Vaimo baarissa

tuli_mieleen

Onko mahdollista että joillain miehillä herää seksuaaliset halut vaimoani kohtaan kun tämä on baarissa?
Vaimo on reilu nelikymppinen 170/70, vaaleahko.

98

4527

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GeenitRules

Tottakai! Tuohan on miehiin geneettisesti koodattu ominaisuus. Sitä voidaan nimittää vaikka spermojen sodaksi. Vaimo vähintään ajatuksen tasolla altistuu vieraalle spermalle ja se täytyy päästä pumppaamaan ulos ja korvaamaan omalla.

• Yakuza

Missä baarissa vaimosi käy? Laita kuva tänne niin kokeillaan. Jos himo syttyy, ei vaimosi enää halua sinua!

• tuli_mieleen

Käy monissakin baareissa ja eri paikkakunnilla. Eihän tänne mitään kuvia voi laittaa...

• TohtoriKäyrä

Varatut naiset testaa miesten halukkuutta ja omaa markkina-arvoa baarissa jos oma ei ole mukana (jotkut kyllä vaikka onkin). Spermasota on käynnissä. Itse olen useista kertoja saanut lähentelyjä ja jopa jatkoille varatun naisen, mutta kyseessä on useimmiten vain naisten oman hedelmällisyyden ja markkina-arvon testaus kuin aito kiinnostus mieheen. 40-vuotias nainen on hedelmällisyytensä loppusuoralla ja itsevarmuus sekä oman kehon hyväksyntä pitkällä, joten seksuaalisuus korostunutta viimeisillä hetkillä ennen kuin nainen muuttuu miesten silmissä näkymättömäksi ja muodottomaksi. Tämä kiinnostaa miehiä, mutta useimmat miehet kuitenkin hakevat alle 40-vuotiasta naista ihan alitajuisesti evolutiivisista syistä. Kyllä sen ymmärtää, että puumailu, kolmannet pyörät ja kimppapanot alkaa naista kiinnostamaan ennen kuin vaihdevuodet pyörähtää kunnolla käyntiin. Jos yhteiskunta olisi sallivampi naisten seksuaalisuuden toteuttamiselle eikä useita kumppaneita harrastavia leimattaisi niin miehiäkin lopulta kuolisi vähemmän sydän- ja verisuonitauteihin. Oma vaimoni tulee baarista aina täysi kiima päällä aamuyöstä ja herättää minut jos nukun, kaivaa kaluni esiin ja vaatii tulevansa nussituksi. Tämä ei johdu minusta vaan siitä että hän on härnännyt miehiä ja/tai fantasioinut koko illan ja haluaa lopuksi käyttää minua kiihottavan fantasiansa konkretisoimiseen vieraasta miehestä sisällään ja tällöin haluaa myös paljaalla. Tähän varmasti vaikuttaa muiden miesten lähettämät alitajuiset ja selvätkin paritteluviestit ja toki ovulaatiollakin on tässä osansa. Tyydyn osaani. Naisen seksuaalisuus on moniulotteista.

• Tanssia

Olet oikeassa ei haittaa vaikka mies mukana. Viimeistään tanssi lattialla vieraan miehen kanssa, omatkin haluni nousee pintaan eikä siinä mitään pahaa ole. Ihana painautua miestä vasten hitailla ja tuntea miehen miehisyys kun painaa oikeaa kohtaa naisessa.

• Ramboi

Oletko lähtenyt vieraan miehen mukaan, tanssin jälkeen ja antautunut?

• Tanssia
        Ramboi kirjoitti:

Oletko lähtenyt vieraan miehen mukaan, tanssin jälkeen ja antautunut?

Minulla kaveri ei mustasukkainen vaan tykkää kun vieraat piirittää ravintolassa. Kerran laivalla joku aika sitten, tanssin nuoren komeahkon miehen kanssa hän pyysi tupakalle ulos. lähdin hänen mukaan olin tosi kiihottunut hänestä ja mies huomasi saman, pyysi hyttiin lasilliselle lähdin mukaan ja tiesin jo mennessä että tulisimme yhtymään hytissä. Revimme melkein vaatteet toisiltamme ja hän tuli heti sisääni laukesimme molemmat yhtä aikaa rajusti. Joimme sen jälkeen lasit viiniä ja palasimme ravintolaan, mieheni kysyi kävittekö lasillisella ja myhäili minulle.

• Minkäkokoiset

No kyl mua ainakin vaaleet eritoten kiinnostaa. Minkä kokoiset tissit sil on?

• tuli_mieleen

Jos se nyt on tärkeä tieto...80 D

• Minkäkokoiset
        tuli_mieleen kirjoitti:

Kyllä vois kiinnostaa...

• Minkäkokoiset
        tuli_mieleen kirjoitti:

Mut jos pystyt laittaa hänestä vaikka jotain alaston/tissi kuvaa kuvaa niin voin paremmin kertoo?

• tuli_mieleen
        Minkäkokoiset kirjoitti:

Mut jos pystyt laittaa hänestä vaikka jotain alaston/tissi kuvaa kuvaa niin voin paremmin kertoo?

Eihän vaimo siellä baarissakaan yläosattomissa liiku...
        Vaikuttaakohan tissien koko miesten kiinnostukseen häntä kohtaan?

• Minkäkokoiset
        tuli_mieleen kirjoitti:

Eihän vaimo siellä baarissakaan yläosattomissa liiku...
        Vaikuttaakohan tissien koko miesten kiinnostukseen häntä kohtaan?

Voi vaikuttaa, useinmiten yleensä enemmän povekkaista tykkään

• tuli_mieleen
        Minkäkokoiset kirjoitti:

Voi vaikuttaa, useinmiten yleensä enemmän povekkaista tykkään

Pidän vaimoa kyllä povekkaana.

• Wej

Vaaleat naiset saa mut kiinnostumaan ja hyvät mitat vaimollasi.Pukeutuuko hän seksikkäästi baari iltoja varten? Mielelläni tutustuisin ja seuraani tarjoaisin hänelle!

• tuli_mieleen

Pukeutuu mielestäni kohtuu seksikkäästi, aina en toki ole näkemässä.
        Voisihan sitä vaikka testata joskus miten hän reagoisi seuran tarjoamiseen...

• Wej

Olisko hänellä lupasi edetä aina hotellihuoneeseen ja harrastaa seksiä jos kemiat natsaisi?kiihottaisi iskeä vaimosi baarista.

• tuli_mieleen

No jos sitä ajattelisi noin testimielessä että miten reagoisi ja mihin olisi valmis niin silloin toki saisi hän sen rajan vetää...

• Candaulism

Anteeksi, mutta aivan älytön entten-tentten arvoitus-avaus. Se mahdollinen "vaimouskin" näkyy vasta lähietäisyydeltä sormuksista jos sellaisia pitää. Osalla naisia on feikki-kihlasormuksia siinä toivossa, että saisivat olla hieman paremmin rauhassa.

Kyllähän avajaan tulisi miehenä hyvin tietää, että eri miehillä on omat naismakunsa, joku natsaa tai sitten ei ja tuossa kohtaa fiksumpien kohdalla sormus on turn off koska eivät edes ole kiinnostuneita kajoamaan varattuhin naisiin, mutta monille se ei ole lainkaan rajoite.

Ilmeisesti avaaja saa vaimonsa tietämättä kiksejä siitä jos vieraat miehet saavat kiksejä vaimostaan:

- https://en.wikipedia.org/wiki/Candaulism

Olisi kiinnostavaaa jos avaaja osaisi itse paremmin ilmaista mistä fantasmoi tai mistä oikeasti on kiinnostunut.

• Rivinvälistäluettua

Tuostahan tässä avauksessa aivan ilmeisen selvästi oli kyse, eihän siinä ollut mitään epäselvää. Hän haluaa kommentteja ja ehdotuksia miten muut miehet himoitsisivat hänen vaimoaan. Mitä kiihottavampi kuvaus mahdollisesta lähestymisestä, sen parempi.

• tuli_mieleen
        Rivinvälistäluettua kirjoitti:

Tuostahan tässä avauksessa aivan ilmeisen selvästi oli kyse, eihän siinä ollut mitään epäselvää. Hän haluaa kommentteja ja ehdotuksia miten muut miehet himoitsisivat hänen vaimoaan. Mitä kiihottavampi kuvaus mahdollisesta lähestymisestä, sen parempi.

