Jotenkin uutisoinnista tai sen vähyydestä herää epäilys että taas on etnistä värinää tapauksen tiimoilta ...
Ketkä häiriköi karhuvuoren koulussa?
10
372
Vastaukset
- Pöllöbaari
Hittån pojat edustamassa?
- isäm.maan.puollustaja
Ne oli ihan varmana ulko maalaiseja !
- niin.on.tosi
Joillakin tulee uutisesta kuin uutisesta mieleen nainen.
Sinulla tulee ulkomaalaiset miehet.. Hmm.. onnea vaan haluillesi. - Päiväkännikoskavaan
Ketä nää luuserit oli? Varmasti oman kylän poikia kun uho ja känni päällä ihan tiistaina!! 😁😁😁😁😁 Varmaan hurjan kovia jätkiä!!! Onko missään muualla niin paljon häviäjiä suhteessa asukaslukuun kuin karkkarissa?
- tiili-ruukki
Ei Ruonalan Rambot enää tarkene istua venerannassa, niin jossakin muualla pitää päteä !
Ja sen Karkkarin luusereiden prosentin voi katsoa suoraan ilmankosteus mittarista.
- Koululaisenisi
Nimet esille! Tunteeks kukaa?
- Tiistain_päiväkännit
William Familyguy varmaan lomilla ja laittanut ranttaliksi!
- Yttt
Ei taida lomat pyöriä vielä. Eikä varmaankaan häiriköi sivullisia? Business only?
- HsQpellethahaha
Eiköhä ne noita HsQ luusereita ollu, eka uhiteltiin kaikille kaupalla ja kalja/kemikaalit maistuu. Eiköhän nuokin vielä kengittäjän löydä..
- varmaa-tietoa
Kuulostaa romanien touhulta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512