Miksi sekstaatte? ?????????
Seksin merkitys
13
<50
Vastaukset
- Myhverö
Läheisyyden ja hyvän olon antaminen omalle rakkaalle vaimolleen. Olen myös kuullut että saattaa tulla vauvoja joskus siitä. Että aina se ei ole haikara, kuka tuo vauvan.
- Myhverö
Ja itselleni se on olemassa vain noissa kahdessa tarkoituksessa. Jos ei ole vaimoa (niin kuin ei minulla ole) niin sitten ei ole seksiäkään missään muodossa. Ei edes oman käden kautta.
- Hahhahhaa
Nyt kyllä höpsit.
- Myhverö
Hahhahhaa kirjoitti:
Nyt kyllä höpsit.
Meille sanottiin niin koulussa, en kyllä itse uskonut. Varmaan meitä huijattiin.
Et kai nyt hyvä mies usko että haikara tuo vauvan?
Kokeile kuule joskus ottaa se vehje käteen ja vemputtaa. Et tiedä mistä jäät paitsi.- Myhverö
Sumpitpihisee kirjoitti:
Et kai nyt hyvä mies usko että haikara tuo vauvan?
Kokeile kuule joskus ottaa se vehje käteen ja vemputtaa. Et tiedä mistä jäät paitsi.Ei kiitos. Et itse tiedä mistä jäät paitsi kun vemputat. Minä olen iloinen siitä kun en vemputa. Saan vemputtamattomuudesta iloa enemmän kuin mistään vemputuksista. Seksuaalisuuteni kuuluu tulevalle vaimolleni ei minulle.
- Donitseja.ilmassa
On ihana kietoutua yhteen rakastamansa henkilön kanssa. Samalla osoittaa himoaan ja rakkauttaan toiselle.
- Killekalle
Himothan ne hiirelläkin!!!
- suksethevosillakin
"Sukset ne ovat hevosillakin, kuusiin pääsee...."....
- Parasta
Nautintoa hänen kanssaan ei voita mikään. Yleensä joutuu tyytymään vaan sooloseksiin. Ihmettelen, miksi tällaista kysytään.. Mutta ei kai pakko lisi vastatakaan :D
- Täällätodellanuoriakin
Harmittaa kun vanhemat ei ollenkaan laita rajoja lapsille. Täällä sitä vaan kysellään orkuista.
- Parasta
Tää on ihan asiallista keskustelua. Mikä orkkukysely??? Mutta tietoa seksiasioista saa paremmin muualta netistä. Ja kokeilemalla tietenkin :D
Minkäs teet jos munanjuuresta kipinät lentelee. 😎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241