Haulikon supistajat

Invectorivihtori

Liikkuuko palstalla joku karju joka on perehtynyt laajasti ja yksityiskohtaisesti noihin vaihtosuppareihin? Vois pitää pienen oppitunnin ja avata niiden ihmeellistä maailmaa.
Samalla varmaan saisi asiallista keskustelua aikaan. Pitkät, lyhyet inv ym.?
Kun ikänsä kiinteillä Täys/puoli vehkeillä paukutellu niin ois mukava tietää esim. onko nuo aseen mukana tulevat ihan "tarpeeksi" hyviä.
Siinä areena vapaana. Ei muuta kun "lankattamaan".

4

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pollo1212

      Hommahan toimii seuraavasti:

      1) viritä tarpeeksi iso pahvi etupeltoon, sellaiselle etäisyydelle kuin tyypillisesti riistaa ammut.

      2) vaihtoehtosuppari ’a’ torrakkoon kiinni, ja paukku ’x’ putkeen.

      3) ammu pahviin ja käy tarkastamassa haulikuvio

      4) paukku ’y’ putkeen, ja toista vaihe 3. Tämän jälkeen paukku ’z’ jne.

      5) Kun olet käynyt kaikki paukut läpi, vaihtoehtosuppari ’b’ torrakkoon kiinni, ja paukku ’x’ putkeen. -> toista edelliset vaiheet.

      6) Jossain vaiheessa olet käynyt läpi kaikki paukku/suppari kombinaatiot, ja nyt onkin helppo katsoa millä yhdistelmällä syntyi paras kuvio -> tämä valitaan käyttöön.

      ...

      Mikäli em. ei houkuta, ja etsit ns. valmiita vastauksia, minulla on sinulle huonoja uutisia, sellaisia ei ole.

      Supparin/paukun käynti on asekohtaista, eli joudut hakemaan omaan torrakkoosi sopivan kombinaation, sorry.

      P.S. Tulet näkemään täällä lukemattoman määrän näitä ”valmiita vastauksia”.
      Kaikilla niillä on yksi yhteinen piirre: hevonpaskaa kaikki

    • supistelija
      • Invectorivihtori

        Kiitos!. Pollo ja Supistelija. Olen iloinen, että ei tarvitse "ehkä" tulevaisuudessakaan värkkäillä noiden holkkien kanssa. Kyllä olen helpolla päässy noilla kiinteillä putkilla:)


    • mjmj

      jos käyttää teräshauleja, niin enintään voi olla puolisuppea. pitemmälle matkalle tarttee käyttää nuita kaksoiskuppilatauksia. niillä saa vaikka ilveksen ammuttua 80metrin päähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe