Milloin Hän saapuu !

Jännä-viikonloppu

Mistä ovesta Hän tulee? Etu-taka-sivu...
Tuleeko Hän ikkunasta, kenties? Tarvitseeko ison näyteikkunan?
Hän. "Palstan iäkäs kuningatar".

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävää

ihan oikeesti, odottaako joku todellakin, vai itsekkö kaipaa itseään?

• Bengalitikku

No. Vähän tuntuu, että ihan itse kummittelee...siel sun tääl....

• Bengalitikku kirjoitti:

No. Vähän tuntuu, että ihan itse kummittelee...siel sun tääl....

Varmaan pullosta tullut.

• Bengalitikku
        arvo.e kirjoitti:

Varmaan pullosta tullut.

Meinaatko Alladin maisesti?

• Bengalitikku kirjoitti:

Meinaatko Alladin maisesti?

Lähelle arvasit. Yksi puutarhuri Allan alkoi nähdä moisia juotuaan pöytäviinaa muutaman pullollisen.

• Bengalitikku

Ai "Pöykyllä" on moinen vaikutus runsain pulloin käytettynä?
        Kylläpä tässä iässä oppii jotain uutta.

• henrjii
      • Henriille❤

https://youtu.be/FJG76l345E4

Elossa olen ja voin hyvin. Mitä nyt selkä vihoittelee.

Irtaantuminen kuukaudeksi median syövereistä tekee hyvää. Face- ja instakin on ollut vähemmällä käytöllä. Olen toki lukenut kirjoitteluja iltaisin, mutta huomasin, että kun ei osallistu keskusteluihin tuntuu aloituksien aiheet mielenkiinnottomilta, samojen asioiden toistoilta.

Olen ollut etsitty ja kaivattu, arvuutukset ovat epäonnistuneet eli on ollut huvittavaa lukea kun on iskettyä päätä Kainuun mäntyyn.

Olen luontojani sellainen, jotta minkä lupaan sen pidän.

Kuukaudessa saa paljon aikaseksi 😊

Minimaailmani on laajentunut showroom-vitriineillä ja tivoliosaston maailmanpyörän osat ovat pöydällä levällään. Mielenkiintoinen projekti, joka on vaatinut saven pyörityksen lisäksi rakennustekniikan opiskelua. Hyvä siitä tulee.

Tänään väänsin sushia huomiseen illanviettoon.

Otin kolmanen nikkini käyttöön.

• kylmätotuus
        Korppikotka kirjoitti:

Henriille❤

Irtaantuminen kuukaudeksi median syövereistä tekee hyvää. Face- ja instakin on ollut vähemmällä käytöllä. Olen toki lukenut kirjoitteluja iltaisin, mutta huomasin, että kun ei osallistu keskusteluihin tuntuu aloituksien aiheet mielenkiinnottomilta, samojen asioiden toistoilta.

Olen ollut etsitty ja kaivattu, arvuutukset ovat epäonnistuneet eli on ollut huvittavaa lukea kun on iskettyä päätä Kainuun mäntyyn.

Minimaailmani on laajentunut showroom-vitriineillä ja tivoliosaston maailmanpyörän osat ovat pöydällä levällään. Mielenkiintoinen projekti, joka on vaatinut saven pyörityksen lisäksi rakennustekniikan opiskelua. Hyvä siitä tulee.

Tervetuloa joukkoomme nimim. Korppikotka!

Toivottavasti pääset eroon selkäkivuistasi.
        Kai olet hakenut apua vaivaasi fysioterapeutilta? Heillä on hyviä jumppaohjeita, jotka voivat helpottaa oloasi.

En ole aiemmin nähnyt nimimerkkiäsi tällä palstalla, joten minulle jää arvoitukseksi, ketkä ovat sinua kaivanneet tai etsineet, vaikka kerrotkin ottaneesi käyttöösi kolmannen nimimerkkisi.

Minulla on vain tämä yksi nimimerkki, jolla kirjoitan ja seison jokaisen kirjoitukseni takana.
        Ei minua kukaan kaipaa, jos täältä häivyn, se on kylmä totuus.
        Se, että minua joku läksisi etsimään, on jo ajatuksena pelkkää utopiaa.

Kenties voit tehdä tylsien aloitusten sijaan aloituksia, jotka kirvoittavat palstalaisia pistämään parastaan omilla kommenteillaan.
        Uudet aloitukset ovat aina tervetulleita.

• onnittelunpaikka
        Korppikotka kirjoitti:

Henriille❤

Ompa harvinaisen osuva nikki ja kuva. Ei voi kuin onnitella tästä itsetuntemuksen näytöstä.

• kylmätotuus kirjoitti:

Tervetuloa joukkoomme nimim. Korppikotka!

Toivottavasti pääset eroon selkäkivuistasi.
        Kai olet hakenut apua vaivaasi fysioterapeutilta? Heillä on hyviä jumppaohjeita, jotka voivat helpottaa oloasi.

En ole aiemmin nähnyt nimimerkkiäsi tällä palstalla, joten minulle jää arvoitukseksi, ketkä ovat sinua kaivanneet tai etsineet, vaikka kerrotkin ottaneesi käyttöösi kolmannen nimimerkkisi.

Minulla on vain tämä yksi nimimerkki, jolla kirjoitan ja seison jokaisen kirjoitukseni takana.
        Ei minua kukaan kaipaa, jos täältä häivyn, se on kylmä totuus.
        Se, että minua joku läksisi etsimään, on jo ajatuksena pelkkää utopiaa.

Kenties voit tehdä tylsien aloitusten sijaan aloituksia, jotka kirvoittavat palstalaisia pistämään parastaan omilla kommenteillaan.
        Uudet aloitukset ovat aina tervetulleita.

Aloitukset huokuvat negatiivisyyttä, vanhenemisen pelkoa. Eläkkeellä olo on ihanaa vaikka se pelottaa.  Vanhaksi tulemisen pelkoa, rahan riittämättömyyttä, hoidon puutteita hoitolaitoksissa. Aloitukset ovat pääsääntöisesti negatiivisia. Positiivisuus loistaa poissaolollaan.

On unohdettu, että käärinliinoissa ei ole taskuja. Eletään, kulutetaan, suunnitellaan tulevaa, nautitaan uudesta keväästä.

Aurinko on noussut horisontin ylle, kaamos on voitettu, elämä hymyilee, tulee uusi kevät.

Odotan pakkasten lauhtumista, jotta pääsemme mökin laiturille aurinkoa palvomaan ja ohi kiitäviä hiintäjiä bongailemaan. Picnik-korissamme kaakaota ja kanelipullia.

Vielä toistaiseksi askartelen pääsääntöisesti sisätiloissa, harrastan yhtä sun toista. Ulkoilen myös, teen lumitöitä mökillä, nautin. Pidän mökkipolut puhtaina.

Lähdemme kohta kuvaamaan joutsenia joen rantaan.

Jos istuisin positiivi/negatiivi-vaakaan, vaaka painuisi positiivisuuden puolelle.

Kehoitit minua tekemään uusia aloituksia. Kokemuksesta tiedän, että positiivisuus ei kanna. Ei voi olla onnellisia, elämäänsä tyytyväisiä, iloisia ihmisiä. Sellainen elämä tulkitaan mielikuvituksen tuotteeksi. Elämässä on huonoja päiviä, mutta niitä ei saa nostaa päällimmäiseksi, sillä kaikella on tarkoituksensa ja asioilla on tapana järjestyä. Huh..huh..kaksi kulunutta klisettä peräjälkeen, no, mutta hyvää päivän jatkoa.

• anonyymi_ykq

Antaa himon nousta 😂

• Bengalitikku

Vähän niin kuin pullataikinan...

• Oliko-se-tämä

Hän saapui melkein yöllä
      näin puurokauhan vyöllä
      tuo nainen tumma
      laiturin kuva takapuolessaan
      Hän katsoi tummin huulin
      ja hirveen äänen kuulin
      puurokauhalla savee vuollessaan

• Eikö raamatussa tai jossain ennusteta, että Hän saapuu viimeisenä päivänä.
      Sitä ootellessa.

• Se minullekin ensimmäisenä vilahti mieleen otsikosta.
        Toisena yksi teatterinäytelmä "I väntan på Godon".

"Mitään hyvää ei odota liian kauan".

• taitaaollakin
        Tellukka kirjoitti:

Se minullekin ensimmäisenä vilahti mieleen otsikosta.

Jotenkin tulee ajatuksiin se "Mielipuolen päiväkirja."

• Bengalitikku
        Tellukka kirjoitti:

Se minullekin ensimmäisenä vilahti mieleen otsikosta.

Milloin se 'liian kauan' on mennyt ohi?
        Toissa päivänä elettiin viimeistä päivää, nyt on jo tokan toka.
        Joillakinhan tipallisuus on luvallista ollut 2 pvää. Mikäköhän vaikutus silläkin lienee?
        Liekkö lain?
        En ole vartija.
        Ja tästä taas tulee mieleen, että jos ei ole ja kun ei ole veljeä, niin ketä voisin kytätä?

• tekopositiivinen

"Eläkkeellä olo on ihanaa vaikka se pelottaa."
      Siksikö seitenkymppisenä kirjoitat 60 -palstalla? Onko vaikea hyväksyä vanheneminen, pelottaako. Ei se ikä siitä muutu vaikka leikkii nuorempaa kuin onkaan.

• Ymmärsin hänen tarkoittaneen palstan aloitusten aiheita.

• Fossiili-ko

Mitä! Herrranpieaksut ja rouvan kalossitkin sentään, voiko noin ahtaita tyyppejä olla olemassa.

• Bengalitikku
        Fossiili-ko kirjoitti:

Mitä! Herrranpieaksut ja rouvan kalossitkin sentään, voiko noin ahtaita tyyppejä olla olemassa.

Sanonta menee: voi herran pieksut rouvan jaloissa...
        Ihan monipuolisia ja -mielisiä aloituksia.
        Välillä naamat ruttuun ja välillä naurua, niin että nielurisat heiluu....

• Omintakeinen

No mutku mullon aina vähän omia ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      122
      3959
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1801
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1690
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      440
      1512
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1242
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      429
      1198
    Aihe