Liikkuuko palstalla joku karju joka on perehtynyt laajasti ja yksityiskohtaisesti noihin vaihtosuppareihin? Vois pitää pienen oppitunnin ja avata niiden ihmeellistä maailmaa.
Samalla varmaan saisi asiallista keskustelua aikaan. Pitkät, lyhyet inv ym.?
Kun ikänsä kiinteillä Täys/puoli vehkeillä paukutellu niin ois mukava tietää esim. onko nuo aseen mukana tulevat ihan "tarpeeksi" hyviä.
Siinä areena vapaana. Ei muuta kun "lankattamaan".
Haulikon supistajat
4
600
Vastaukset
- Pollo1212
Hommahan toimii seuraavasti:
1) viritä tarpeeksi iso pahvi etupeltoon, sellaiselle etäisyydelle kuin tyypillisesti riistaa ammut.
2) vaihtoehtosuppari ’a’ torrakkoon kiinni, ja paukku ’x’ putkeen.
3) ammu pahviin ja käy tarkastamassa haulikuvio
4) paukku ’y’ putkeen, ja toista vaihe 3. Tämän jälkeen paukku ’z’ jne.
5) Kun olet käynyt kaikki paukut läpi, vaihtoehtosuppari ’b’ torrakkoon kiinni, ja paukku ’x’ putkeen. -> toista edelliset vaiheet.
6) Jossain vaiheessa olet käynyt läpi kaikki paukku/suppari kombinaatiot, ja nyt onkin helppo katsoa millä yhdistelmällä syntyi paras kuvio -> tämä valitaan käyttöön.
...
Mikäli em. ei houkuta, ja etsit ns. valmiita vastauksia, minulla on sinulle huonoja uutisia, sellaisia ei ole.
Supparin/paukun käynti on asekohtaista, eli joudut hakemaan omaan torrakkoosi sopivan kombinaation, sorry.
P.S. Tulet näkemään täällä lukemattoman määrän näitä ”valmiita vastauksia”.
Kaikilla niillä on yksi yhteinen piirre: hevonpaskaa kaikki - supistelija
Tässä vähän helppotajuista juttua supistuksista.
https://hirvikota.wordpress.com/haulikon-patruuna/haulikon-supistukset/- Invectorivihtori
Kiitos!. Pollo ja Supistelija. Olen iloinen, että ei tarvitse "ehkä" tulevaisuudessakaan värkkäillä noiden holkkien kanssa. Kyllä olen helpolla päässy noilla kiinteillä putkilla:)
- mjmj
jos käyttää teräshauleja, niin enintään voi olla puolisuppea. pitemmälle matkalle tarttee käyttää nuita kaksoiskuppilatauksia. niillä saa vaikka ilveksen ammuttua 80metrin päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841726- 431369
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191160Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.831068Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2431052- 54910
- 62904
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20890- 34834
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!35814