Etsitään miesstripparia kaverin polttareihin kesällä. Ei tartte olla mikään niin kokenut mutta osaava kuitenki ja mielellään hyvä varustus (Ei pakko). Vastauksia omalla s.postilla niin olen yhteydessä teihin päin.
Kaaso
Miesstrippari tre
Lady19
12
2480
Vastaukset 12
Kokemusta löytyy ottakaa yhteyttä
- pööööööööh
pöööööööh
- pöööööööööh
miestripparit ovat ällöttäviä olentoja koko maailmassa.
- menenukkumaansetämies
Hetikö täällä on joku pömppömaha huutelemassa.
- pööööööööööh
pööööööööööööh
- omituinenhöpöttäjä--
Pöppömaha... Mamppapohä... Eeee he he Eeee he he... Omituinen höpööttäjä...?
- Liisa99
Stripparit on niin tylsiä keksikää morsiamelle tai sulhaselle jotakin järkevää. Polttarit on kuitenkin tarkoitettu sille joka menee naimisiin.
- Anonyymi00023
mrmichelangelo.fi
Elegantti, tyylikäs, kuuma ja hyvällä maulla toteutettu Magic Mike -henkinen show ;)
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54970
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69771Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli65755- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.47654- 62633
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7606Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
- 37480