Toiveeni olisi päästä vielä lähemmäksi. Ollut jo pitkään.
Lähelläolosi, tumma nainen
14
<50
Vastaukset
- tummatkortit
Anna mie povvaan siule?
- vai_pitäisikö_tietää
En todellakaan tiedä, päin vastoin.
En tiedä..
- Helvetin_tuli
Tulevana yönä hävitän majasi.
- anonyymi_cJY
Eipä ole ainakaan minulle tämä, kaipaamani mies asuu aika kaukana ja olemme olleet jo hyvinkin lähekkäin. Hän on kyllä ihana <3
- Hrj.uskonnoton
Ihana lukea että hän on ihana <3
- tummanainen_
Niin ja mä haluan sut..tuu lähelle
- anonyymi_ts2
Taidat olla joku kyttäävä stalkkerinaapuri. Onneksi en ole tumma nainen niin tämä ei voi olla minulle :D
- anonyymi_fee
Taidat olla joku kyttäävä stalkkerinaapuri. Otan osaa tuolle tummalle naiselle, onneksi olen itse blondi :D
- bonbon-
Jos olisit eräs J ja tämä olisi minulle, niin sanoisin että tervetuloa! Ketään muuta en lähelleni haluaisikaan kuin hänet.
- HelunaHellasNyrkki
Näkyyhän se ilman toiveitakin. Kuulemma. ;)
- OotAikaKomee
Joo Koivunen on komee mies ;)
Pimpota vaa tarjoon mä tumma nainen sulle kahvit, et kuitenkaan uskalla moikkaat vaan parvekkelta 😘 - HöperöN
Tuu vaan, koputa oveen ja astu sisään. Hymyillen keitän kahvit.
- Tumma_nainen
Voitaisiinpa vihdoin kohdata kaksin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199