Laita spostia [email protected]

      • Anonyymi

        Kotiäitin kosteat pikkarit ois kiva saada. Saako myös sukkahousuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiäitin kosteat pikkarit ois kiva saada. Saako myös sukkahousuja.

        Sukkahousuja ja kosteita pikkareita
        [email protected]


    • Anonyymi

      Täällä olisi 23 vuotiaan hoikan mutta muodokkaan opiskelijatyttelin alusvaatteita tarjolla ! Toteutan mielelläni just sun fantasiat ja kuvaan sulle kuvia ja videoita toiveidesi mukaan. Laita viestiä kikissä Amanda98K niin laitetaan sulle pakettia tulemaan ! ;)

    • Anonyymi

      Tumma ja oikeeseen aikaan tulinen mama tarvis pikkareille muutakin käyttöö ku pyykkikori. Nainen tietää mistä nainen tykkää mut tarviiks sen olla täysin miehiltä pois ;)

    • Anonyymi

      30v punatukkainen sähikäinen. Kuvia, alusvaatteita u name it!
      Kik jeelak

    • Anonyymi

      Vanha savottamies voisi vaihtaa välihousuihinsa. Palleistani lähtee mahtavat aromit!

    • Anonyymi

      Sporttisen blondin neidon käytettyjä pikkareita, trikoita, sukkahousuja yms. Myös kuvia!
      Voit rohkeasti myös esittää muita mahdollisia toiveitasi😘 100% luottamuksella.
      Voit laittaa mulle s-postia: [email protected]

    • Anonyymi

      Rehevät reidet, iso perse ja upea pitkä, tumma tukka. Olen 26-vuotias, iloinen, lempeä ja sopivasti tuhma. Olen lyhyt (n. 160 cm pitkä), muodokas ja omistan söpön pehmeän vatsan.

      Myyn sinulle stringini, alushousuni, sukkahousuni, sukkani tai mitä muutakaan haluat. Mielellään toteutan haaveesi ja fantasiasi. Lisämausteet onnistuu: hikoilua, vuotoa, seksin jälkiä, tms.

      Olen luonnostaan karvainen, mutta rakastan vahattua olemusta. Siksi voit myös toivoa, haluatko että käytän vaatteita karvaisena vai posliinina.

      En tapaa kasvokkain enkä ota kokovartalokuvia. Jos lisähinnasta sovitaan, voin ottaa kuvia perseestä ja reisistä sinun tilaamissa vaatteissa.
      Maksun otan bitcoineissa, niin ei kummankaan tarvitse olla huolissaan omasta anonyymiteetistä.

      Ota rohkeasti yhteyttä, niin sovitaan kivasta päivän piristyksestä sinulle 😘. Sposti: [email protected]

      • Anonyymi

        Eli pelkkää kusetusta tuokin


    • Anonyymi

      Aikuisen pyöreän ja pehmeän naisen vauhtiraidalla ja puolukkamehulla höystettyjä "pikkareita" reilussa koossa. Terve yksinhuoltaja perheenäiti, takuuvarmasti päällä olleet 24/7 ja kaikki tallessa. Eivät ole uusia, vaan kunnolla käytettyjä muhkean naisen pöksyjä. Tervetuloa herkkumestoille! Email [email protected]

    • Anonyymi

      Moikka❤️ Täällä olisi 18-vuotiaan urheilijatytsyn alusvaatteita tarjolla! Laita rohkeasti viestiä, niin sovitaan kumpaakin tyydyttävät kaupat;) [email protected]

    • Anonyymi

      Täällä hyvin märkä ja kiimainen aikuinen nainen myy pikkareitaan mehevillä tuoksuilla.Ota yhteyttä [email protected] ja tehdään mukavat kaupat 😉

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Täällä myös yksi 20-vuotias, joka myy pikkuhousuja ja stay-uppeja. :) Tuotteista saa kuvat päällä ja niiden päällä pitämisen aika voidaan erikseen sopia tarvittaessa.

      Kik Quizlit

    • Täällä muodokas xl koon neiti valmiina! Pikkuhousuja just sun toiveiden mukaisesti, ja kerran kuussa myös vähän värikkäämpänä. Pienestä lisämaksusta myös tuhmia kuvia pikkuhousut päällä, Löytyy myös käytettyjä leluja ja muita hepeneitä ;)
      jos kiinnostuit, [email protected] niin toteutan toiveesi, enkä hätkähdä pienestä
      100% puhdas, mut silti vähän likanen 😘

    • Anonyymi

      Moi 💋

      Oon nuori opiskelijatyttö ja myyn käytettyjä S-koon pikkuhousujani. Miksei myös sukkia 🙊 pikkarit ovat tuoksuvia ja olen terve. Pidän pikkareita vuorokauden, lisämaksusta kaksi 😊 postitan käytön jälkeen minigrippiin pakattuna, maksu paypaliin. Takuuvarmasti luotettava ja tyydyttävä! Pari kuvaa päällä kuuluu kauppaan. Minulla on hyvä peppu 😘

      Laita viestiä ja kerro toiveistasi, toivottavasti pääsen täyttämään ne 🥰

      [email protected]
      Kik: l4uraelina

    • Anonyymi

      Hellou...

      Kuuma S-koon puuma myy stringejä ihanilla omilla tuoksuillaan. Osta, nauti ja ihastu.

      Laita toiveesi [email protected]

    • Anonyymi

      Onkohan miten mahdollista myydä anonyymisti? Viimeistään tilinumeroa kertoessa nimi tulee esiin?🧐

      • Anonyymi

        Tulee tietenkin. Varsinkin jos olet pankissa töissä. 🤓


    • Anonyymi

      Myyn käytettyjä sukkia ja alushousuja sekä sukkahousuja.

      Kuuntelen toiveita , väri, malli, käyttöaika yms sovittavissa.

      Hinta sovitaan erikseen.

      Postituksella.

      Nainen, ikä28,koko xs-m riippuen vaatteesta. Jalankoko 38-40.
      Tuoksu taattu.
      Laita sähköpostia niin keskustellaan lisää ja vastailen kysymyksiin! ;)

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 576 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe