Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Häipykää v-ttuun windows-trollit

lopeta_jo

Tämä palsta ei ole tarkoitettu teidän paskantamiseenne, menkää sodat-palstalle jos haluatte trollata ja käydä linux-vastaista sotaanne!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurapois

      Taitaa harmittaa linuxin rikkomat koneet?

      • lopeta_jo

        Voi helkkari sentään., vielä kerran paska-aivolle: LINUXIT EI RIKO KONEITA JA PISTE!


      • Wiimeinen-Windows2025

        200 000 000 Windowsia vuosittain romuksi


    • lääkityseitoimi

      Se on mielisairas. Vuosikausia kiertänyt valheineen...

    • linux-outsider
    • Agressiivisia

      Ompa taas harvinaisen asiaton viesti, melkein samoja näkee Windows puolella, taitaa olla linux tubuttajien viestejä.

      • anonyymi_7xH

        Tais kalikka kalahtaa? Eikö se mielestäs ole asiatonta että windows-trollit trollaa, jauhaa paskaa ja valehtelee tällä palstalla?


      • anonyymi_NYi
        anonyymi_7xH kirjoitti:

        Tais kalikka kalahtaa? Eikö se mielestäs ole asiatonta että windows-trollit trollaa, jauhaa paskaa ja valehtelee tällä palstalla?

        Linux trollithan täällä tämänkin aloituksen on tehnyt.
        Samaa näkee apua aloittelijoille palstalla yms.
        Tais kalikka kalahtaa?


      • lopeta_jo
        anonyymi_NYi kirjoitti:

        Linux trollithan täällä tämänkin aloituksen on tehnyt.
        Samaa näkee apua aloittelijoille palstalla yms.
        Tais kalikka kalahtaa?

        Ai mitkä linux-trollit? Ensinnäkin sen aloituksen tein yksin minä ja minä en ole mikään trolli toisinkuin sinä! Ja toisekseen apua aloittelijoille-palsta ei ole mikään windows-palsta vaan siellä VOI JA SAA keskustella myös linuxeista! Eli kalikka kalahti mutta ei mulle vaan sulle!


      • anonyymi_IzL
        lopeta_jo kirjoitti:

        Ai mitkä linux-trollit? Ensinnäkin sen aloituksen tein yksin minä ja minä en ole mikään trolli toisinkuin sinä! Ja toisekseen apua aloittelijoille-palsta ei ole mikään windows-palsta vaan siellä VOI JA SAA keskustella myös linuxeista! Eli kalikka kalahti mutta ei mulle vaan sulle!

        En minä ole mikään trolli toisin kuin sinä.
        Toisekseen en ole sanonut apua aloittelijalle palstaa windows palstaksi.
        Tais kalikka kalahtaa, ei mulle vaan sulle!


    • Trollitnolaaitsensä

      Wintoosa viruksen kerääjän trollit ei oo saaneet hiekkalaatikolla leikkiä niin
      sit täällä koittavat huutaa vaikka toivotontahan se on.
      Kun ei osaa keskustella asioista järkevästi niin tuollaista sit tulee
      ulos siitä herneestä joka niillä on korvien välissä.
      Mutta onhan se hienoa kun voi edes täällä omaa Typeryyttään tuoda esille mahdollisimman paljon.
      Wintoosa trollit vaan nolaa ittesä mut ovat niin mikkisoftan aivopesemiä että eivät sitä itse ymmärrä. Hyvä kun nolaatte itsenne. Se todella näkyy ja kuuluu. Ootte todella tölppöjä.
      Kannattais ehkä se herne kuivatella jos sieltä vielä löytyis asiaakin joskus.

      • anonyymi_YhF

        linux tubuttajien ansiosta linux jakeluiden asennukset vähentyneet 99% varmuudella.
        Hyvin usea on jättänyt asentamatta ja kokeilematta linuks tubuttimia kun palstat on täynnä trolleja, hermoraunioita ja nimittelijöitä.


      • lopeta_jo
        anonyymi_YhF kirjoitti:

        linux tubuttajien ansiosta linux jakeluiden asennukset vähentyneet 99% varmuudella.
        Hyvin usea on jättänyt asentamatta ja kokeilematta linuks tubuttimia kun palstat on täynnä trolleja, hermoraunioita ja nimittelijöitä.

        Ja mistähän olet sen saanut pieneen kuraiseen aivokoppaasi että linuxien asennukset vähentyneet? Ja jos onkin niin johtuu teistä windows-trolleista jotka pelottelette aiheettomasti linuxien ongelmilla! JA muuten, windows on tubutin, linuxit ei ole tubuttimia!


      • anonyymi_pzZ
        lopeta_jo kirjoitti:

        Ja mistähän olet sen saanut pieneen kuraiseen aivokoppaasi että linuxien asennukset vähentyneet? Ja jos onkin niin johtuu teistä windows-trolleista jotka pelottelette aiheettomasti linuxien ongelmilla! JA muuten, windows on tubutin, linuxit ei ole tubuttimia!

        Juuri tässä näemme taas malliesimerkin.


    • painukoothelvettiin

      Hyvä keskustelu! Huomaa tästäkin keskustelusta kuinka windos-trolli aktivoitui haukkumaan toisia täällä Ubuntu-palstalla.

    • eläkeikäinenon

      Miksi monikossa? Kun se trolli on sama henkilö, joka on häiriköinyt täällä ainakin 10 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe