SAKSIN ARMEIJA

Onko teille Saksin liike tuttu?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pintapuolisesti

      Mitä siitä?

      Onko tuo joku Preussin edeltäjä tai vaikuttaja?

      • Se on äärioikeistolainen natsitaustainen liike, joka tähtää maailman herruuteen.


      • Okeieli

        Slaavilaisten liike mannergermaaneja vastaan.


      • Toihanliike

        on 1000-luvun slaaviaallosta. Niitasko ne mongolit noi slaavit pois? Onko toi sitten germaaninen liike?


      • Tuskinnenyt

        ikinä maailmanherruuteen pääsee, kun ei ne pääse planeetaltakaan pitkälle.


      • Se on Saksan Saksista lähtöisin, mutta on nykyisin maailman laajuinen. Se on päässyt Suomessakin rakenteisiin, se on länsimafiaa.


      • Tääonihansama

        Miten päin tätä "karttaa" kääntelee, noi tyhjiöt täyttyy samantien jostain uudesta pinnan-alaisesta liikkeestä. Saako näitä mitenkään paloteltua osiin?

        Tosi turhauttavaa nämämassapsykoosit, kun ei näillä ole mitään suojaa sitä vastaan...


    • anonyymi_1gA

      Saks Fifth Avenue? En oo ollu siellä. Joskus taisin olla Bloomingdalesilla

      • Toitoiminta

        Alue jenkit ja Lähi-Itä. Hm.

        Mikä helvetti toi on toi All-seeing-eye siellä Kazakstanissa?

        Mulla meinas lentää vellit näytölle kun mä näin sen mestan. Noilla on kaikki hallussa. Noi Lapin kaivokset on ihan vimpan päälle riistoa. Sit näitten historia on ihan kummallinen. Noita ylhäisporvarillisia on kirjat täynnä, sit nää menee niitten mukaan, kun ei nää muusta tiedä.

        Hassu illuusio taas. Not!


      • Mäyritäntutkailla

        Sitä Grey-Hordee tuolta jotenkin. Tos pitäs olla joku avain tähän systeemiin. Pääsen taas johonkin eri illuusioon sitä kautta. Toi Moskovan 1300-palo oli edellinen päivitys.

        Pitääkö täs tasapainottaa slaaveja sit?

        Novgorod vittu joo. Jebe nusas Jochin. Böhk ja Beg yksi ja sama mies.


    • vitun.ikenet.ja.sakset

      Kyllä on naaraksien saksien liike vittu liiankin tuttu, kun pysyy ne kurahaarojen sakset kiinni. Ja jos ne sattuu olemaankin vähän raollaan, kun kysyy että "oliskohan mitään pillu hommia ?" niin se napsaus mikä kuuluu kun ne menee kiinni on kuin ruoskan lävähdys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe