Miltähän tuntuisi kohdata

Kaikkea-hyvää

Pitkästä aikaa? Olisiko katseissamme sitä samaa intensiivisyyttä kuin silloin? Se oli jotain todella intohimoista, mikä pysyy molempien mielessä varmaan pitkään.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susia

Heikin kanssa tekisin jotain rohkeaa ainakin

• Odotansitä

Analyyttisesti katsoisin sinua nykyisin, olisit hyökännyt täysillä silloin kimppuuni( tai teitkin, tee vaan uudestaan).

• Kylläainakin

ne kerrat mitä häntä luulee näkevänsä, pulssi nousee aina rajusti.

Ihan kuin joku laittaisi virrat yläkanttiin kropassa. Todella kummallinen ilmiö.

• Sitsitä

vaan tärisee menee. Tekis vaan mieli iskee kii. Sormi pimppiin ja huulet yhteen tai jotain. Toinen tisseille.

• Kiitoskiitoskiitos

Kaksoisliekki.
        Olette jo tuolla päättäneet olla yhdessä mutta kun sitä ei ole sallittu ikinä aikaisemmin kuin nyt tässä ajassa niin se on ihan perkuleen vaikeaa.
        Ihan hirveä tunne.
        Ja mitä siinä sanoa`
        En kässää miten siinä pääsee eteenpäin.
        Kummatkin kun on samassa tunnetilassa.
        Jos toinen on tavis niin se on helppoa.
        Aloita vaikka että halaat mua

• Noonsiinä

Kestänyt jo hyvän tovin, tässä jutussa. Mulla loppu painajaiset kun se on tullut moikkailee viimeaikoina uniin. Jäin sinne mestaan jumiin tunnepuolella. Missä tavattiin alunperin. Nyt se on tullu "sinne" takaisin ja ihan hirveä helpotus. Ja uskallan katsella sitä ja se hymyilee minulle.

• Kyllämekohdataan

Vielä, uskon siihen täysin.

Silloin rupesi tapahtumaan niin paljon kaikkea, että sitä ei kroppa pystynyt mulla käsittelemään hirveän nopeasti. Niitä juttu pitää vieläkin rakennella ja jäsennellä.

Nousin suosta, niin sanotusti. Ainakin henkisesti.

• Kunnähdään

Niin halaan. En kysy edes lupaa.

• ettäjokutunnistaasut
        Sitsitä kirjoitti:

vaan tärisee menee. Tekis vaan mieli iskee kii. Sormi pimppiin ja huulet yhteen tai jotain. Toinen tisseille.

Sun kannattaa *unkata muualla kuin tämän julkisen palstan kautta kirjoittelemalla, voi käydä vielä nolosti.

• Nohmutta

Aika kaareutuu jostain ylätajunnasta tänne alas. Sieltä se kaareutuu kaikki. Riittää kun luottaa mitä siellä tapahtuu.

Koska se sama jäbä, mikä vei sen pois, toi sen takasin eteeni. Joku vanha mies. Ja se lupasi mulla aikoinaan. Piti lupauksensa.

• Väärin
        ettäjokutunnistaasut kirjoitti:

Sun kannattaa *unkata muualla kuin tämän julkisen palstan kautta kirjoittelemalla, voi käydä vielä nolosti.

Yksi parametri mun kehityksessä on tuon kyseisen ominaisuuden kehittäminen. Jos sä haluat toimia, etkä kestä nolostumista, se johtaa väkivaltaan tai itsemurhaan. Huumori on paras lääke. Ihmiset saavat noloista tilanteista jotain irti. Se on lääkettä.

• Ikuisestisinun
        Väärin kirjoitti:

Yksi parametri mun kehityksessä on tuon kyseisen ominaisuuden kehittäminen. Jos sä haluat toimia, etkä kestä nolostumista, se johtaa väkivaltaan tai itsemurhaan. Huumori on paras lääke. Ihmiset saavat noloista tilanteista jotain irti. Se on lääkettä.

Miksi se johtaa noin vakavaan? mut johtaa:( En ymmärrä mainitsemiasi noloja tilanteita, ehkä siinä minun ongelma.
        Mutta kiitos, olet ehkä kaivannut minua, ehkä:)

• samatunnevielä

Kokeile,järjestä meille aikaa,nähdään.....

• anonyymi_AAl

Meillä erään herran kanssa on aina hyvin intensiivistä, miksi seuraava kerta olisi poikkeus? Toivotaan, että kohdataan pian, se olisi niin toivottavaa!

• muistanvarmaaikuisesti

Se olisi samalla jännittävää mutta myöskin todella kivaa. Uskoisin että olisi samanlaista, ellei vieläkin upeampaa koska on ollut näin pitkään näkemättä ;)

• Lilliputtien.maasta

Tietyt asiat painuvat hyvin muistiin. Intensiivisiä katseita on ihana vaihtaa varsinkin, jos vastapuoli miellyttää.

• VoiJesuksen

Mitäs minun pienet silmäni näkevätkään, voisitko se olla sinä? Ehkä vaan mielikuvituksen pientä tuotosta, ehkäpä vaan haluisin sen olevan minulle.

• Taiolitrakastunut

Sinä söpiläs:)
      Kattelin kyllä sun silmiä ja mietin silloin et käytitkö piilolaseja, värit tuntu vaihtuneet.

• N03

olisi

• Ihanajuu

Kyllä olisi ihana nähdä taas.

• EnTahdoNähdä

Kyllä tää näkeminen on ollut ihan riittävää.

• Kohtaammehan

Olisi varmaan yhtä tunteiden vuoristorataa. Sitähän nämä vuodet on olleet ja ovat edelleen. Hänen kanssaan jäi kaikki muu, oli vain minä ja hän. Niissä hetkissä.

• Sehaänkösse

Helsingin reisimies

• Tänään👀👀

• kahdentunninpäästä

Sopii, tule

• Nähtiin jo tänään sottapytty. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9534
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3020
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      41
      2789
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2601
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      198
      2028
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      103
      1929
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1873
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1433
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1266
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1241
    Aihe