Uskaltaako Lieksan toimittajat Märäjälahdelle
Staycey Dooley
18
251
Vastaukset
Uskalsihan nuo Imagenkin toimittajat Lieksaan tekemään juttua lieksalaisesta rasismista aikoinaan.
- helppo.homma
Rasisimista jutun teko on helppoa, riittää kun haastattelee pankkoa, koska hän tietää että kaikki erimieltä hänen kanssaan olevat on rasisteja!
- ja_lisäksi
Stora Enso sulkee paperikoneen Imatralla. Teknisen elinkaarensa päähän tullut kone ei enää täytä yhtiön sille asettamia vaatimuksia. Pekka Jaatinen kuvaa uudessa sotaromaanissaan Pimeys sukellusveneiden sotaa Suomenlahdella. Juuri tulleen tiedon mukaan kihniöläisestä marketista on löytynyt päiväämätöntä piimää.
- on.hyvää.torttua
Ostin tänään kahvia kaksi pakettia ja kaksi pakettia ruuneperkin torttuja. Kahvituokio alkaa juuri nyt.
- KunTuliPuheeksi
Ostitko niitä Kanniston ruuneperiä? Asiahan ei minulle kuulu mutta kun ovat niitä kovasti kehuneet ja hyviä ne muutkin ovat, ei siinä mitään.
- on.hyvää.torttua
KunTuliPuheeksi kirjoitti:
Ostitko niitä Kanniston ruuneperiä? Asiahan ei minulle kuulu mutta kun ovat niitä kovasti kehuneet ja hyviä ne muutkin ovat, ei siinä mitään.
Näkyvät olevan Porokylän Leipomon tekemiä torttuja. Hyviä ovat. Lieneekö täällä Kanniston torttuja ollenkaan? Nehän maistelittin parhaina jossakin lehdessä.
- Puolukka_puuttui
on.hyvää.torttua kirjoitti:
Näkyvät olevan Porokylän Leipomon tekemiä torttuja. Hyviä ovat. Lieneekö täällä Kanniston torttuja ollenkaan? Nehän maistelittin parhaina jossakin lehdessä.
Testissä Lidlin tortut voitti. Yritin aamulla kakkia samanlaisen ja aika lähelle onnistui.
- hillo.tortun.tekee
Puolukka_puuttui kirjoitti:
Testissä Lidlin tortut voitti. Yritin aamulla kakkia samanlaisen ja aika lähelle onnistui.
Hillo on aika vaikeaa satuttaa tortun päälle.
- nuuh.nuuh
hillo.tortun.tekee kirjoitti:
Hillo on aika vaikeaa satuttaa tortun päälle.
Koneinsinöörit paistoi tänään pullaa matulatalolla!
Voi kun olisi samat voimavarat veronsa maksaneisiin vanhuksiin.
- ilikiän.sannoo
Varoja on. Eläkeyhtiöillä on sijoitusomaisuutta aivan saatanan paljon. Muutenkin olisi vara maksaa eläkeläisille enemmän. Sitä vaan peitellään!
Tuosta elinajankaaresta pitää tehdä julkinen laskelma, kuinka paljon maksetaan työuramme aikana keskimäärin kaikkea vero vakuutus ja eläkemaksuja. Sitten kontataan se suhteessa eläkeläisen takaisinsaantiin. - Fransman
Barrikadeille siis! Mitä vielä odotatte!
Suomalainen siis sietää aivan mitä vaan...
- kadonneet.ajatukset
En nyt yhtäkkiä tuosta aloituksesta muuta sisäistänyt kuin tämän.
https://www.youtube.com/watch?v=uy75wPqjpYA - Matulan.seuraaja
Hermann Josef Matula oli roolihahmo saksalaisessa rikossarjassa Kahden keikka. 300 jakson mittaisessa sarjassa vuosina 1981–2013 Matulaa näyttelee saksalaisnäyttelijä Claus Theo Gärtner. Matula oli yksityisetsivä, joka oli toimissaan suoraviivainen mies. Hän pukeutui nuorekkaasti ja ajoi Alfa Romeolla. Matula avusti työssään asianajajaa.
Sarja oli hyvää ajanvietettä kesällä 80- ja 90-luvuilla kesämökillä Pielisellä, kun lapsetkin lähtivät vielä silloin mukaan. - mikähän.lienee
Mulle tulee aina Matula mieleen kun ajan Rantalassa!
- suomitoissijainen
Kasvattamo sitähän se on
- ikä.karttuu
Niinhän se on, et voi paljon muistaa, kun et ole elänyt vielä 80- ja 90-luvuilla. Maahanmuuttajat ovat sinulle hyvin tärkeitä ja ainoita asioita, joiden elämää seuraat lähietäisyydeltä ajelemalla ja tarkkailemalla heitä Rantalassa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745