Kyllähän se vähän noin on, hyvin luettu.

Voisin harkita ihan oikeasti sellaista että joku jota vaimoni voisi kiinnostaa, yrittäisi iskeä hänet.
        Toki haluaisin sitten tietää miten siellä on mennyt.

• tuli_mieleen
        tuli_mieleen kirjoitti:

Kyllähän se vähän noin on, hyvin luettu.

Voisin harkita ihan oikeasti sellaista että joku jota vaimoni voisi kiinnostaa, yrittäisi iskeä hänet.
        Toki haluaisin sitten tietää miten siellä on mennyt.

Onkohan kukaan mies halukas tuollaiseen testiin?

• Täälä olis 23 -vuotias mies jota kiinostaa valeet varatu nainen .
      Olis tosi kiihottavaa tavata sun nainen baarista ja edetä niin pitkälle kuin naisesi on valmis menemään.

• tuli_mieleen

Olisitko myös valmis raportoimaan tapahtumista minulle?

• Olisin valmis raportoimaan kaiken sinulle

• tuli_mieleen

Hyvä, mistäpäin suomea olet?

• Varsinais Suomesta olen

• tuli_mieleen
        Makke1995 kirjoitti:

Varsinais Suomesta olen

Kaipa vaimo sielläkin käy, laivalla ainakin.

• Voittas jutella jossain vähän yksityisemmin ja jutella aiheesta

• tuli_mieleen

Sähköposti?

• Ei kyllä ole mitenkään mahdollista!

• Wej

Voisin asentaa videokameran hyttiin valmiiksi .jos sais houkuteltua naisesi drinkien ja hitaiden tanssien jälkeen hyttiin tarjoamalla ensin rentouttavaa hierontaa ja kuohuviiniä yleensä on toiminut houkuttimena niin saisit videonauhoitteen eroottisesta hieronnasta ja ehkä jostain muustakin jossa vaimosi olis pääosassa

• tuli_mieleen

Joo, ihan mielenkiintoista.

• Paitsi, että tuo on raskaasti laitonta.

• Wej

Usein kun hieroo selän pakarat ja takareidet niin huomaa kostuvat pikkarit sitten kun pyytää kääntymään niin usein hierottujen rintojen jälkeen hengitys on kiihtynyt ja kun sormet osuvat etureisille niin pyytävät hieromaan myös pimppinsäkin ja sormien lisäksi osa haluaa myös saada kaluani sisäänsä

• tuli_mieleen

Kyllä vaimo hieronnasta tykkää.

• Alffa

Taitaa ollakin kuumapakkaus. Millasesta miehestä vaimosi syttyy? Täällä on iso kokoinen kaveri. 184/140 kilpaillut voimakisoissakin.

• tuli_mieleen

En kyllä tarkkaan tiedä millasista syttyy. Varmaan siisti, hyväkäytöksinen, huomioonottava...

• Alffa
        tuli_mieleen kirjoitti:

En kyllä tarkkaan tiedä millasista syttyy. Varmaan siisti, hyväkäytöksinen, huomioonottava...

No olen fiksu ja filmaattinen myös vaikka olen iso. Hygieniasta ja muutenkin pidän tyylikkyydestä huolta

• Alffa
        Alffa kirjoitti:

No olen fiksu ja filmaattinen myös vaikka olen iso. Hygieniasta ja muutenkin pidän tyylikkyydestä huolta

Saan paljon vihjailevia katseita naisilta kun liikun kadulla

• Hähähähähää

Buuaahaa tuppikulli se luulee liikoja itsestään

• tuli_mieleen

Nyt on muuten vaimo baarissa Kuopiossa, mitenkähän siellä menee...
      Kertoo varmaankin huomenna jos on jotain kertomista.

• Sairasämmä

Minulla revennyt perä aukko.

• Wej

No olikos saanut huomiota ja seksiä vierailta miehiltä? Kiihottais tietää vaaleat saa mut aina syttymään.

• tuli_mieleen

Huomiota oli saanut kovastikin ja seksiäkin olisi halutessaan kuulemma saanut.

• Wej

Olikos pimppi kostunut kun oli ollut kiinnostuksen kohteena?tarkistitkos pimpin vaimon kotiin saapuessa ja annoit kunnolla kalua pimppiin?

• tuli_mieleen

En tarkistanut ja kalua annoin vasta eilen illalla.

• Wej

Kysyitkö kiihottaiskos häntä jos vieras panisi häntä sinun katsellessa ja odottaen vuoroasi salaiseti viereisessä huoneessa

• tuli_mieleen

Eipä tullu kysyttyä mutta minua tuo voisi kiihottaakin.

• Sairaita

Sulla aika erikoinen fantasia kiihottua! Kilo paskaa ja löylykauha" siinä sex terapeutille miettimistä.

• Wej
        tuli_mieleen kirjoitti:

Eipä tullu kysyttyä mutta minua tuo voisi kiihottaakin.

Kerro hänelle fantasia että katselet baarissa kauempaa kun hän flirttailee ja valitsee miehen mukaan ja siirtyy valvovan silmäsi alla hitaasti nauttien rakastelemaan katselet live kuvaa ja ootat vuoroasi .kyllä varmasti naisesi on kiihottunut ennenkin miesten koskettelusta baarissa nyt vaan on rohkea ja nauttii vieraasta

• tuli_mieleen

Oli vaimon kaveri pyytänyt viikonloppuna kanssaan baariin ja vaimo lupasi lähteä kaveriksi.
      Toivottavasti on mukava ilta tulossa.

• Wej

Tyttöjen illat on usein aikas villejä iltoja .voisitkos saada vaimon kaverin kanssanne harrastamaan seksiä ? Panitkos ennen vaimon lähtöä baariin ?

• tuli_mieleen
        Wej kirjoitti:

Tyttöjen illat on usein aikas villejä iltoja .voisitkos saada vaimon kaverin kanssanne harrastamaan seksiä ? Panitkos ennen vaimon lähtöä baariin ?

En pannu kun lähti jo alkuillasta sen kaverin luokse.

• Wej
        tuli_mieleen kirjoitti:

En pannu kun lähti jo alkuillasta sen kaverin luokse.

Tutki pimppi tarkkaan kun palaa kotiin ja raportoi sitten jos vaikka tyttöjen kesken ovat sekstailleet tai antanut kaverin miehelle

• tuli_mieleen
        Wej kirjoitti:

Tutki pimppi tarkkaan kun palaa kotiin ja raportoi sitten jos vaikka tyttöjen kesken ovat sekstailleet tai antanut kaverin miehelle

Sanoi olevansa kaverin luona yötä, kun se on siinä lähempänä baareja.

• Wej

Pyydä kuvaa pimpistä jotta voit seurata illan kulkua

• Wej
        tuli_mieleen kirjoitti:

Sanoi olevansa kaverin luona yötä, kun se on siinä lähempänä baareja.

Mitenkäs oli baari reissu ja yö kaverin luona mennyt ?tarkistitkos vaimosi pimpin yö kylän jälkeen?

• tuli_mieleen
        Wej kirjoitti:

Mitenkäs oli baari reissu ja yö kaverin luona mennyt ?tarkistitkos vaimosi pimpin yö kylän jälkeen?

Kaveri oli sammunut omaan sänkyynsä kun oli tulleet hänen kotiinsa.
        Kaverin mies oli levittänyt sohvan vaimolleni ja peitellyt hänet.
        Jäi pimppi tarkistamatta.
        Niin ja baarissakin oli jotkut miehet tarjonneet yösijaa ja joku vienyt kätensä paidan alle.

• Wej
        tuli_mieleen kirjoitti:

Kaveri oli sammunut omaan sänkyynsä kun oli tulleet hänen kotiinsa.
        Kaverin mies oli levittänyt sohvan vaimolleni ja peitellyt hänet.
        Jäi pimppi tarkistamatta.
        Niin ja baarissakin oli jotkut miehet tarjonneet yösijaa ja joku vienyt kätensä paidan alle.

