Power huijaus

Huijaus

Tuttava kävi ostamassa tänään uuden läppärin. Myyjä oiken tyrkyttämällä suositteli Asuksen Vivobookia, normaali hinta 499, mutta nyt hän myy sen hintaan 470. Tuttava osti ja lähetti kuvan. Katsoin netistä ja huomasin että hinta on siinä 379. Pienellä luki että myynti alkaa 6.2.2019 klo 8:00. Onneksi olkoon Power! Teillä on nyt tästä eteenpäin ainakin 3 asiakasta vähemmän.

21

1706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokkolanRealisointi

      Minä säästin yli 100€, kun tilasin näytön netistä, vaikka myyjä laski tuotteen hintaa kympeillä myymälän alkuperäisestä hinnasta.
      Ihan samanlainen näyttö suomalaisesta nettiliikkeestä ja lähetys kulut 0€ läheiseen matkahuollon toimitus pisteeseen.
      Kannattaa vertailla hintoja.
      Powerissa asioin jatkossakin, vaikka näytön ostinkin muualta ja se on yli 100€ iso säästö.

    • KokkolanRealisointi

      Eikös se kannata palauttaa läppäri Poweriin ja tuttavasi saa rahat takaisin.
      Tuttava voi sitten ostaa saman läppäri halvempaan hintaan tai katsoa jotakin muuta merkkiä.
      Asiakkaalla on oikeus kokeilla tuotetta ja palauttaa, jos ei ole tyytyväinen, haluaa vaihtaa tuotteen tai tulee katuma päälle.
      Menkää nyt palauttamaan se läppäri myymälään, neuvoisin.

    • Huijaus

      Sanoinkin että palauttakaa. Mutta hän sanoi että olkoon. Enemmän tällainen toiminta ärsytti minua kuin häntä. Itse olisin varmasti palauttanut, toisaalta ei tällaista olisi päässyt tapahtumaan kohdallani.

      • Anonyymi

        Sulla on huono kaveri jos ei kerran palauttanut


    • Hauis-power

      Power myi minulle käytetyn kännykän, palautin koska huomasin tahallaan tekivät sama myyjä taisi mennä piilon kun tulin Poweriin.

      • Ihmettelevä

        Ai myivät käytetyn puhelimen uutena?? Onko totta, miten voi olla mahdollista. Kuinka sinulle selvisi että puhelin on käytetty?


      • Anonyymi
        Ihmettelevä kirjoitti:

        Ai myivät käytetyn puhelimen uutena?? Onko totta, miten voi olla mahdollista. Kuinka sinulle selvisi että puhelin on käytetty?

        Oliko Lahden myymälässä?


    • Kopotikoooti

      En oo koskaan edes käynyt Powerissa, enkä näköjään oo mitään menettänyt. Ei jatkossa tartte käydäkään, kiitos kirjoituksesta. Myyjän taktiikka kertoo kyllä, minkälaista on asiakaspalvelu

    • hurlumhei76435

      powerin asiakaspalvelu reklamaation tai muun ongelman sattuessa on maanmainio! kun laitat viestiä niin noin viikko kestää että vastausta tulee ... :D voi hyvää päivää

    • kylläpä.kestää

      Kuinka niitten nettitoimitukset ovat niin hitaita, hevospeleilläkö ne kuljetukset hoitavat, tosin se on tietysti ekolokista verrattuna diesel-ajoneuvojen kuljetukseen?

      • IhmetteleväRealisointi

        Tuota asiaa vähän ihmettelen, kun tuotteen yhteydessä on tiedot, että tuotteen myynti alkaa vasta kesällä, mutta tuotetta on kuitenkin myynnissä toisessa myymälässä ja tilaamalla saa vasta kesällä ilmoitettuna ajankohtana.
        Miksi tuotetta ei saa aikaisemmin, kun sitä on toisessa liikkeessä myynnissä jo nyt.


    • Göran54

      Se tyhmä joka maksaa liikaa

    • Aukion

      Laajalahdessa on avattu myös uusi Power.

    • Rasistikooon

      Ei koskaan ollut ongelmia powerissa?,tuotteet on saanu aina sopivasti ja myyjät palvelleet hyvin.eli ei valittamista.

    • Turhaakokäydä

      Huono homma kun ei saa edes tinkata enää. Sanotaan vaan että hinta on lapussa. No täytyy mennä muualle osteleen.

    • Anonyymi

      Onko tullut vastaan uusia huijauksia viime aikoina?

    • Anonyymi

      Johan nuo hintabotti mainoksetkin trigeröivät aika pahasti, joka kerta kun pyörii tekisi mieli heittää telkkari ikkunasta pihalle. Mielessä käy vain että kuinka jollain herkkäuskoisela käy mielessä ajatus jostain hintabotista joka oikeasti kiertäisi jossain jotain hintoja säätämässä.... Voivoivoivoivoi.... Miksi me ihmiset ollaan näin tyhmiä?

    • Anonyymi

      Olen vahvasti sitä mieltä että läppäri-ja puhelinostot kannattaa keskittää Giganttiin mistä saa luotettavaa ja asiantuntevaa palvelua. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Mukavin tilata nettikaupasta tuote parhaaseen hintaan. Saa rauhassa tutkia ilman asiakaspalvelijaa kimpussa, joka ensisijaisesti tuli vahtimaan sinua ettet vaan varasta mitään. Turhuutta noihin kivijalkakauppoihin enää nykypäivänä sekaantua.


    • Anonyymi

      ostin powerilta uuden läppärin ja myyjä yritti väkisin myydä oheistuotteita 260 egen edestä mutta sanoin ettei tarvi mm.läppärin käynnistys ja virus jutskia, kuuntelin rauhassa ja sanoin ett pelkkä läooäri kiitos. myyjä oli ku hiiltä niellyt ja mutisi vaan mutta möi läppärin kiltisyi ku sanoi ett ei ollu eka läppäri ostamassa

    • Anonyymi

      Itseriittoisia nuo monet powerin myyjistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe