En voi unohtaa, ikävä

haluansut

Olen ihastunut sinuun. Ollut jo pari vuotta. Olet kaunis, mukava, älykäs ja seksikäs. En voi kuitenkaan lähestyä sinua. Ihastus naiseen on minulle uusi, outo mutta ihana tunne.
Nyt olet lomalla ja hetken uskon jo, että voin unohtaa ihastukseni ja pystyn suhtautumaan sinuun ystävänä. Ja sitten näin sinusta unta. Unta jossa otit minua kädestä. Koitin ottaa käteni pois, ettei muut nää, mutta otit siitä tiukemmin kiinni, laitot sormesi omieni lomaan ja katsoit silmiini. Käänsin katseeni ja kosketit huulillasi poskeani. Juuri kun päätin kääntyä suutelemaan sinua, antaa vallan tunteilleni, heräsin. Uni oli niin todellinen. Nyt minulla on ikävä sinua. Ja hyvät aikeeni unohtaa ihastukseni, ne hävisivät unen mukana. Tulisit jo lomalta töihin, että edes näkisin sinut...

18

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävälähelle

      Samat tunteet, täälläkin jatkuneet jo toista vuotta. Kumpikaan ei kyllä juuri nyt lomaile. Ihanaa, kamalaa..

      • haluansut

        Kunpa saisin rohkeutta kertoa tunteistani. Jos et tuntisi samoin, tämä ihastuskin ehkä laantuisi. Toivon kuitenkin taas näkeväni sinusta unta ja kokevani vihdoin sen suudelman edes unissa, vaikka se olisikin katkeran suloista.


    • Enhaluasua

      Tunnen katseesi. Olen aavistanut jo jonkinaikaa tunteesi, mutta... Tiedäthän että olen varattu ja onnellinen minkä vuoksi toivon sinun ymmärtävän lopettaa haaveilusi. Mitään ei tule välillämme koskaan tapahtumaan. Et varmaankaan ole hän joka tuli mieleeni, satuin lomalla olemaan joten näin.

      • haluansut

        En ainakaan tiedä hänen olevan varattu, toisaalta en tiedä varmasti, onko hän vapaa. Joistakin hänen puheistaan voisin niin päätellä, mutta en ole varma.
        Vaikka siis olemme ystävtstyneet jollakin tasolla, ja tietyistä harrastuksista yms puhumme paljon, en tiedä hänestä paljoakaan.


    • Mää niin tiiän tän 😊 Niin samanlaisia tuntemuksia olen kokenut. Sen oudon olon, kun huomaa ihastuneensa toiseen naiseen. Yhtä aikaa ihana mutta myös niin raastava tunne. Kokemuksesta tiedän, ettei niitä tunteita voi vain napsauttaa pois. Vaikka monesti haluaisikin, kun tuntuu, että olisi niin paljon helpompaa ilman. Mutta ihastus on myös ihana tunne ja tuo virtaa elämään. Tai ainakin näin itse olen kokenut. Unet ihastuksen kohteesta ovat tietty mukavia mutta tosiaan, ne vahvistavat helposti tunteita. Muistan, kuinka itse kävin kierroksilla pari päivää yhden unisuukon vuoksi 😊
      Tsemppiä sulle❤️

      • haluansut

        Olet oikeassa, sellaistahan tämä on. Kuitenkin ihanaa vaikka turhauttavaa. Viikon kuluttua luultavasti näen hänet ja osaan luultavasti olla ihan normaalisti.


      • haluansut kirjoitti:

        Olet oikeassa, sellaistahan tämä on. Kuitenkin ihanaa vaikka turhauttavaa. Viikon kuluttua luultavasti näen hänet ja osaan luultavasti olla ihan normaalisti.

        Niinpä, sellaista se ihastuneen elämä on 😄 Toivottavasti teidän mahdollinen kohtaaminen menee ok. Mulla itellä ei ehkä aina ne kohtaamiset oo menny ihan putkeen. Vähän vaikeeta se on esittää viileetä kun sisällä leiskuu 😉


      • haluansut

        Nähtiinhän me töissä parina päivänä. Ihan ok sujui, asiallisesti. Hän huomioi kyllä minua vaihtelevasti, eli sain häneltä vastuuta ja huomiota ja sitten taas hetkittäin hän sivuutti minut sujuvasti. Vähän ehdittiin puhuakin ja laskea leikkiä. No, mun sykkeet tietysti meni sekaisin ja ajatukset myös. Olet taas vallannut mieleni. Haluaisin pyytää sut lasilliselle kiitokseksi yhdestä projektista, mutta enpä taida rohjeta. Huokaus..


    • haluansut

      Tänäänkin nähtiin. Tulit käymään mun työpisteellä ja.. no musta tuntuu, että punastuit, kun puhuttiin. Ja tällä kertaa sä koskit mua, toki vaan käsivarteen, mutta.. Voi luoja, miten sekaisin sait mun ajatukset. Mun on paras lakata haaveilemasta.

      • Kosketukset on pahoja 😉 Mun ihastuksen kohde oli aika kosketteleva. Useamman kerran silitteli mun kättä ja kerran nojaili muhun niin, että pasmat meni total sekaisin. Muutenkin oli sellainen tyyppi, että tuli monesti ns. iholle. Olihan ne kuumottavia hetkiä 😄 Miksi sun pitäisi lakata haaveilemasta? Mulla itselläni oli se tilanne, että olin tuolloin(kin) ihastuksen aikaan parisuhteessa. Ihastukseni kohde oli tuolloin sinkku. En koskaan kertonut hänelle tunteistani.


      • haluansut

        No lähinnä siksi, etten itse rohkene ottaa asiaa puheeksi, eikä oikein ilmeisesti hänkään. Tässä tää jumittaa muuten, hyvä (työ)kaveruus on saatu aikaan, muttei tästä tunnu pääsevän eternpäin.


      • haluansut kirjoitti:

        No lähinnä siksi, etten itse rohkene ottaa asiaa puheeksi, eikä oikein ilmeisesti hänkään. Tässä tää jumittaa muuten, hyvä (työ)kaveruus on saatu aikaan, muttei tästä tunnu pääsevän eternpäin.

        Eihän toi sitten ole niin paha jos vain rohkeus puuttuu 😉 Ehkä sun kannattaisi nyt ensimmäiseksi koittaa jotain kautta selvittää onko tunteidesi kohde sinkku vai varattu. Aattelin vaan kun tuossa ylempänä totesit, ettet ole varma asiasta. Ja eihän sun tartte kerralla suoraan tiskiin lämätä tuntemuksiasi. Silleen hitaamminkin voi edetä kunhan etenee 😉


      • haluansut

        No olen melko varma että on sinkku, Varma en ole, voihan hönen puoliso olla reisdutöissä tms. Tiedän, että usrin järkkää lemmikeille hoitajssaa. Hänen suuntaitumisesta taas en tiedä yhtään. Se ei oikein käy keskustelun aiheeksi työn lomassa ohi mennen että olisiko kumppanisi mies vai nainen? Minun voisi olla kumpi vaan.
        Eli esternä ei ole tieto siitä, että kyseessä olisi varattu henkilö, vaan se, ettei tässä pääse selvittämään "villakoiran" ydintä.


      • haluansut kirjoitti:

        No olen melko varma että on sinkku, Varma en ole, voihan hönen puoliso olla reisdutöissä tms. Tiedän, että usrin järkkää lemmikeille hoitajssaa. Hänen suuntaitumisesta taas en tiedä yhtään. Se ei oikein käy keskustelun aiheeksi työn lomassa ohi mennen että olisiko kumppanisi mies vai nainen? Minun voisi olla kumpi vaan.
        Eli esternä ei ole tieto siitä, että kyseessä olisi varattu henkilö, vaan se, ettei tässä pääse selvittämään "villakoiran" ydintä.

        Näättekö siis vaan töiden lomassa silloin tällöin? Olisko sun mahdollista ehdottaa ruokailua tai kahvittelua yhdessä?


      • haluansut

        Varmaan olisi, jos rohkenisin. Lähinnä töissä nähdään. Eli ei olla sovittu vapaa-ajalle tapaamisia. Jonkin verran ollaan viestitelty ja harrastusten puitteissa saatetaan nähdä. No katsotaan, mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.


      • haluansut kirjoitti:

        Varmaan olisi, jos rohkenisin. Lähinnä töissä nähdään. Eli ei olla sovittu vapaa-ajalle tapaamisia. Jonkin verran ollaan viestitelty ja harrastusten puitteissa saatetaan nähdä. No katsotaan, mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.

        No aika näyttää sitten. Toivottavasti hommat menee parhainpäin eli tunteet kohtaan. Tsemppiä sulle ihastuksesi kanssa 😊


    • Anonyymi

      Täällä myös yksi samassa tilanteessa oleva! Heteronainen, joka on ihastunut toiseen heteronaiseen. Molemmat ollaan aviossa miesten kanssa. Ollaan työkavereita ja nähdään monta kertaa viikossa. Aluksi luulin, ettei hän huomaa minua. Ajattelee minua vain kollegana, jota pitää moikkailla ja välillä kohteliaasti jutella. Minä puolestani ihastuin häneen ensi tapaamisella. Ihailen hänen ulkonäköään ja iloista, reipasta luonnetta. On hän vähän tuittupäinenkin. Olen ollut ihastunut häneen nyt monta vuotta. En kuitenkaan halua häntä seksuaalisesti. Haluaisin vain olla hänen seurassaan ja katsoa häntä silmiin. Halusisin, että hän kiinnittäisi ryhmässä minuun intensiivistä huomiotaan. Haluaisin koskettaa häntä ystävänä, halata ja silittää. En kuitenkaan kosketa, päinvastoin yritän välttää sitä etten paljastuisi.

      Nyt on tapahtunut jokin muutos. Olen aikaisemmin ollut hänelle yhdentekevä. Nyt olen enemmän. Meistä on tullut kavereita ja sitten ystäviä. Puhumme monista asioista mutta ei ikinä tästä. Olen alkanut kuvitella, että hänkin pitää minusta vähän enemmän kuin ystävänä. Vai tietääkö jän tunteeni ja kiusoittelee minua? En osaa sanoa.

      Hän tulee joskus viereeni istumaan. Siis ihan viereen, reisi vasten reittäni vaikka tilaa olisi muualla. Hän kiusoittelee minua. Hän jää kahvihuoneeseen seurakseni hieman liian pitkäksi aikaa. Hänen hymynsä on niin vastustamaton. Haluaisin, että hän hymyilisi minulle koko ajan. Pelottaa katsoa häntä silmiin. Mutta kuitenkin haluan katsoa. Joskus hän on sanonut, että hänellä on ikävä minua kun olen ollut työmatkalla.

      Tämä tilanne on niin hämmentävä. Haluan vain olla hänen seurassaan ja hänen lähellään. Mutta en ajattele häntä seksuaalisesti, se ei tunnu hyvältä. Tätä on jatkunut jo monta vuotta.

      Oma avioliitto on hyvä. Rakastan haluan miestäni mutta tunne on 15 vuoden yhdessäolon jälkeen tuttu ja turvallinen, joskus tylsä ja laimeakin. En ikinä jättäisi miestäni. Mutta työkaverini on saanut otteen sydämmestäni ja ajattelen häntä liikaa. Melkein koko ajan.

    • Anonyymi

      Jutustasi tuli mieleeni, että sinä olet varmaankin ihastunut hänessä sellaisiin piirteisiin joita sinulla ei ole ja hän puolestaan samoista syistä sinuun. Et halua muuta kuin olla hänen lähellään ja huomiotaan, läheisessä ystävyyssuhteessa kosketetaan toisia hellyydellä ilman vaateita. Mahtaakohan hänellä olla jotain enemmän mielessä ja se arveluttaa. pelottaa sinua?
      Hänen käytöksestään voisi ainakin hyvin päätellä että hän on huomannut sinun ihailevan häntä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe