Ubuntussa fakeroot

fakeroot

Ubuntu 18.04 ohjelmasta löytyy fakeroot.
Nyt lähti Ubuntu.

16

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linux-outsider

      Harvinaisen typerä avaus. Mitä hyötyä aloittelijalle?

      Taas on todistettu että tyhmyys on ehtymätön luonnonvara 👹

      • tietäntämäkin

        Kohta sama aloittaja-trolli tekee vastaavan ketjun jossa lähtee mukamas windows jne.. joten älä ole milläsikään tai saatahan olla itsekin aloittaja.


      • Makkarakaara

        Poituu näköjään kirjoitukset, ,,niin kai se windowskin pitäisi poistaa


    • fakefakeetc

      ubuntu ei ole ohjelma, vaan erinomainen avoimen lähdekoodin Linux-käyttöjärjestelmä, joka pohjautuu debianiin.
      fakeroot on ohjelma, jota käytetään silloin kun ei oikeasti tarvitse rootia (ei tule virheistäkään vahinkoa).

      • erdffdss

        Jakkara-Matti tosin on sitä mieltä että Linux-nimistä käyttöjärjestelmää EI ole


      • paskalammikko
        erdffdss kirjoitti:

        Jakkara-Matti tosin on sitä mieltä että Linux-nimistä käyttöjärjestelmää EI ole

        Jakkara-Mattisi on jälleen kerran oikeassa. Linux-nimistä käyttöjärjestelmää ei ole olemassa, koska Linux on käyttöjärjestelmäydin. Eli sen päälle rakennetaan se käyttöjärjestelmä. Miltä tuntuisi talo ilman sokkelia, tai ilman jätevesijärjestelmää...


    • Buahhhhahhhahhah

      Ubuntun saa juttuja mistä windows pojat vaan uneksii ;D

      • Turbo-Urpo1

        Kuten konerikot, biossin jumittumiset, olla haavoittuvuustilastoissa pysyvästi toisella sijalla. Ei näitä Ubuntun hienouksia kukaan terve kaipaa.


      • TurboKyrpä

        Windowsin jutut on vakoilu ja saastuvuus.


    • saatana2000

      Mikä vittu on fakeroot?

      • Makkarakaara

        Googlaa, täälä oli linkki mutta trollimodenaattori poisti sen.
        Mutta lyhyesti se on tila jossa kuitenkaan ei ole root oikeuksia. vaihka verkon päässä joku niin voisi luulla.


    • vakoilujärjestelmä10

      Windous on valekäyttöjärjestelmä. Oikeasti vakoilujärjestelmä joka vakoilee kaikki käyttäjän tiedot.

    • fakeroot is a regular, non-setuid program. It does not enhance a user's privileges, or
      decrease the system's security.

      fakeroot tarpeen kun käännetään vaikka asennuspaketteja. Etäyhteydellä ei välttämättä saa root-oikeuksia. Tiedostoja voi käsitellä sillä root-oikeuksilla, mutta mitään ei voi tehdä, mikä oikeasti tarvitsee root-oikeuksia.

      • vakilee_asiakkaat

        Windowsissa ei ole tuohonkaan mahdollisuutta, koska Root on Microsoft, joka omistaa tuotteen ja kaiken mitä tuotteella tehdään!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe