Rukoilen että Jumala jakaisi tämän maan kahtia. Toiselle puolelle voisi mennä eutanasian, Naton ja hybridikeskuksen, sukupuolineutraalin avioliiton, homojen ja lesbojen sekä rajattoman maahanmuuton kannattajat, toiselle puolelle perinteisen avioliiton kannattajat ja homotuksen, rajattoman matutuksen, eutanasian sekä natotuksen ja hybridikeskuksen vastustajat. Rukoilen sitä siksikin, ettei globalisti-liberalistien aatteiden takia tarvi koko kansan ottaa päälle niitä vitsauksia, mitkä tuleva on. Tai miten Jumala haluaa järjestää tämän asian meidän uskovaisten hyväksi ja myös täältä vainon alta pelastamiseksi. Rukoilkaa te muutkin, jos täällä uskovaisia käy.
Rukoukset kultamaljaan
30
113
Vastaukset
- PyhisRy
Minullaki kasvaa kukkapenkissä klopalisti. Hieno kukka onkin. Jumalanpalveluksessa oli uskovainen pappi ja sillä oli kaulassa just semmonen liperalisti. Sain synnit anteeksi ja kotiin mentiin just sellaisella hypridillä.
- NaidaJaKuolla
Paavalikin kirjoittaa, että kristuksessa mies ja nainen, orja ja vapaa ovat yhtä. Jumala on ykseys. Jeesus puhuu ylösnousemuksesta osallisista, Jumalan pojista tai lapsista. (Esim.Luuk.20:34-).
Höpsis Paavalista.
Paavalihan teki parannuksen Jumalasta Jeesukseen, josta tuli Hänen Herransa.
Tätä parannusta Kerko ei ole vielä tehnyt, ja onko nyt "Jumalan Huoneen hallitus" muuttanut oppia, eikä enään saarnaa, että Ananias saarnasi Saulille synnit anteeksi.
Näin ne ihmisopit seilailevat, laidasta toiseen, ilman Raamattua.
Miten tuo Luuk. 20;34 liittyy asiaan, kerrotko omista jutuistassi, mm pedofiliasta, sillä sehän kuuluu; 34 Niin Jeesus sanoi heille: "Tämän maailmanajan lapset naivat ja menevät miehelle- Kysymys_Kesitakselle
Kesitas kirjoitti:
Höpsis Paavalista.
Paavalihan teki parannuksen Jumalasta Jeesukseen, josta tuli Hänen Herransa.
Tätä parannusta Kerko ei ole vielä tehnyt, ja onko nyt "Jumalan Huoneen hallitus" muuttanut oppia, eikä enään saarnaa, että Ananias saarnasi Saulille synnit anteeksi.
Näin ne ihmisopit seilailevat, laidasta toiseen, ilman Raamattua.
Miten tuo Luuk. 20;34 liittyy asiaan, kerrotko omista jutuistassi, mm pedofiliasta, sillä sehän kuuluu; 34 Niin Jeesus sanoi heille: "Tämän maailmanajan lapset naivat ja menevät miehelleMitä tarkoitat kirjoittaessasi "Paavalihan teki parannuksen Jumalasta Jeesukseen". Miten sellainen parannus tehdään, mitä pahaa mielestäsi Jumalassa on? En ymmärrä.
Kysymys_Kesitakselle kirjoitti:
Mitä tarkoitat kirjoittaessasi "Paavalihan teki parannuksen Jumalasta Jeesukseen". Miten sellainen parannus tehdään, mitä pahaa mielestäsi Jumalassa on? En ymmärrä.
Eikö Pave ollut kiihkeä juutalainen, teki kaiken Jumalalle, Lain ja kosherin. Hän teki parannuksen Jeesukseen, jolloin sai vapauden.
Toinen, jota Hän sai, oli tie Jumalan luokse, josta Joh. 14:6
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
Taas Pave oli kiihkeä Jumalan puolsutaja, Josta parannuksesta Apt 9, Apt 22, ja Apt 26. Hän ei sen jälkeen taistellut Jumalan riveissä, vaan Jeesuksen.- kempeleestä_
Kesitas kirjoitti:
Eikö Pave ollut kiihkeä juutalainen, teki kaiken Jumalalle, Lain ja kosherin. Hän teki parannuksen Jeesukseen, jolloin sai vapauden.
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
Taas Pave oli kiihkeä Jumalan puolsutaja, Josta parannuksesta Apt 9, Apt 22, ja Apt 26. Hän ei sen jälkeen taistellut Jumalan riveissä, vaan Jeesuksen.Tässä vajaakirkon juutalaiselle pari jaetta parannuksesta.
Ap. t. 3:19
Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
Ap. t. 8:22
Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa-jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan
Ajankohtainen iäkkäälle rienaajalle. kempeleestä_ kirjoitti:
Tässä vajaakirkon juutalaiselle pari jaetta parannuksesta.
Ap. t. 3:19
Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
Ap. t. 8:22
Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa-jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan
Ajankohtainen iäkkäälle rienaajalle.Jos minua tarkoitat, olen ottanut Jeesuksen vastaan hieman vajaa 70 vuotta sitten, keneen minunpitäsi parannaus tehdä ja mistä? En tupakoi, en juo viinaa, en nai omia lapsiani ja teen vilpitöntä työtä, yrittäjänä ja Pastorina, enkä valhetele.
Laittele vaikka ranskalaislla viivoilla, mihin parannus Jeesuksesta tulee tehdä, tai tuki suusi.- En_ymmärrä
Kesitas kirjoitti:
Taas Pave oli kiihkeä Jumalan puolsutaja, Josta parannuksesta Apt 9, Apt 22, ja Apt 26. Hän ei sen jälkeen taistellut Jumalan riveissä, vaan Jeesuksen.En edelleenkään ymmärrä Kesitaksen ajatusta: "Hän ei sen jälkeen taistellut Jumalan riveissä, vaan Jeesuksen."
Jumala ja Jeesushan ovat samalla puolella, eivät toisiaan vastaan. Jeesus on Jumalan poika. Jumala ja Jeesus kuuluvat mielestäni erottamattomasti yhteen, minä en ole koskaan kokenut ristiriitaa "kumman riveissä taistelen". Uskon kolmiyhteiseen Jumalaan: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
En saa kiinni ajatustasi, Kesitas! En_ymmärrä kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä Kesitaksen ajatusta: "Hän ei sen jälkeen taistellut Jumalan riveissä, vaan Jeesuksen."
Jumala ja Jeesushan ovat samalla puolella, eivät toisiaan vastaan. Jeesus on Jumalan poika. Jumala ja Jeesus kuuluvat mielestäni erottamattomasti yhteen, minä en ole koskaan kokenut ristiriitaa "kumman riveissä taistelen". Uskon kolmiyhteiseen Jumalaan: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
En saa kiinni ajatustasi, Kesitas!Laitan joitai helopotuksia.
- Juutalaiset eivät vastaan ottaneet Jeesusta, joka toi Uuden liiton. Siinä pn parannuksen paikka, mutta nyt jo Israelissa on messiaanisia enemmän kun Suomessa.
- Ennen, vanhan liiton aikana Jumala oli Herra, nyt Jeesus. Siinä on parannuksen paikka, jonka parannuksen Pave teki.
- Ennen oli syntinä vain teko, nyt ajatuskin.
- Jumala ei ole puhut koskaan pakanoille, eikä yhtä poikkusta lukuunottamatta kenellekään, joten rukoukset menevät tyhjään. Jeesus muutti olemustaan, saadessaa kaiken vallan, ja sanoikin; Joh. 14:6
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Näin ollen suora tie Jumalaan katkesi, joka oli VT;N aikaan kuninkailla, tuomareilla ja profeetoilla.
- Näin sanonta; Jumala sanoi???? Pitää todella unohtaa, sitä saatana käyttää itse hyödykseen.
Oliko apua?- aurinkopaistaapahallekin
Kesitas kirjoitti:
Jos minua tarkoitat, olen ottanut Jeesuksen vastaan hieman vajaa 70 vuotta sitten, keneen minunpitäsi parannaus tehdä ja mistä? En tupakoi, en juo viinaa, en nai omia lapsiani ja teen vilpitöntä työtä, yrittäjänä ja Pastorina, enkä valhetele.
Laittele vaikka ranskalaislla viivoilla, mihin parannus Jeesuksesta tulee tehdä, tai tuki suusi.Olet hiukan ulalla. Eihän parannusta tehdä johonkin vaan itse itsessänsä, jos Jumala kutsuu .Missä Raamatussa kerrotaan jonkun tehneen parannuksen Jeesukseen. Jeesukseen tulee uskoa. Merkillistä, että yli kuusikymmentä vuotta olet itse itsellesi luulotellut tehneesi parannuksen.
aurinkopaistaapahallekin kirjoitti:
Olet hiukan ulalla. Eihän parannusta tehdä johonkin vaan itse itsessänsä, jos Jumala kutsuu .Missä Raamatussa kerrotaan jonkun tehneen parannuksen Jeesukseen. Jeesukseen tulee uskoa. Merkillistä, että yli kuusikymmentä vuotta olet itse itsellesi luulotellut tehneesi parannuksen.
Siihen paranukseen liittyy KÄÄNTYMINEN, Jeesuksen seuraajaksi, joka ilmenee usei Raamatussa.
Sen nähdessään Pietari rupesi puhumaan kansalle ja sanoi: "Israelin miehet, mitä te tätä ihmettelette, tai mitä te meitä noin katselette, ikäänkuin me omalla voimallamme tai hurskaudellamme olisimme saaneet hänet kävelemään. Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala, meidän isiemme Jumala, on kirkastanut Poikansa Jeesuksen, jonka te annoitte alttiiksi ja kielsitte Pilatuksen edessä, kun tämä oli päättänyt hänet päästää. Te kielsitte Pyhän ja Vanhurskaan ja anoitte, että teille annettaisiin murhamies, mutta elämän ruhtinaan te tapoitte; hänet Jumala on herättänyt kuolleista, ja me olemme sen todistajat. Ja uskon kautta hänen nimeensä on hänen nimensä vahvistanut tämän miehen, jonka te näette ja tunnette, ja usko, jonka Jeesus vaikuttaa, on hänelle antanut hänen jäsentensä terveyden kaikkien teidän nähtenne. Ja nyt, veljet, minä tiedän, että te olette tietämättömyydestä sen tehneet, te niinkuin teidän hallitusmiehennekin. Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän. TEHKÄÄ PARANNUS JA KÄÄNTYKÄÄ, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty Apt. 3:12-20.
Matt. 3:2
"Kääntykää, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle!"
Matt. 4:17
Tästä lähtien Jeesus julisti: "Kääntykää, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle!"
Mark. 1:15
Hän sanoi: "Aika on täyttynyt, Jumalan valtakunta on tullut lähelle. Kääntykää ja uskokaa hyvä sanoma
Ap. t. 2:38
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Pyhä Henkihän tuli kirkastamaan Kristusta, ja se tuli Jeesuksen jälkeen.- Hiukan_käsitän
Kesitas kirjoitti:
Laitan joitai helopotuksia.
- Juutalaiset eivät vastaan ottaneet Jeesusta, joka toi Uuden liiton. Siinä pn parannuksen paikka, mutta nyt jo Israelissa on messiaanisia enemmän kun Suomessa.
- Ennen, vanhan liiton aikana Jumala oli Herra, nyt Jeesus. Siinä on parannuksen paikka, jonka parannuksen Pave teki.
- Ennen oli syntinä vain teko, nyt ajatuskin.
- Jumala ei ole puhut koskaan pakanoille, eikä yhtä poikkusta lukuunottamatta kenellekään, joten rukoukset menevät tyhjään. Jeesus muutti olemustaan, saadessaa kaiken vallan, ja sanoikin; Joh. 14:6
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Näin ollen suora tie Jumalaan katkesi, joka oli VT;N aikaan kuninkailla, tuomareilla ja profeetoilla.
- Näin sanonta; Jumala sanoi???? Pitää todella unohtaa, sitä saatana käyttää itse hyödykseen.
Oliko apua?Kiitos vastauksestasi, Kesitas! Ymmärrän sen verran, että meidän tuskin kannattaa keskustella tästä asiasta enempää. Meillä näyttää niin paljon poikkeavan käsitykset toisistaan. Siitä olemme samaa mieltä, että Jeesuksen sovitustyö on merkittävä.
Uskon kirkossamme luettavaan uskontunnustukseen, jonka sanoja voi miettiä tarkemminkin. Siinä puhutaan sekä Isästä, Pojasta että Pyhästä Hengestä. Mielestäni ovat erottamattomat.
Eipä sitten enempää tästä asiasta. Hiukan_käsitän kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, Kesitas! Ymmärrän sen verran, että meidän tuskin kannattaa keskustella tästä asiasta enempää. Meillä näyttää niin paljon poikkeavan käsitykset toisistaan. Siitä olemme samaa mieltä, että Jeesuksen sovitustyö on merkittävä.
Uskon kirkossamme luettavaan uskontunnustukseen, jonka sanoja voi miettiä tarkemminkin. Siinä puhutaan sekä Isästä, Pojasta että Pyhästä Hengestä. Mielestäni ovat erottamattomat.
Eipä sitten enempää tästä asiasta.Kiitos vastauksestasi.
Jos näin, niin sitten niin, mutta otit tuon uskontunnustuksen joka on panakanallinen.
Se on vahvasti Raamatun vastinen, ihmisen tekemä.
Riittää kun otetaan alku; Minä uskon Jumalaan, selitykseen
Isään, Kaikkivaltiaaseen, selitykseen
taivaan ja maan Luojaan?
Juamlalla ei ole kaikkea valtaa, joten se on potaskaa, vaan Kaikkivaltias on Jeesus, Hän itse sen sanoo; Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Vahvistus on Dan 7;14.
Joten pidätkö Raamatun sanaa, Jumalan itsesä sanomana valheeski?
Kyllä niin on kirjoitettu, Topiaan kirjassa
Agricolan Raamatussa, että kultamaljassa
vietiin Topiaan ja Saran rukoukset Herran eteen
josta Herra sitten luki ne,ja ratkaisi kuka lähtee
se oli Enkeliruhtinas Rafael, joka sai toimittavaksi
kummatkin tehtävät .
-Kesitas kirjoitti:
Ei silloin tehty vielä Raamattua.
Kyllä, minullakin on se !
miksi kinaat, ja se on suomeksi.
-padasjoenukko kirjoitti:
Kyllä, minullakin on se !
miksi kinaat, ja se on suomeksi.
-En kinaan, mutta se ei ole Raamattu, ja se on kirjoietettu kopioimalla King Jamesin enlankinkielistä käännöstä, joten se on käännöksen käännös ja siihen on tehty lukuisia kertoja korjauksia, sekä täydennyksiä, mm 1683–1685 ja 1776. ja samalla on kieliasua muutettu, sekä siinä on myös apokalytisiä kirjoituksia ja Kirkkokin sanoo aia seuraavasta, " se on korvattu". Siitä uupuu useista merkittäviä alkuperäisiä kirjoituksia. "Eikös olemas helollas lukemas tässä kirjas, kunnes uuten saanet". Suurin osa lukuajasta menee iste sen tulinnassa Suomen kielelle.
- Eiksjuu
Kyllä seminologi kesitas tietää.
- Eiksjuu
Seminologi kävi. Yllätys oli suuri, autosta nousi sorja nainen, eikä harmaa pohjan-äijä.
- Eikiitosjeesus
Joo kannatan. Lestoille ja muille uskovaisille voitaisiin irrottaa itärajalta pieni pläntti surkeaa suota jossa saisitte viljellä kaskinaurista keskenänne kunnes ryssä tai sukurutsa teidät hävittää.
Päästäisiinpähän moisista riesoista eroon.
Rukoilu sitäpaitsi toimena vastaa runkkausta.- larslevilaestadius
Miksi vihaat Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen lapsia Sinä nimimerkki "Eikiitosjeesus"?
- rukoilija
Johanneksen Ilmestys 5
8. Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset,- lampaansaparo
Meillä on tapana langeta karitsaan.
Suomen laki ei onneksi kiellä eläimien kanssa seurustelua.
- Anonyymi
Orjia me olemme olleet. Katsoneet sivuun tilanteissa joissa olisi pitänyt toimia omantunnon mukaisesti, siksi pahuus rehottaa. Olemme olleet uhattuja.
- Anonyymi
Kristus hakee omansa ennen vihan ajan alkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237715- 545758
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa793268Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72863Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101668Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091580Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3221293Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321061