Ovatko edelleen auki paikkakunnan kioskit, esim,pihlajavesi ,kylätalo, Haapamäellä huoltotien kioski,Keuruulla ketvelniemen kioski,Kivelän kioski,Kurkiniemen kioski,
Vastaukset 11
- HalpaaViinaa
Kyllä kaikki kioskit on vielä auki, kaikilta saa vielä pimeetä viinaa.
- anonyymi_h5m
0ieinkirjoitusta opetettiin alaluokilla.
- anonyymi_85K
Nyky kioskit ovat pieniä ,mutta tehokkaita lähes kaupan veroisia,
- Ei-Kannata
Kaikki kioskit on suljettu, vouti on naulannut ovet kiinni.
- anonyymi_lpo
Kioskeista sai, maalaisleipää,munia,maitoa,ternimaitoa,kaljaa,tupekkia,nuuskaa ei koskaan,ilm,kielletty tuote.
- keltaistanestetäväliin
Kirjoitusvirheet eivät ole vakavia juttuja?mutta jos tekovaiheessa tullu valuvika,sitä on vaikea korjata.
- Anonyymi
Kivelän Kioski on paras.
- Anonyymi
Huoltotien wiinakioski vielä parenpi.
- Anonyymi00009
Kivelän Kioski: https://finland-places.com/keuruu/kivelan-kioski/
- Anonyymi00010
Mutta se mäki on jyrkkä mennen tullen,,
- Anonyymi00011
Joku jantteri väitti Kurkiniemen kioskin olevan auki ja aikoi muuttaa alueelle, oli kuulemma nähnyt Googlen kuvista. Sama Googlella netissä ajeleva sankari luuli että Kivelän valinta on hyvä kauppa kun ABC suljetaan ja muuttaa sitten Kivelään. Käskin pysymään poissa Keuruulta kun on noinkin huonot yleistiedot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520