Olen syöpäsairas. Pariin kolmeen kertaan on tullut tieto, että huonolta näyttää. Kun kuin ihmeen kautta on tullutkin positiivista tietoa, puoliso vaikuttaa pettyneeltä. Hänellä toki ollut rankkaa tässä sivussa. Mutta silmin nöhden hän toivoo ja on sanonutkin sen, että toivoo menehtymistäni.
Kuinka pystyisitte elämään ihmisen kanssa, joka toivoo ettet selviäisi, vaikka toivetta on.
Puoliso toivoi etten selviä
6
125
Vastaukset
- YksinM
Minulla on ollut ystävä jonka kanssa ollaan tuettu toisiamme. Hän vakavassa sairaudessani ja minä hänen exänsä huonossa käytöksessä. Nykyisin hän jatkaa tätä exän moitiskelua samalla lailla tuntejakin, mutta hän ei halua kuulla yhtään sairausasioitani, vaikka tilanteeni on veitsenterällä. Sanoo vain, että höpö höpö, älä keskity negatiivisuuteen.
- syöpis
Olisikohan kyse omista, maailmanlopun tunnelmien sävyttämistä ajatuksistasi?
Meillä on kokemusta pahasta syöpäilystä puolin ja toisin enkä jaksa uskoa epäilysi todenperäisyyteen! - syöoäyksin
Miltä yksinäisyydessä sairaalta tuntuu, jos ei ole kenen kanssa jakaa sairautta?
- Kyoliyksin
Kopiovastaavalla oli syöpä ja oli yksin.
- yksinyksin
Vastaaja oli pöydällä ja sekin yksin.
- Valitannäitäon
Tuo on järkyttävää tiedän kokemuksesta. Minun mies sanoi että turha toivoa mitään, kyllä sinä kuolet tuohon. Ja turha turvautua kuoleman jälkeiseen elämään. Sitä ei ole, menet madon ruoaksi. Hittolainen, että sain näyttää pitkää nenää. Viisi vuotta mennyt ja kunto hyvö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62755