Milloin Hän saapuu !

Jännä-viikonloppu

Mistä ovesta Hän tulee? Etu-taka-sivu...
Tuleeko Hän ikkunasta, kenties? Tarvitseeko ison näyteikkunan?
Hän. "Palstan iäkäs kuningatar".

23

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävää

      ihan oikeesti, odottaako joku todellakin, vai itsekkö kaipaa itseään?

      • Bengalitikku

        No. Vähän tuntuu, että ihan itse kummittelee...siel sun tääl....


      • Bengalitikku kirjoitti:

        No. Vähän tuntuu, että ihan itse kummittelee...siel sun tääl....

        Varmaan pullosta tullut.


      • Bengalitikku
        arvo.e kirjoitti:

        Varmaan pullosta tullut.

        Meinaatko Alladin maisesti?


      • arvo.e
        Bengalitikku kirjoitti:

        Meinaatko Alladin maisesti?

        Lähelle arvasit. Yksi puutarhuri Allan alkoi nähdä moisia juotuaan pöytäviinaa muutaman pullollisen.


      • Bengalitikku

        Ai "Pöykyllä" on moinen vaikutus runsain pulloin käytettynä?
        Kylläpä tässä iässä oppii jotain uutta.


    • henrjii
      • Henriille❤

        https://youtu.be/FJG76l345E4

        Elossa olen ja voin hyvin. Mitä nyt selkä vihoittelee.

        Irtaantuminen kuukaudeksi median syövereistä tekee hyvää. Face- ja instakin on ollut vähemmällä käytöllä. Olen toki lukenut kirjoitteluja iltaisin, mutta huomasin, että kun ei osallistu keskusteluihin tuntuu aloituksien aiheet mielenkiinnottomilta, samojen asioiden toistoilta.

        Olen ollut etsitty ja kaivattu, arvuutukset ovat epäonnistuneet eli on ollut huvittavaa lukea kun on iskettyä päätä Kainuun mäntyyn.

        Olen luontojani sellainen, jotta minkä lupaan sen pidän.

        Kuukaudessa saa paljon aikaseksi 😊

        Minimaailmani on laajentunut showroom-vitriineillä ja tivoliosaston maailmanpyörän osat ovat pöydällä levällään. Mielenkiintoinen projekti, joka on vaatinut saven pyörityksen lisäksi rakennustekniikan opiskelua. Hyvä siitä tulee.

        Tänään väänsin sushia huomiseen illanviettoon.

        Otin kolmanen nikkini käyttöön.


      • kylmätotuus
        Korppikotka kirjoitti:

        Henriille❤

        https://youtu.be/FJG76l345E4

        Elossa olen ja voin hyvin. Mitä nyt selkä vihoittelee.

        Irtaantuminen kuukaudeksi median syövereistä tekee hyvää. Face- ja instakin on ollut vähemmällä käytöllä. Olen toki lukenut kirjoitteluja iltaisin, mutta huomasin, että kun ei osallistu keskusteluihin tuntuu aloituksien aiheet mielenkiinnottomilta, samojen asioiden toistoilta.

        Olen ollut etsitty ja kaivattu, arvuutukset ovat epäonnistuneet eli on ollut huvittavaa lukea kun on iskettyä päätä Kainuun mäntyyn.

        Olen luontojani sellainen, jotta minkä lupaan sen pidän.

        Kuukaudessa saa paljon aikaseksi 😊

        Minimaailmani on laajentunut showroom-vitriineillä ja tivoliosaston maailmanpyörän osat ovat pöydällä levällään. Mielenkiintoinen projekti, joka on vaatinut saven pyörityksen lisäksi rakennustekniikan opiskelua. Hyvä siitä tulee.

        Tänään väänsin sushia huomiseen illanviettoon.

        Otin kolmanen nikkini käyttöön.

        Tervetuloa joukkoomme nimim. Korppikotka!

        Toivottavasti pääset eroon selkäkivuistasi.
        Kai olet hakenut apua vaivaasi fysioterapeutilta? Heillä on hyviä jumppaohjeita, jotka voivat helpottaa oloasi.

        En ole aiemmin nähnyt nimimerkkiäsi tällä palstalla, joten minulle jää arvoitukseksi, ketkä ovat sinua kaivanneet tai etsineet, vaikka kerrotkin ottaneesi käyttöösi kolmannen nimimerkkisi.

        Minulla on vain tämä yksi nimimerkki, jolla kirjoitan ja seison jokaisen kirjoitukseni takana.
        Ei minua kukaan kaipaa, jos täältä häivyn, se on kylmä totuus.
        Se, että minua joku läksisi etsimään, on jo ajatuksena pelkkää utopiaa.

        Kenties voit tehdä tylsien aloitusten sijaan aloituksia, jotka kirvoittavat palstalaisia pistämään parastaan omilla kommenteillaan.
        Uudet aloitukset ovat aina tervetulleita.


      • onnittelunpaikka
        Korppikotka kirjoitti:

        Henriille❤

        https://youtu.be/FJG76l345E4

        Elossa olen ja voin hyvin. Mitä nyt selkä vihoittelee.

        Irtaantuminen kuukaudeksi median syövereistä tekee hyvää. Face- ja instakin on ollut vähemmällä käytöllä. Olen toki lukenut kirjoitteluja iltaisin, mutta huomasin, että kun ei osallistu keskusteluihin tuntuu aloituksien aiheet mielenkiinnottomilta, samojen asioiden toistoilta.

        Olen ollut etsitty ja kaivattu, arvuutukset ovat epäonnistuneet eli on ollut huvittavaa lukea kun on iskettyä päätä Kainuun mäntyyn.

        Olen luontojani sellainen, jotta minkä lupaan sen pidän.

        Kuukaudessa saa paljon aikaseksi 😊

        Minimaailmani on laajentunut showroom-vitriineillä ja tivoliosaston maailmanpyörän osat ovat pöydällä levällään. Mielenkiintoinen projekti, joka on vaatinut saven pyörityksen lisäksi rakennustekniikan opiskelua. Hyvä siitä tulee.

        Tänään väänsin sushia huomiseen illanviettoon.

        Otin kolmanen nikkini käyttöön.

        Ompa harvinaisen osuva nikki ja kuva. Ei voi kuin onnitella tästä itsetuntemuksen näytöstä.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Tervetuloa joukkoomme nimim. Korppikotka!

        Toivottavasti pääset eroon selkäkivuistasi.
        Kai olet hakenut apua vaivaasi fysioterapeutilta? Heillä on hyviä jumppaohjeita, jotka voivat helpottaa oloasi.

        En ole aiemmin nähnyt nimimerkkiäsi tällä palstalla, joten minulle jää arvoitukseksi, ketkä ovat sinua kaivanneet tai etsineet, vaikka kerrotkin ottaneesi käyttöösi kolmannen nimimerkkisi.

        Minulla on vain tämä yksi nimimerkki, jolla kirjoitan ja seison jokaisen kirjoitukseni takana.
        Ei minua kukaan kaipaa, jos täältä häivyn, se on kylmä totuus.
        Se, että minua joku läksisi etsimään, on jo ajatuksena pelkkää utopiaa.

        Kenties voit tehdä tylsien aloitusten sijaan aloituksia, jotka kirvoittavat palstalaisia pistämään parastaan omilla kommenteillaan.
        Uudet aloitukset ovat aina tervetulleita.

        Aloitukset huokuvat negatiivisyyttä, vanhenemisen pelkoa. Eläkkeellä olo on ihanaa vaikka se pelottaa.  Vanhaksi tulemisen pelkoa, rahan riittämättömyyttä, hoidon puutteita hoitolaitoksissa. Aloitukset ovat pääsääntöisesti negatiivisia. Positiivisuus loistaa poissaolollaan.

        On unohdettu, että käärinliinoissa ei ole taskuja. Eletään, kulutetaan, suunnitellaan tulevaa, nautitaan uudesta keväästä.

        Aurinko on noussut horisontin ylle, kaamos on voitettu, elämä hymyilee, tulee uusi kevät.

        Odotan pakkasten lauhtumista, jotta pääsemme mökin laiturille aurinkoa palvomaan ja ohi kiitäviä hiintäjiä bongailemaan. Picnik-korissamme kaakaota ja kanelipullia.

        Vielä toistaiseksi askartelen pääsääntöisesti sisätiloissa, harrastan yhtä sun toista. Ulkoilen myös, teen lumitöitä mökillä, nautin. Pidän mökkipolut puhtaina.

        Lähdemme kohta kuvaamaan joutsenia joen rantaan.

        Jos istuisin positiivi/negatiivi-vaakaan, vaaka painuisi positiivisuuden puolelle.

        Kehoitit minua tekemään uusia aloituksia. Kokemuksesta tiedän, että positiivisuus ei kanna. Ei voi olla onnellisia, elämäänsä tyytyväisiä, iloisia ihmisiä. Sellainen elämä tulkitaan mielikuvituksen tuotteeksi. Elämässä on huonoja päiviä, mutta niitä ei saa nostaa päällimmäiseksi, sillä kaikella on tarkoituksensa ja asioilla on tapana järjestyä. Huh..huh..kaksi kulunutta klisettä peräjälkeen, no, mutta hyvää päivän jatkoa.


    • anonyymi_ykq

      Antaa himon nousta 😂

      • Bengalitikku

        Vähän niin kuin pullataikinan...


    • Oliko-se-tämä

      Hän saapui melkein yöllä
      näin puurokauhan vyöllä
      tuo nainen tumma
      laiturin kuva takapuolessaan
      Hän katsoi tummin huulin
      ja hirveen äänen kuulin
      puurokauhalla savee vuollessaan

    • Eikö raamatussa tai jossain ennusteta, että Hän saapuu viimeisenä päivänä.
      Sitä ootellessa.

      • Se minullekin ensimmäisenä vilahti mieleen otsikosta.
        Toisena yksi teatterinäytelmä "I väntan på Godon".

        "Mitään hyvää ei odota liian kauan".


      • taitaaollakin
        Tellukka kirjoitti:

        Se minullekin ensimmäisenä vilahti mieleen otsikosta.
        Toisena yksi teatterinäytelmä "I väntan på Godon".

        "Mitään hyvää ei odota liian kauan".

        Jotenkin tulee ajatuksiin se "Mielipuolen päiväkirja."


      • Bengalitikku
        Tellukka kirjoitti:

        Se minullekin ensimmäisenä vilahti mieleen otsikosta.
        Toisena yksi teatterinäytelmä "I väntan på Godon".

        "Mitään hyvää ei odota liian kauan".

        Milloin se 'liian kauan' on mennyt ohi?
        Toissa päivänä elettiin viimeistä päivää, nyt on jo tokan toka.
        Joillakinhan tipallisuus on luvallista ollut 2 pvää. Mikäköhän vaikutus silläkin lienee?
        Liekkö lain?
        En ole vartija.
        Ja tästä taas tulee mieleen, että jos ei ole ja kun ei ole veljeä, niin ketä voisin kytätä?


    • tekopositiivinen

      "Eläkkeellä olo on ihanaa vaikka se pelottaa."
      Siksikö seitenkymppisenä kirjoitat 60 -palstalla? Onko vaikea hyväksyä vanheneminen, pelottaako. Ei se ikä siitä muutu vaikka leikkii nuorempaa kuin onkaan.

      • Ymmärsin hänen tarkoittaneen palstan aloitusten aiheita.


      • Fossiili-ko

        Mitä! Herrranpieaksut ja rouvan kalossitkin sentään, voiko noin ahtaita tyyppejä olla olemassa.


      • Bengalitikku
        Fossiili-ko kirjoitti:

        Mitä! Herrranpieaksut ja rouvan kalossitkin sentään, voiko noin ahtaita tyyppejä olla olemassa.

        Sanonta menee: voi herran pieksut rouvan jaloissa...
        Ihan monipuolisia ja -mielisiä aloituksia.
        Välillä naamat ruttuun ja välillä naurua, niin että nielurisat heiluu....


      • Omintakeinen

        No mutku mullon aina vähän omia ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe