Voin siis olla täällä ihan luvan kanssa. En voi enää olla 50 plus palstalla. Voi surku!😭💦
Täytän tänään 60 vuotta
10
<50
Vastaukset
- Kerho_auki
Onneksi olkoon ja lumivyöry tulkoon uusio lumen muodossa.
Palstallakin kinoksia.
Olet se palstan teikki. - täällä.kaikki.apinoita
Tervetuloa tänne vain. Minä en ole ollut 50 palstalla joten en voi samaistua surkutteluusi.
Hyvä, että sulla on kokemusta, niin tiedät nämä viidakon lait. - sellaistavaan
Hieno juttu,tämä onkin kaikista virein palsta näistä ikäryhmistä.
- mustakuu
Kuka sen luvan antoi, mä en ole lupia kysellyt?
Ensimmäiseksi hanki vanhusten sanakirja, ettet ymmärrä väärin - tule ymmärretyksi väärin. Me dementoituneet ukon Turtiaiset voimme jo aamukahvin lisukkeista tulla väärin ymmärretyksi. Kirjoittaessamme ; Heti aamusta oli erinomainen nautinto himottua, nautittavaa, tunteita herättävää seksiä, vaikka saisi haaleaan kahviin kastettua Domino keksin.
TERVETULOA HERMANNIN NUORISOSEURAAN!- Tervetuloa.joukkoon
VESIMIES 20.1.–19.2. Saat venyä parhaimpaasi ja vähän ylikin suoriutuaksesi kunnialla kaikesta, mitä eteesi tänään tulee. Älä herpaannu, niin saat nauttia voittajafiiliksestä jälkeenpäin.
Onnittelut, ohessa IL:n hk. Aivosi suoltakoon mielenkiintoisia aloituksia palstalle. no vanhaksko muutuit yhdessä yössä
onnee vaan ja ole onnellinen että vuosia tulee lisää
ja vielä sormet pelaa että voit tänne kirjoitella
se ei oo ihan itsestään selvä asia jokaiselle.- Bengalitikku
Onnittelut syntymäpäivän johdosta.
Terve tuloa ottamaan ensiaskeleita täällä.
En ole ollut koskaan 50 palstalla kuin korkeintaan kerran kait vahingossa.
Kerropa millaista siellä oli kirjoittaa.
Ja mikä vanha. Ihan kakarahan Sinä!🎂🌻 Tervetuloa ja onnea 60-vuotiaalle.
Itse olin jo hyvän aikaa ollut 60 , kun koko koneen ostin.
No Sinulla on kokemusta jo palstailusta, itsellä kun ei sitä ollut tänne tullessani, olin kun Liisa ihmemaassa hyvän aikaa.
Mutta kaikkeen tottuu.
Elämän parasta aikaa olla 60 , että nou surku.- harri63
hyvä ikä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4813568Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1321660- 1491566
- 851311
- 2261233
- 371151
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441051Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401010- 101010
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.371001