Voisit reilusti olla oma itsesi.
Miksi mies olet niin arka?
28
78
Vastaukset
- voisiauttaapaljonkin
Tuollainen voisi auttaa joitain ujoja poikia paljon, jos joku tyttö olisi rohkeampi ja voisi pyytää itsekin jonnekin treffeille tai muuta.
- intro31
Koska olen introvertti.
- KerranOlanYliTarkkaillut
Oletko lokakuun lapsi ? Tai siis aikuinen mies. Jos olet, niin sosiaalinen introvertti olet. En minä sinua arkana pidä. Pieni ujous ei minua yhtään, sisältä olen sitä itsekin.
- ElämäonJännää
KerranOlanYliTarkkaillut kirjoitti:
Oletko lokakuun lapsi ? Tai siis aikuinen mies. Jos olet, niin sosiaalinen introvertti olet. En minä sinua arkana pidä. Pieni ujous ei minua yhtään, sisältä olen sitä itsekin.
Noniin täältä tuli heti kunnon faktaa, ei mitään, jos olet syntynyt lokakuussa, olet sosiaalinen introvertti. Kyllä Suomi24 tietää.
- intro31
KerranOlanYliTarkkaillut kirjoitti:
elokuun ja 31v mies.
- Ruuneperi7
Olen leivo nainen https://youtu.be/8qfElV7wcpU
In burrito - Emmäpidä
siitä mitä nään peilistä.
- SeNainenMiettii
Jos on ujo, niin on ujo. Ei ihminen persoonalleen kauheasti voi. Ujous voi olla söpöäkin. Tietysti jos on niin arka ettei pysty puhumaan toiselle ollenkaan, kyllähän se tutustumista voi vähän hiertää.
Ujollle kannattaa antaa aikaa. Ihminen usein tulee kuorestaan, kun toinen tulee tutummaksi. Minua ei varmaan moni uskoisi ujoksi, päin vastoin, mutta lapsena olin tosi ujo. Molemmat puolet siis koettu. - nainenkorkeintaan
Ei arka mies ole mikään "mies".
Ei ole ujo, tarkoitan nyt muuta.
- anonyymi_wkn
Eikös arka ja ujo ole vähän sama asia?
- Eip
Ujona et uskalla tuoda itseäsi esiin, arkana et osaa tuoda itseäsi esiin.
Arka on yksi askel ujosta ylöspäin. - MääOonMää
Eip kirjoitti:
Ujona et uskalla tuoda itseäsi esiin, arkana et osaa tuoda itseäsi esiin.
Arka on yksi askel ujosta ylöspäin.Teinitasoisia viisauksia täällä taas. Itse olen ujo jopa, ja minun vastakohta on julkea lipevä liero. Minun vastakohdat haluavat aina tulla kertomaan minulle jotain. Annan typeryyttä paljon ja kauan anteeksi mutta lopulta tulee turpaan, sillä julkea ei viisastu kuin vasta vamman saatuaan. Arka on jotain ihan muuta.... vaikkapa opetuksen saanut liero.
- Raikulipoika
anonyymi_wkn kirjoitti:
Eikös arka ja ujo ole vähän sama asia?
Ymmärrän, nää muut ei onneksi ole samalla levelillä.Koska nähdään.
- arka.kuvailetvainitseäsi
Tuo kyseleminen, että miksi, oli vain niksi, siksi. Hei natsa, nauti menoistas. Hyvästi.
Terveisin.ansasta. ikuisesti.fi - Tuntuuettä
olen vain harmiksi muille.
- Myhverö
En tiedä miksi, vain Luoja tietää. Pikkupoikana jo salasin mitä oikeasti ajattelin ja tunsin. Sen sijaan että olisin oppinut olemaan minä muiden lasten ja nuorten kanssa opin aina paremmin ja paremmin olemaan hiljaa. Kaikille ei sovi samanlaiset ympäristöt. No en itse syytä ketään tästä. Minulla on ihan kivaa vaikka olen yksinäinen eikä ole vaimoa. Olen kasvanut aika kauas muista. Etuoikeus on se että näkee maailman ihan omalla ainutlaatuisella tavalla.
- oleterityinen
Kerroit tuon hienosti, moni voi samaistua suhun.
- kaislatuulessa
Kiitos Myhverö. Osaat ilmaista ajatuksesi tosi kauniisti.
Levollista yötä.
🌾 - Myhverö
Öitä.
Miehillä kuori, naisilla meikit.
- eräsj-
Ihastuminen tekee ainakin minut araksi. Tämä hänelle; https://www.youtube.com/watch?v=CawpacNswy0
- jotaintuollaistakin
Aika hyvin on kyllä jaksettu kirjoitella asioista, minua kirvelee silmissä sipuli tai suola johtuen ruokienlaitosta.... kun menen nukkumaan taas, niin varmastikin näen unissa jotain tyttöjen keksimiä mukavia juttuja.
- Hysttt
Huuhtele silmät kylmällä vedellä. Näe kivoja unia tytöistäsi.
- joohparanenkyllä
Erästä elokuvaa katsoin tuosta Pablo Escobarin piilotetuista rahoista, joku ihmeellinen paikka "sininen saari", tai sellaista, vähän kuin jossain Twin Peaks -ohjelmassa mysteerinen "Black Lodge"..
Joku armeijan tiedustelu voi ehkä jotain tietääkin sitten tuollaisista mysteerillisistä paikoista sitten.
- Mismennään
Vai onko vain niin arvoton olo? Lannistunut yrittämään toista ihmistä rinnalleen?
- Sellainentapaus
Nainen siis hakee näistä olen ymmärtänyt. Nykyajan trendi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448369Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462318Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262162- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811687- 341546
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai16917