Tämä palsta ei ole tarkoitettu teidän paskantamiseenne, menkää sodat-palstalle jos haluatte trollata ja käydä linux-vastaista sotaanne!
Häipykää v-ttuun windows-trollit
16
58
Vastaukset
- kurapois
Taitaa harmittaa linuxin rikkomat koneet?
- lopeta_jo
Voi helkkari sentään., vielä kerran paska-aivolle: LINUXIT EI RIKO KONEITA JA PISTE!
- Wiimeinen-Windows2025
200 000 000 Windowsia vuosittain romuksi
- lääkityseitoimi
Se on mielisairas. Vuosikausia kiertänyt valheineen...
- linux-outsider
Tässä https://keskustelu.suomi24.fi/t/15547080/windows-10-on-supervirus sitä aloittajan ihannoimaa aivoripulia Windows-palstalla 👹
- Agressiivisia
Ompa taas harvinaisen asiaton viesti, melkein samoja näkee Windows puolella, taitaa olla linux tubuttajien viestejä.
- anonyymi_7xH
Tais kalikka kalahtaa? Eikö se mielestäs ole asiatonta että windows-trollit trollaa, jauhaa paskaa ja valehtelee tällä palstalla?
- anonyymi_NYi
anonyymi_7xH kirjoitti:
Tais kalikka kalahtaa? Eikö se mielestäs ole asiatonta että windows-trollit trollaa, jauhaa paskaa ja valehtelee tällä palstalla?
Linux trollithan täällä tämänkin aloituksen on tehnyt.
Samaa näkee apua aloittelijoille palstalla yms.
Tais kalikka kalahtaa? - lopeta_jo
anonyymi_NYi kirjoitti:
Linux trollithan täällä tämänkin aloituksen on tehnyt.
Samaa näkee apua aloittelijoille palstalla yms.
Tais kalikka kalahtaa?Ai mitkä linux-trollit? Ensinnäkin sen aloituksen tein yksin minä ja minä en ole mikään trolli toisinkuin sinä! Ja toisekseen apua aloittelijoille-palsta ei ole mikään windows-palsta vaan siellä VOI JA SAA keskustella myös linuxeista! Eli kalikka kalahti mutta ei mulle vaan sulle!
- anonyymi_IzL
lopeta_jo kirjoitti:
Ai mitkä linux-trollit? Ensinnäkin sen aloituksen tein yksin minä ja minä en ole mikään trolli toisinkuin sinä! Ja toisekseen apua aloittelijoille-palsta ei ole mikään windows-palsta vaan siellä VOI JA SAA keskustella myös linuxeista! Eli kalikka kalahti mutta ei mulle vaan sulle!
En minä ole mikään trolli toisin kuin sinä.
Toisekseen en ole sanonut apua aloittelijalle palstaa windows palstaksi.
Tais kalikka kalahtaa, ei mulle vaan sulle!
- Trollitnolaaitsensä
Wintoosa viruksen kerääjän trollit ei oo saaneet hiekkalaatikolla leikkiä niin
sit täällä koittavat huutaa vaikka toivotontahan se on.
Kun ei osaa keskustella asioista järkevästi niin tuollaista sit tulee
ulos siitä herneestä joka niillä on korvien välissä.
Mutta onhan se hienoa kun voi edes täällä omaa Typeryyttään tuoda esille mahdollisimman paljon.
Wintoosa trollit vaan nolaa ittesä mut ovat niin mikkisoftan aivopesemiä että eivät sitä itse ymmärrä. Hyvä kun nolaatte itsenne. Se todella näkyy ja kuuluu. Ootte todella tölppöjä.
Kannattais ehkä se herne kuivatella jos sieltä vielä löytyis asiaakin joskus.- anonyymi_YhF
linux tubuttajien ansiosta linux jakeluiden asennukset vähentyneet 99% varmuudella.
Hyvin usea on jättänyt asentamatta ja kokeilematta linuks tubuttimia kun palstat on täynnä trolleja, hermoraunioita ja nimittelijöitä. - lopeta_jo
anonyymi_YhF kirjoitti:
linux tubuttajien ansiosta linux jakeluiden asennukset vähentyneet 99% varmuudella.
Hyvin usea on jättänyt asentamatta ja kokeilematta linuks tubuttimia kun palstat on täynnä trolleja, hermoraunioita ja nimittelijöitä.Ja mistähän olet sen saanut pieneen kuraiseen aivokoppaasi että linuxien asennukset vähentyneet? Ja jos onkin niin johtuu teistä windows-trolleista jotka pelottelette aiheettomasti linuxien ongelmilla! JA muuten, windows on tubutin, linuxit ei ole tubuttimia!
- anonyymi_pzZ
lopeta_jo kirjoitti:
Ja mistähän olet sen saanut pieneen kuraiseen aivokoppaasi että linuxien asennukset vähentyneet? Ja jos onkin niin johtuu teistä windows-trolleista jotka pelottelette aiheettomasti linuxien ongelmilla! JA muuten, windows on tubutin, linuxit ei ole tubuttimia!
Juuri tässä näemme taas malliesimerkin.
- painukoothelvettiin
Hyvä keskustelu! Huomaa tästäkin keskustelusta kuinka windos-trolli aktivoitui haukkumaan toisia täällä Ubuntu-palstalla.
- eläkeikäinenon
Miksi monikossa? Kun se trolli on sama henkilö, joka on häiriköinyt täällä ainakin 10 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637