Syntymäpäivä

Miesaikuinen

Hei, kysymys naisille. Olen vapaa ok mies, joka kohta viettää 60v syntymäpäivää. Millaisiä lahjoja saisin, jos olisin miehenne?:)

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja-villasukat

Tohvelit

• Synttäri

Lämmittäisin saunan ja tuikkuja palamaan pöydille. Saunan jälkeen hieroisin hellästi sinut, kuohu juomaa pari lasia ja rakasteltaisiin hellästi pitkään.

• Otan vastaan:) missäpäin olet?

• Miesaikuinen

Onko tuollaisia naisia todella olemassa:

• Synttäri
        Miesaikuinen kirjoitti:

Onko tuollaisia naisia todella olemassa:

Hämilläni.. olen normaali mielestäni.. aito lahja synttäri sankarille! Hyvää syntymä päivää sinulle!

• Sääli

Siinä yksi yhteiskunnan elätti jonka äly osa määrä miinuksella onneksi käynyt edes saunassa ja nähnyt löylykauhan!! Voisin kuvitella aika näky varmaan livenä..

• Miesaikuinen
        Synttäri kirjoitti:

Hämilläni.. olen normaali mielestäni.. aito lahja synttäri sankarille! Hyvää syntymä päivää sinulle!

Kiitos, mites se lahja?:)

• Synttäri
        Miesaikuinen kirjoitti:

Kiitos, mites se lahja?:)

Emme ole pariskunta.. voisin silti harkita että antaisin sinulle.. jos otat sen hellästi ja hitaasti..

• Miesaikuinen
        Synttäri kirjoitti:

Emme ole pariskunta.. voisin silti harkita että antaisin sinulle.. jos otat sen hellästi ja hitaasti..

Voisin nusasta sinua kumpaankin reikään apinan raivolla.

• Miesaikuinen
        Synttäri kirjoitti:

Kyllä mulle sopii, miten yhteys.

• Miesaikuinen
        Miesaikuinen kirjoitti:

Voisin nusasta sinua kumpaankin reikään apinan raivolla.

Edellinen kommentti ei ole minun kirjoittama, vaan joku kirjoitti mun nikill
        .

• Mies89-

Mulla on pian 30-vuotis syntymäpäivä. Mitä naiset ja erityisesti vanhemmat naiset antais mulle syntymäpäivälahjaksi?

• Sirkka65

Minulla on hyvin säilyneitä nokkosia joissa vielä tehoa.Antaisin sinulle kunnon nokkos kylvyn koko keholle ja erityisesti penikselle.

• Mies89-
        Sirkka65 kirjoitti:

Minulla on hyvin säilyneitä nokkosia joissa vielä tehoa.Antaisin sinulle kunnon nokkos kylvyn koko keholle ja erityisesti penikselle.

Aijai, älä viitti! Anna mieluummin hellä suihinotto.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      349
      2471
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      422
      2410
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1381
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1094
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      66
      853
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      813
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      811
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      795
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      117
      742
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      709
    Aihe