Oksetatte mua

EläkeläisetJäälautalle

Loiset jotka jää eläkkeelle itsekkäästi täysin terveinä 60 ovat tämän maan ajamassa tuhoon.

Itsekkäät paskiaiset.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä tämän palstan suurin ongelma.
      Aloittajankaltaiset viistoista-kesäiset yrittää provoilla.
      Tässähän tuli sitten huomiota..
      Ota vessapaperia ja pyyhi korvantaustas.

    • Jaa, nytkö odotat ankaraa vastalauseitten ryöppyä, että kyllä me olemme työllämme eläkkeemme ansainneet jne.
      Saisit hirrrrveen pitkän ketjun aikaan, riitaa, toraa ja tappelua.
      Evvk.

    • En minä voi sille mitään että en sairastu.
      Yritän kyllä kovasti.
      Dokaan joka päivä ainakin vähän.

      H.

      • Mitä, oletko sinä täysin terve?
        Varmaan lähes ainoa liki seitsemänkymppinen, joka on terve.
        Hallelujaa ja otetaas taas!


      • Liian-kräsä-selvinpäin
        Anceli kirjoitti:

        Mitä, oletko sinä täysin terve?
        Varmaan lähes ainoa liki seitsemänkymppinen, joka on terve.
        Hallelujaa ja otetaas taas!

        Minäkin taidan kumota raittiuteni ja alkaa ryyppäämään, että olen sitten 7 kymppisenä super-iskussa.


      • Liian-kräsä-selvinpäin kirjoitti:

        Minäkin taidan kumota raittiuteni ja alkaa ryyppäämään, että olen sitten 7 kymppisenä super-iskussa.

        Pitäisiköhän minunkin aloittaa, sais vaikka kuolla terveempänä.


    • Noaijjaa!! Tuntisin ennemmin itseni loiseks, jos olisin jatkanut töissä vaikka 68-vuotiaaks. Miks olisin vienyt duunin joltain paljon nuoremmalta ja paremmin koulutetulta?

    • lähes.50.v.töissä

      Joo täällä yks loinen. Jatkoin pari vuotta eläkeiän yli, koska projekti oli kesken. Olisi ollut liikaa vaadittu, että nuorisosta joku olisi opetellut työni. Ei ne jaksaneet, kun päivät pitkät vaan väsytti.

    • Heihuoliavailla

      Taas yks, joka on päästetty avohoitoon liian aikaisin. Meinaan jäädä eläkkeelle heti kun se on mahdollista mutta en mä näitä hommia lopeta.

    • Bengalitikku

      Ostapa "Pöytyän myssy", niin ei kiristä noin pahasti. Ja mieti.

    • vfihimsf

      .-- piiloon navettaahan entisaikoina kehitysvammaiset ja aviottomina syntyneet pikkuipanat pistettiin - ennen kuin kelpuutettiin lisäks tekemään 55nvuotta kolmivuorotöitä - fyysistä kremppavaivaakin kertyi ihan rutkasti älyllisten ongelmien ohella - joten itse ainakin koen ansainneeni eläkkeeni.

    • kvnasbna

      Eiköhän tuo ongelma ole pikemminkin päinvastoin: eläkkeelle ei meinaa millään päästä, vaikka olisi kuin sairasteleva. Samaan aikaan olisi nuorempia terveempiä työnhakijoita tilalle. Kyllä se sellainen vasta on kaikkien kiusaamista. Sitten kun sairastelevana kitkuttelee eläkeikään ja eläkeaika koittaa, niin onkin edessä uusi ongelma: kunto on yhtäkkiä mennyt niin huonoksi, että tarvitsisi saman tien kotihoitoa tai hoitokotia. Sitäpä ei tuosta vain saakaan, kun nyt katsotaan, että on niin nuorikin vielä ja eihän nyt alle 70.v voi niin huonossa kunnossa olla. Nähty omaisena tämäkin. Kyllä minusta suurempi ongelma on se, että Suomessa voi pitkäänkin työikäinen keplotella ihan etuuksilla tekemättä mitään. Eikä tällaisilta saa mitään vaatia. Sehän nyt olisi ihmisten kiusaamista ja orjatyön teettämistä. Monilla vielä kädet ja jalat toimivat hyvin kantaa saamansa etuudet Alkoon. Kotona viinaa ja makkaraa kiskovalle 35-vuotiaalle laiskurille maksetaan sitäpaitsi huomattavasti paremmin, kuin justiinsa eläkkeelle jääneen omaishoitajalle. Ja tämänkin omaishoitajan ikä voi olla vielä kaukana eläkeiästä.

    • Tavoite on jäädä osittaiselle eläkkeelle 59-vuotiaana, siis pysyvälle, ei määrä-aikaiselle. Siinä kuitenkin voi tehdä puolikkaana töuitä ja eläke karttuu vähän.Ja harmittaa kun olen nsika limassa oman terveyden kustanuksella ollut liiankin tunnollinen töissä. Näkyyhän tupta pärjäävän vähemmälläkn kouhittamisella.

    • flegmaatti

      Päin vastoin! Mehän olemme epäitsekkäitä hyväntekijöitä jättäessämme harvat työpaikat lukuisten nuorten työttömien käyttöön!

      Olen itse odotellut kutsua pressan itsenäisyyspäivän vastaanotolle tunnustukseksi jalomielisyydestäni koska aloitin epäitsekkään, jalomielisen työstä vetäytymisen 52 vuotisena saattaen sen täydellisyyteen 57v ikäisenä. Vaimoni löi pensselit lopullisesti santaa 52v iässä.

      Elämme täysin niukkojen eläkkeidemme varassa saamatta niiden lisäksi killinkiäkään mistää.
      Olen 75 vuotisena tiukassa kunnossa kunhan ei vaadita 3-loikkaamaan tai heittämään voltteja, edes puolikasta eteen päin.

    • Ihmispolot
      • Bengalitikku

        Samaa mieltä. Ja maksuajaksi 100 vuotta.
        Katson linkin myöhemmin....


    • pisneksiäkin-juu

      Eläkkeet otin ulos jo 57 ikäisenä.
      Sitten siirryin bisnesrintamalle ohjailemaan uusia tuloja itselleni, mahdollisimman verottomasti.
      Juu ja vein monelta mahdollisuuden työpaikkaan.
      Vituttaa heidän puolestaan mutta nauru suin hyväksyn sen.

    • DianaPalmer

      Mieluummin sitä 60 -vuotiaana terveenä jää kuin 70 -vuotiaana sairaana. Täytin juuri 60 ja otin eläkkeen. Tilalleni palkattiin 37 -vuotias asiantuntija. Eikö tämä ollut vaan hyvä asia?

      • flegmaatti

        Kaltaisesi epäitsekkäät henkilöt ansaitsisivat julkisen tunnustuksen vaikkapa samaan malliin kuin itsenäisyyspäivänä sotilasarvon nousun saavat!

        Aina parempi mitä varhaisemmin tekee tilaa nuoremmille rasittamatta julkishallinnon kustannuksia millään tukiaisilla.


    • Tykkääkä aloittaja siis, että mieluummin hänen pitäisi saada jäädä eläkkeelle, koska hänellä on mahatauti ja oksettaa.
      Ehei, ei sellaisen takia ennenaikaiseläkkeelle jäädä. Menee se siitä ohi, kun joitakin päiviä oksentelet.

    • mimmimum-..mi

      Sitten pitää vaan oksentaa...jos oksettaa...kyllä se sitten helpottaa...Itse en ole pitkiin aikoihin oksentanut....silloin viimeksi kai kun migreeni vaivasi..

    • lökäpöksyluuserittöihin

      näppynaama lökäpöksy pummikin, joutunut varmaan töihin..

    • Mieluimmin terveenä kuin sairaana kun sen aika on.

      Saat vielä kauan oksennella, ennen kuin moinen loispummiuden autuus kohdallesi kolahtaa.
      Eläkeikä siirtyy tulevaisuudessa kauemmaksi ja kauemmaksi, riippuu tietysti, miten ahkerasti teet töitä ja miten paljon olet itse valmis itsellesi eläkettä maksamaan.

      Sitä on loinen kun jää aikaisin ansaitulle eläkkeelle ja sitä on loinen ja vie joltain nuorelta työpaikan jos jatkaa pitempään.
      Ota nyt näistä selvää.

    • spuglaanko

      Sinunlainen pummi (mies, ikä noin 22, ei ikinä työssä) aiheuttaa äärimmäistä halveksuntaa.

    • alapäätäteille
    • "Hullu paljon töitä tekee viisas pääsee vähemmällä".

    • Bengalitikku

      Onkohan joku nuori s24 sairastunut kroonisoituneeseen Noro-virukseen.
      Aloituksessa vain on jotain tuttua. 👣👣👣

    • Nimim. "EläkeläisetJäälautalle "
      Käykö kateeksi, olen terve ja elämääni tyytyväinen eläkeläinen.
      En tunne tippaakaan huonoa omaatuntoa, nautin eläkepäivistäni.
      Nuoremmille tulee töitä kun vanhemmat eivät roiku työelämässä kuolemaansa asti.
      Työ on silti tuttu sana minullekin.

    • Ajatteleuusiksi

      Entä ne "loiset", jotka eivät koskaan edes aloita työuraa ja tienaa omiaan, joilla voisivat kustantaa eläkepäivänsä(kin)?

    • oksenna rauhassa, mua ei haittaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe