HMD Globalin uutuuksiin näyttää olevan lukeutumassa myös legendaarisen MeeGo-puhelimen Nokia N9:n näköinen puhelin 8110 4G:stä tutulla KaiOS-käyttöjärjestelmällä.
Joko tästä luurista tietoa
6
123
Vastaukset
- huomennatiedetään
ÄlypuhelimetHuhut 1 kommentti
(Päivitetty) Huhu: Nokia 9 PureView’n hinnaksi tulossa 749 euroa – nämä ovat Nokia 4.2:n, Nokia 3.2:n ja Nokia 1 Plussan hinnat
https://mobiili.fi/2019/02/22/huhu-nokia-9-pureviewn-hinnaksi-tulossa-599-euroa-nama-ovat-nokia-4-2n-nokia-3-2n-ja-nokia-1-plussan-hinnat/- inkrädible
NPU:n mukaan Nokia 9:n hinta olisi 599 euroa. Sivustolla myös linkki Konsta Punkan 9:llä ottamaan kuvaan. https://nokiapoweruser.com/hmd-teases-nokia-9-pureview-camera-sample-with-incredible-amount-of-details/
- Liiankalliita
Liian kalliita jotta kannattaisi ostaa..
- halpojakuraluureja
Minulle liian halpoja, rupuluurien hintaisia. Itsellä iPhone XS Max, joka on tämän hetken paras älypuhelin.
- oleellinenvaruste
Taitaa olla ensimmäinen Nokia Android jossa on hyvä pOled-näyttö. Liekö tuo PlasticOled mutta Oled-näyttö kumminkin. Itse en ainakaan osta puhelinta, en tablet tietokonetta enkä telkkaria jos niissä ei ole Oled-Amoled näyttöä.
- oled-ei-hyvä
Oled ei ole hyvä, koska se rasittaa silmiä. Kontrasti on liian voimakas. Väritkin näkyvät oled-näytöllä vääristyneinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078