Missä päin Kokemäkeä kaksi koiraa hyökkäsi nuoren kimppuun????
KOIRAT HYÖKKÄSI
8
850
Vastaukset
- Piikille
Rajaojalla
- Onksfaktaa
Kai ne on jo lopetettu? Ei ole luottoa koiriin mitkä kerran käy raatelemaan.
- Tauni
Juu on
- koirapelkuri
Mitähän tälle nuorelle kuuluu?? Kamala tapaus
- Veronmaksaja1
Koirat hengiltä ja omistajat jalkapuuhun kirkon portille.
- Ihmisenparasystävä
Jalkapuu kirkon portilla olis hyvä ottaa taas käyttöön. Ennen vanhaan ihmiset tunsi häpeää, jos ne tekivät väärin ja varsinkin kun jäivät kiinni. Nykyään ei taida häpeä olla tuttu sana kovinkaan monelle. Esperin akkakin hymyilee teeveessä kuin Hangon keksi, vaikka johtamansa yritys on rikkonut kaikkia tekemiään sopimuksia, häpeästä ei tietoakaan. Olis kohtuullista, jos koiranomistaja kertoisi joko somessa tai paikallislehdessä paikkakuntalaisille, miten tää koirahyökkäys pääsi tapahtumaan, olis mukavampi, jos aikoo jäädä esim. paikkakunnalle asumaan.
- Koiruus
Vai koirat lopetettu,,
- eetvarttinen
Kyllä ne hymyt vielä hyytyy. Niin se arkkiatrin näköinen vanha gubbe
joku lääketieteen professorikin, joka televisiossa tuputti kaikille niin turvallista pandemrix-rokotetta. Mihin hävisi tuo kultapoika julkisuudesta kun alkoi lapset sairastumaan parantumattomaan narkolepsiaan ?
Missä on nyt tuo niin viisas lääkäri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841255
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311110Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121719- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5214