Liikkuuko palstalla joku karju joka on perehtynyt laajasti ja yksityiskohtaisesti noihin vaihtosuppareihin? Vois pitää pienen oppitunnin ja avata niiden ihmeellistä maailmaa.
Samalla varmaan saisi asiallista keskustelua aikaan. Pitkät, lyhyet inv ym.?
Kun ikänsä kiinteillä Täys/puoli vehkeillä paukutellu niin ois mukava tietää esim. onko nuo aseen mukana tulevat ihan "tarpeeksi" hyviä.
Siinä areena vapaana. Ei muuta kun "lankattamaan".
Haulikon supistajat
4
450
Vastaukset
- Pollo1212
Hommahan toimii seuraavasti:
1) viritä tarpeeksi iso pahvi etupeltoon, sellaiselle etäisyydelle kuin tyypillisesti riistaa ammut.
2) vaihtoehtosuppari ’a’ torrakkoon kiinni, ja paukku ’x’ putkeen.
3) ammu pahviin ja käy tarkastamassa haulikuvio
4) paukku ’y’ putkeen, ja toista vaihe 3. Tämän jälkeen paukku ’z’ jne.
5) Kun olet käynyt kaikki paukut läpi, vaihtoehtosuppari ’b’ torrakkoon kiinni, ja paukku ’x’ putkeen. -> toista edelliset vaiheet.
6) Jossain vaiheessa olet käynyt läpi kaikki paukku/suppari kombinaatiot, ja nyt onkin helppo katsoa millä yhdistelmällä syntyi paras kuvio -> tämä valitaan käyttöön.
...
Mikäli em. ei houkuta, ja etsit ns. valmiita vastauksia, minulla on sinulle huonoja uutisia, sellaisia ei ole.
Supparin/paukun käynti on asekohtaista, eli joudut hakemaan omaan torrakkoosi sopivan kombinaation, sorry.
P.S. Tulet näkemään täällä lukemattoman määrän näitä ”valmiita vastauksia”.
Kaikilla niillä on yksi yhteinen piirre: hevonpaskaa kaikki - supistelija
Tässä vähän helppotajuista juttua supistuksista.
https://hirvikota.wordpress.com/haulikon-patruuna/haulikon-supistukset/- Invectorivihtori
Kiitos!. Pollo ja Supistelija. Olen iloinen, että ei tarvitse "ehkä" tulevaisuudessakaan värkkäillä noiden holkkien kanssa. Kyllä olen helpolla päässy noilla kiinteillä putkilla:)
- mjmj
jos käyttää teräshauleja, niin enintään voi olla puolisuppea. pitemmälle matkalle tarttee käyttää nuita kaksoiskuppilatauksia. niillä saa vaikka ilveksen ammuttua 80metrin päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.959076- 1743832
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2592674- 492257
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?332117- 422065
- 481942
- 191813
- 601798