Milloin Hän saapuu !

Jännä-viikonloppu

Mistä ovesta Hän tulee? Etu-taka-sivu...
Tuleeko Hän ikkunasta, kenties? Tarvitseeko ison näyteikkunan?
Hän. "Palstan iäkäs kuningatar".

23

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävää

      ihan oikeesti, odottaako joku todellakin, vai itsekkö kaipaa itseään?

      • Bengalitikku

        No. Vähän tuntuu, että ihan itse kummittelee...siel sun tääl....


      • Bengalitikku kirjoitti:

        No. Vähän tuntuu, että ihan itse kummittelee...siel sun tääl....

        Varmaan pullosta tullut.


      • Bengalitikku
        arvo.e kirjoitti:

        Varmaan pullosta tullut.

        Meinaatko Alladin maisesti?


      • arvo.e
        Bengalitikku kirjoitti:

        Meinaatko Alladin maisesti?

        Lähelle arvasit. Yksi puutarhuri Allan alkoi nähdä moisia juotuaan pöytäviinaa muutaman pullollisen.


      • Bengalitikku

        Ai "Pöykyllä" on moinen vaikutus runsain pulloin käytettynä?
        Kylläpä tässä iässä oppii jotain uutta.


    • henrjii
      • Henriille❤

        https://youtu.be/FJG76l345E4

        Elossa olen ja voin hyvin. Mitä nyt selkä vihoittelee.

        Irtaantuminen kuukaudeksi median syövereistä tekee hyvää. Face- ja instakin on ollut vähemmällä käytöllä. Olen toki lukenut kirjoitteluja iltaisin, mutta huomasin, että kun ei osallistu keskusteluihin tuntuu aloituksien aiheet mielenkiinnottomilta, samojen asioiden toistoilta.

        Olen ollut etsitty ja kaivattu, arvuutukset ovat epäonnistuneet eli on ollut huvittavaa lukea kun on iskettyä päätä Kainuun mäntyyn.

        Olen luontojani sellainen, jotta minkä lupaan sen pidän.

        Kuukaudessa saa paljon aikaseksi 😊

        Minimaailmani on laajentunut showroom-vitriineillä ja tivoliosaston maailmanpyörän osat ovat pöydällä levällään. Mielenkiintoinen projekti, joka on vaatinut saven pyörityksen lisäksi rakennustekniikan opiskelua. Hyvä siitä tulee.

        Tänään väänsin sushia huomiseen illanviettoon.

        Otin kolmanen nikkini käyttöön.


      • kylmätotuus
        Korppikotka kirjoitti:

        Henriille❤

        https://youtu.be/FJG76l345E4

        Elossa olen ja voin hyvin. Mitä nyt selkä vihoittelee.

        Irtaantuminen kuukaudeksi median syövereistä tekee hyvää. Face- ja instakin on ollut vähemmällä käytöllä. Olen toki lukenut kirjoitteluja iltaisin, mutta huomasin, että kun ei osallistu keskusteluihin tuntuu aloituksien aiheet mielenkiinnottomilta, samojen asioiden toistoilta.

        Olen ollut etsitty ja kaivattu, arvuutukset ovat epäonnistuneet eli on ollut huvittavaa lukea kun on iskettyä päätä Kainuun mäntyyn.

        Olen luontojani sellainen, jotta minkä lupaan sen pidän.

        Kuukaudessa saa paljon aikaseksi 😊

        Minimaailmani on laajentunut showroom-vitriineillä ja tivoliosaston maailmanpyörän osat ovat pöydällä levällään. Mielenkiintoinen projekti, joka on vaatinut saven pyörityksen lisäksi rakennustekniikan opiskelua. Hyvä siitä tulee.

        Tänään väänsin sushia huomiseen illanviettoon.

        Otin kolmanen nikkini käyttöön.

        Tervetuloa joukkoomme nimim. Korppikotka!

        Toivottavasti pääset eroon selkäkivuistasi.
        Kai olet hakenut apua vaivaasi fysioterapeutilta? Heillä on hyviä jumppaohjeita, jotka voivat helpottaa oloasi.

        En ole aiemmin nähnyt nimimerkkiäsi tällä palstalla, joten minulle jää arvoitukseksi, ketkä ovat sinua kaivanneet tai etsineet, vaikka kerrotkin ottaneesi käyttöösi kolmannen nimimerkkisi.

        Minulla on vain tämä yksi nimimerkki, jolla kirjoitan ja seison jokaisen kirjoitukseni takana.
        Ei minua kukaan kaipaa, jos täältä häivyn, se on kylmä totuus.
        Se, että minua joku läksisi etsimään, on jo ajatuksena pelkkää utopiaa.

        Kenties voit tehdä tylsien aloitusten sijaan aloituksia, jotka kirvoittavat palstalaisia pistämään parastaan omilla kommenteillaan.
        Uudet aloitukset ovat aina tervetulleita.


      • onnittelunpaikka
        Korppikotka kirjoitti:

        Henriille❤

        https://youtu.be/FJG76l345E4

        Elossa olen ja voin hyvin. Mitä nyt selkä vihoittelee.

        Irtaantuminen kuukaudeksi median syövereistä tekee hyvää. Face- ja instakin on ollut vähemmällä käytöllä. Olen toki lukenut kirjoitteluja iltaisin, mutta huomasin, että kun ei osallistu keskusteluihin tuntuu aloituksien aiheet mielenkiinnottomilta, samojen asioiden toistoilta.

        Olen ollut etsitty ja kaivattu, arvuutukset ovat epäonnistuneet eli on ollut huvittavaa lukea kun on iskettyä päätä Kainuun mäntyyn.

        Olen luontojani sellainen, jotta minkä lupaan sen pidän.

        Kuukaudessa saa paljon aikaseksi 😊

        Minimaailmani on laajentunut showroom-vitriineillä ja tivoliosaston maailmanpyörän osat ovat pöydällä levällään. Mielenkiintoinen projekti, joka on vaatinut saven pyörityksen lisäksi rakennustekniikan opiskelua. Hyvä siitä tulee.

        Tänään väänsin sushia huomiseen illanviettoon.

        Otin kolmanen nikkini käyttöön.

        Ompa harvinaisen osuva nikki ja kuva. Ei voi kuin onnitella tästä itsetuntemuksen näytöstä.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Tervetuloa joukkoomme nimim. Korppikotka!

        Toivottavasti pääset eroon selkäkivuistasi.
        Kai olet hakenut apua vaivaasi fysioterapeutilta? Heillä on hyviä jumppaohjeita, jotka voivat helpottaa oloasi.

        En ole aiemmin nähnyt nimimerkkiäsi tällä palstalla, joten minulle jää arvoitukseksi, ketkä ovat sinua kaivanneet tai etsineet, vaikka kerrotkin ottaneesi käyttöösi kolmannen nimimerkkisi.

        Minulla on vain tämä yksi nimimerkki, jolla kirjoitan ja seison jokaisen kirjoitukseni takana.
        Ei minua kukaan kaipaa, jos täältä häivyn, se on kylmä totuus.
        Se, että minua joku läksisi etsimään, on jo ajatuksena pelkkää utopiaa.

        Kenties voit tehdä tylsien aloitusten sijaan aloituksia, jotka kirvoittavat palstalaisia pistämään parastaan omilla kommenteillaan.
        Uudet aloitukset ovat aina tervetulleita.

        Aloitukset huokuvat negatiivisyyttä, vanhenemisen pelkoa. Eläkkeellä olo on ihanaa vaikka se pelottaa.  Vanhaksi tulemisen pelkoa, rahan riittämättömyyttä, hoidon puutteita hoitolaitoksissa. Aloitukset ovat pääsääntöisesti negatiivisia. Positiivisuus loistaa poissaolollaan.

        On unohdettu, että käärinliinoissa ei ole taskuja. Eletään, kulutetaan, suunnitellaan tulevaa, nautitaan uudesta keväästä.

        Aurinko on noussut horisontin ylle, kaamos on voitettu, elämä hymyilee, tulee uusi kevät.

        Odotan pakkasten lauhtumista, jotta pääsemme mökin laiturille aurinkoa palvomaan ja ohi kiitäviä hiintäjiä bongailemaan. Picnik-korissamme kaakaota ja kanelipullia.

        Vielä toistaiseksi askartelen pääsääntöisesti sisätiloissa, harrastan yhtä sun toista. Ulkoilen myös, teen lumitöitä mökillä, nautin. Pidän mökkipolut puhtaina.

        Lähdemme kohta kuvaamaan joutsenia joen rantaan.

        Jos istuisin positiivi/negatiivi-vaakaan, vaaka painuisi positiivisuuden puolelle.

        Kehoitit minua tekemään uusia aloituksia. Kokemuksesta tiedän, että positiivisuus ei kanna. Ei voi olla onnellisia, elämäänsä tyytyväisiä, iloisia ihmisiä. Sellainen elämä tulkitaan mielikuvituksen tuotteeksi. Elämässä on huonoja päiviä, mutta niitä ei saa nostaa päällimmäiseksi, sillä kaikella on tarkoituksensa ja asioilla on tapana järjestyä. Huh..huh..kaksi kulunutta klisettä peräjälkeen, no, mutta hyvää päivän jatkoa.


    • anonyymi_ykq

      Antaa himon nousta 😂

      • Bengalitikku

        Vähän niin kuin pullataikinan...


    • Oliko-se-tämä

      Hän saapui melkein yöllä
      näin puurokauhan vyöllä
      tuo nainen tumma
      laiturin kuva takapuolessaan
      Hän katsoi tummin huulin
      ja hirveen äänen kuulin
      puurokauhalla savee vuollessaan

    • Eikö raamatussa tai jossain ennusteta, että Hän saapuu viimeisenä päivänä.
      Sitä ootellessa.

      • Se minullekin ensimmäisenä vilahti mieleen otsikosta.
        Toisena yksi teatterinäytelmä "I väntan på Godon".

        "Mitään hyvää ei odota liian kauan".


      • taitaaollakin
        Tellukka kirjoitti:

        Se minullekin ensimmäisenä vilahti mieleen otsikosta.
        Toisena yksi teatterinäytelmä "I väntan på Godon".

        "Mitään hyvää ei odota liian kauan".

        Jotenkin tulee ajatuksiin se "Mielipuolen päiväkirja."


      • Bengalitikku
        Tellukka kirjoitti:

        Se minullekin ensimmäisenä vilahti mieleen otsikosta.
        Toisena yksi teatterinäytelmä "I väntan på Godon".

        "Mitään hyvää ei odota liian kauan".

        Milloin se 'liian kauan' on mennyt ohi?
        Toissa päivänä elettiin viimeistä päivää, nyt on jo tokan toka.
        Joillakinhan tipallisuus on luvallista ollut 2 pvää. Mikäköhän vaikutus silläkin lienee?
        Liekkö lain?
        En ole vartija.
        Ja tästä taas tulee mieleen, että jos ei ole ja kun ei ole veljeä, niin ketä voisin kytätä?


    • tekopositiivinen

      "Eläkkeellä olo on ihanaa vaikka se pelottaa."
      Siksikö seitenkymppisenä kirjoitat 60 -palstalla? Onko vaikea hyväksyä vanheneminen, pelottaako. Ei se ikä siitä muutu vaikka leikkii nuorempaa kuin onkaan.

      • Ymmärsin hänen tarkoittaneen palstan aloitusten aiheita.


      • Fossiili-ko

        Mitä! Herrranpieaksut ja rouvan kalossitkin sentään, voiko noin ahtaita tyyppejä olla olemassa.


      • Bengalitikku
        Fossiili-ko kirjoitti:

        Mitä! Herrranpieaksut ja rouvan kalossitkin sentään, voiko noin ahtaita tyyppejä olla olemassa.

        Sanonta menee: voi herran pieksut rouvan jaloissa...
        Ihan monipuolisia ja -mielisiä aloituksia.
        Välillä naamat ruttuun ja välillä naurua, niin että nielurisat heiluu....


      • Omintakeinen

        No mutku mullon aina vähän omia ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe