Onko teille Saksin liike tuttu?
SAKSIN ARMEIJA
11
53
Vastaukset
- Pintapuolisesti
Mitä siitä?
Onko tuo joku Preussin edeltäjä tai vaikuttaja?- Okeieli
Slaavilaisten liike mannergermaaneja vastaan.
- Toihanliike
on 1000-luvun slaaviaallosta. Niitasko ne mongolit noi slaavit pois? Onko toi sitten germaaninen liike?
- Tuskinnenyt
ikinä maailmanherruuteen pääsee, kun ei ne pääse planeetaltakaan pitkälle.
Se on Saksan Saksista lähtöisin, mutta on nykyisin maailman laajuinen. Se on päässyt Suomessakin rakenteisiin, se on länsimafiaa.
- Tääonihansama
Miten päin tätä "karttaa" kääntelee, noi tyhjiöt täyttyy samantien jostain uudesta pinnan-alaisesta liikkeestä. Saako näitä mitenkään paloteltua osiin?
Tosi turhauttavaa nämämassapsykoosit, kun ei näillä ole mitään suojaa sitä vastaan...
- anonyymi_1gA
Saks Fifth Avenue? En oo ollu siellä. Joskus taisin olla Bloomingdalesilla
- Toitoiminta
Alue jenkit ja Lähi-Itä. Hm.
Mikä helvetti toi on toi All-seeing-eye siellä Kazakstanissa?
Mulla meinas lentää vellit näytölle kun mä näin sen mestan. Noilla on kaikki hallussa. Noi Lapin kaivokset on ihan vimpan päälle riistoa. Sit näitten historia on ihan kummallinen. Noita ylhäisporvarillisia on kirjat täynnä, sit nää menee niitten mukaan, kun ei nää muusta tiedä.
Hassu illuusio taas. Not! - Mäyritäntutkailla
Sitä Grey-Hordee tuolta jotenkin. Tos pitäs olla joku avain tähän systeemiin. Pääsen taas johonkin eri illuusioon sitä kautta. Toi Moskovan 1300-palo oli edellinen päivitys.
Pitääkö täs tasapainottaa slaaveja sit?
Novgorod vittu joo. Jebe nusas Jochin. Böhk ja Beg yksi ja sama mies.
- vitun.ikenet.ja.sakset
Kyllä on naaraksien saksien liike vittu liiankin tuttu, kun pysyy ne kurahaarojen sakset kiinni. Ja jos ne sattuu olemaankin vähän raollaan, kun kysyy että "oliskohan mitään pillu hommia ?" niin se napsaus mikä kuuluu kun ne menee kiinni on kuin ruoskan lävähdys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962