Tarvitsisi Sd-kortilta toiseen siirtää valokuvia, mutta ei onnistu kun ilmoittaa että on kirjoitussuojattu. Kortti johon yritän koneelta kuvia siirtää on sandisk sd kortti (uusi). CMD ikkunan avulla ja tämän linkin ohjeilla en saanut tilannetta korjattua, sillä diskpart kohdan jälkeen en pääse etenemään (ei anna enään kirjoittaa mitään, vaan ns lukkiutuu siihen kohtaan). Voiko ongelma olla siinä että alla on windows 10 home versio, eli rajattu ettei päästä sinne? Mitä tehdä että saisin pois tuon kirjoitussuojan ja siirrettyä valokuvat uuteen sd korttiin.
https://www.wikihow.com/Remove-Write-Protection-on-an-SD-Card
sd kortti kirjoitussuojattu
micro-sd
6
196
Vastaukset
- sd_kortti
Eikös siinä SD kortissa ole sellainen "kytkin" , jolla määritellään onko kortti kirjoitussuojattu.
- micro-sd
Ei ole mitään kytkintä...
- iut
Oletko poistanut siitä kortista josta kopioit kirjoitussuojauksen pois ?
- iut
Oletko koettanut "siirtämisen" sijaan "kopioida" tiedostot ?
- dbhjasghf
Micro SD:ssä ei mahdu olemaan kytkintä, mutta siinä voi olla ohjelmallinen suojaus. Sen voi poistaa kamerassa.
- Lerputtaako
Eikös korpuissakin ollut sellainen muovi lipsu, ja lerpuissa teippi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1532984Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3702069- 411825
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii391796Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles112956Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792