Sohvalla olis varmaan saanut vierasta kalua kiihottavan baari reissun jälkeen varmaan oli halut noussut kun oli rintoja hyväilty.kysppä vaimolta oliskos ollut kiihottavaa saada vierasta sohvalla ajatuksena kiinni jäämisen mahdollisuus samalla kun nuolet hänen pimppiä ja upotat kalusi sisään

• muistoissani

Yksi merimiehen vaimo halusi sellaista seuraa paikallis-baarissa, tanssi näyttävästi pitkin iltaa lattialla ja veti edessäni lyhyen helman sit ylös ja esitteli kaunista peppuaan siinä samalla. Kotkasta kotoisin ja joku Anu nimeltään. Sellaine brunette kaunis ja sexy nainen :)

• parinkanssa

Minulla haluttaa ainakin katsella se kun mennään tanssimaan ja vaimo on haettavana ja itse katselen miten hän tanssii houkuttavasti vieraitten kanssa . Se kun hän kertoo miten saa ehdotuksia jatkoista. Kerran tavattiin tanssipari jossa mies oli kanssa samoissa ajatuksissa mukana ja miten se selvisi illan lopussa ja siitä tuli sitten kimppa juttu laivalla.

• tuli_mieleen

Varattiin risteily vapuksi ja siellä vaimo varmasti tanssiikin. Toivottavasti on hyviä tanssittajia laivalla...

• Wej

Olikos kaverin mies saman peiton alla vaimosi kanssa sohvalla? Laivalla voi tapahtuu kaikenlaista villiä tanssia ja hytissä erotiikkaa!

• tuli_mieleen
        Wej kirjoitti:

Olikos kaverin mies saman peiton alla vaimosi kanssa sohvalla? Laivalla voi tapahtuu kaikenlaista villiä tanssia ja hytissä erotiikkaa!

Oli ollut alkuyön ettei vaimo pääse tippumaan lattialle.

• Wej
        tuli_mieleen kirjoitti:

Oli ollut alkuyön ettei vaimo pääse tippumaan lattialle.

Hmm. Ettei vaan peiton alla tapahtunut koskettelua ja naintia tulitkos kysyneeksi alkuyön tapahtumia? Itse en vois ainakaan pitää sormiani erossa naisesta joka on samalla vuoteella.

• tuli_mieleen
        Wej kirjoitti:

Hmm. Ettei vaan peiton alla tapahtunut koskettelua ja naintia tulitkos kysyneeksi alkuyön tapahtumia? Itse en vois ainakaan pitää sormiani erossa naisesta joka on samalla vuoteella.

Enpä kysynyt eikä kertonutkaan tuon enempää...

• tuli_mieleen

Vaimo läksi illalla baariin, ei oo vielä tullut kotiin. Sanoi kyllä lähtiessään että menee varmaankin kaverin luokse yöksi, kun siinä lähempänä asuu.

• Wej

Taitaa kaverin sohva ja mies häntä hieman himottaa ? Kai panit häntä ja merkkasit oman naisesi pillun? Pukeutuiko seksikkäisiin alusasuihin vai jäikö pikkarit kotiin?

• tuli_mieleen
        Wej kirjoitti:

Taitaa kaverin sohva ja mies häntä hieman himottaa ? Kai panit häntä ja merkkasit oman naisesi pillun? Pukeutuiko seksikkäisiin alusasuihin vai jäikö pikkarit kotiin?

Panin edellisenä iltana ja uusia pikkareita sanoi kokeilevansa, jotka oli vasta ostanut.

• Wej

Olikos nukkut kaverin sohvalla? Yksin vai olikos isäntä ollut yöllä myöskin sohvalla.ootkos kysynyt vaimolta kiihottaisiko häntä jos kaverin mies panisi häntä siinä sohvalla?samalla kun itse nait niin se vielä lisää naisesi kiimaa niin varmasti saat vastauksen.sohvani on yökyläläisille aina vapaa.

• tuli_mieleen
        Wej kirjoitti:

Olikos nukkut kaverin sohvalla? Yksin vai olikos isäntä ollut yöllä myöskin sohvalla.ootkos kysynyt vaimolta kiihottaisiko häntä jos kaverin mies panisi häntä siinä sohvalla?samalla kun itse nait niin se vielä lisää naisesi kiimaa niin varmasti saat vastauksen.sohvani on yökyläläisille aina vapaa.

Joo siinä samalla sohvalla oli nukkunut ja isäntä oli aamulla herättyään tullut vaimoni viereen.
        En oo kysynyt tuota...

• Wej

Kysäiset samalla kun nuolet ja nait häntä miehisin ottein niin uskoisin hänen vastaavan .tai pyydätte kavereita yö kylään pääset itse tarkkailemaan tilannetta voisi olla jännä yö tiedossa!

• Wej
        tuli_mieleen kirjoitti:

Panin edellisenä iltana ja uusia pikkareita sanoi kokeilevansa, jotka oli vasta ostanut.

Onkos ollut baariiltoja? Oon tulossa kuopioon toukokuussa hotelliin käykös vaimosi keskustan baareissa tarjoaisin yöpaikkaa hänelle ja kaverille kolmisin ois kiva yöpyä.

• Anonyymi
        Wej kirjoitti:

Onkos ollut baariiltoja? Oon tulossa kuopioon toukokuussa hotelliin käykös vaimosi keskustan baareissa tarjoaisin yöpaikkaa hänelle ja kaverille kolmisin ois kiva yöpyä.

Oota mut elä pitkästy tuppikulli

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Tuttu juttu , naisystäväni lähti kuppiilaan hetki sitten. Tiedän tunteen kun itse en juo alkoa lainkaan, mutta olen sanonut että luotan häneen täysin ja tää toimii meillä 110% . Hän kertoo minulle kaiken mitä on tapahtunut kuppilassa, kyllä miehet piirittää naistani tietenkin mut aina tulee luokseni tai mä haen kun tarvii .. Näin meillä 10 v yhdessä ja kaikki enemnän kuin ok, olen 12 v vanhempi ja seksuaalisesti super aktiiivinen 60v ukkeli..

• Anonyymi

Höpö höpö akkas on seinäruusuna jota kusipukki juopot köyrii juottolan vessassa

• Anonyymi

Lähetään parin kaverin kanssa radalle huomenna.
      Voitas piiritellä sun vaimoos. Jos on himokas, niin voitais koittaa sen kiimasta vittuu. Oisko ok?

• Anonyymi

Missä kaupungissa?

• Anonyymi

Avaamani ketju noussut taas, minultako kysyit?
        tuli_mieleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kaupungissa?

Hesassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hesassa

Ei oo vaimo siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo vaimo siellä.

Voi harmi. Ois annettu kyytejä🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi harmi. Ois annettu kyytejä🙂

Näpyttele keskenäs sitä lerppu piliäs

• Anonyymi

Moi

Pääsiskö vaimoos panee?

• Anonyymi

Et pääse ei sitä puhki pökittyä rukkasta kukaan enää halua

• Anonyymi

Missä ja milloin?
        tuli_mieleen

• Anonyymi

Olimme vaimoni Päivin 38 v kanssa lomailemassa yhdessä isossa kaupungissa , olin katsonut että , siellä on sex baareja . Valitsin niistä yhden isoimman ja sanoin Päiville , mitäs jos käydään illalla tuolla, no kyllähän Päivi innostui . Otimme pohjia ennenkuin lähdimme . Sanoin Päiville , laita minihame mutta jätä pöksyt ja ritsikat pois janiin hän teki . Soitimme resptsunistq taksin ja lähdimme , kello oli kun saavuimme sinne ilta 10 ,30 . Baari oli aika täynnä suurin osa miehiä , löysimme paikat vähän sivummasta . Meno oli aika moista . Meidänkin pöytään tuli 2 miestä , toinen alkoi runkkaamaan ja kysyi Päiviltä saisiko hän ruiskuttaa sinun säärille no Päivi nosti hameen ja mies kääntyi niin että kulli melkein kosketti pillua , kun mies alkoi tulemaan niin hänhän työnsi kullinsa Päivin pilluun ja päästi sinne . Päivi ei ollut moksiskaan vaan laski hameensa ja mies sanoi olipa ihanaa saada ruiskuttaa spermat pilluun eikä lattialle . Siinä kun istuimme alkoi miehiä tuppautumaan viereemme , kohta heitä oli 5 vierasta miestä . Taisivat nähdä mitä tapahtui kun yksikin mies sanoi saako tehdä saman . Päivi myöntyi ja mies käänsi tuolinsa niin että pääsi kulleineen pillun lähelle , mies nosti Päivin jalat toisten syliin ja työnsi kullinsa Päivin pilluun nussi jonkin aikaa ja laukaisi sisään . Silloin yksi miehistä kysyi minulta , voitaisko ottaa huone tuolta ja osoitti oveja . Mies sanoi hän kyllä maksaa . Kysyin että , tarkoittaako mies että , Päivi lähtis kans ja antaisi pillua mies nyökkäsi . Kysyin Päiviltä ja hän sanoi , kyllähän se käy , mies kävi maksamassa ja mentiin yhteen huoneeseen . Ensimmäiseksi miehet riisuivat Päivin alasti ja joku kävi laittamassa videon pyörimään jossa alkoi joukkopano ja niin sai Päivikin . Heti oli yksi mies nussimassa ja toinen työnsi kullin suuhun , muut hieroivat tissejä ja suutelivat välillä kun kullia ei ollut suussa . Yksi toisensa jälkeen laukaisi spermansa Päivin pilluun ja sitähän valui sieltä aika paljon . Kun kaikki olivat saaneet pillua , Päivi puki vaatteensa päälle ja menimme takaisin ravintolaan . Sanoin Päiville pitäiskö meidän lähteä kun kello oli jo 3 yöllä ja kohtahan paikka menisi kiinni . Sovimme että , tulemme illalla uudelleen . Kuiskasin yhdelle miehistä että , ois kiva jos Päivi sais useammalta mieheltä 7 tai 8 ois sopiva määrä , hän sanoi varmasti löytyy vaikka 20 . Me lähdimme takaisin hotellille ja kun pääsimme sinne niin kaadoin Päivin sängylle heitin vaatteeni pois ja työnsin kullini liukkaaseen pilluun , sanoin naisessa huomenna uudestaan ja saat useammalta mieheltä kullia . Päivi siihen aikooko koko kasakan ukot panna minua , ei suinkaan et sinä kestäisi 50 ukkoa saa ehkä 8 riittää . Päästin spermat pilluun ja käytiin suihkussa ja ruvettiin nukkumaan .

• Anonyymi

Heräsimme Päivin kanssa vasta puoliltapäivin , hän alkoi heti puhumaan tästä illasta että , tohtiiko sinne lähteä ollenkaan , entä jos siellä onkin useita miehiä panemassa minua siellähän oli monia kymmeniä ukkoja ja varmasti puutteessa . Sanoin eine nyt kaikki nyt sinua tuu panemaan , sovimme että , pari muuta kaveria tulee niiden eilisten lisäksi . Päivi sanoi , no kaippa sitten tohtii mutta mites jos saa jonku taudin , sanoin siihen että , niistä kolmella oli sormukset nimettömässä ja ne ei varmasti uskaltaisi mennä panemaan jos ois tauti riski . Aloimme jo aikasin valmistautua iltaan varsinkin Päivi , hän meikkasi ja laittoi sukat ja sukkanauhaliivit ( mustat ) lyhyt minihameessa ja sanoi että hän laittaa sen paidan mistä tissit näkyy hyvin läpi ja matkalle jakun . Lähdimme niin että , sex baari aukeaa ilta 9 ja olemme siellä 21.15 ja niin teimme . Kun tulimme baariin niin oli siellä jo ihmisiä ja yksi niistä eilisistä Päivin panijoista . Päivi otti jakun pois ja tissit näkyivät selvästi mies ei pitänyt näppejään erossa vaan puristelin tissejä ja totesi on sulla vaan isot ja kiinteät tissit mutta Hän sanoi että ,odotetaan muita ja kun ne tulee niin otetaan huone . Hän istui Päivin vieressä suuteli ja huomasin että , käsi oli Päivin jalkojen välissä Päivi huokaili ja sanoi tulisivat kohta tekee kullia mieli . Ei mennyt kuin vähän aikaa niin muutkin tulivat ja siirryttiin huoneeseen . Päivi riisui heti vaatteensa ja niin tekivät miehetkin , ei muuta kuin Päivi selälleen sänkyyn ja heti oli yksi nuolemassa pillua , Päivin suuhun työnnettiin kulli ja hänen tissejään hierottiin ja imettiin . Ensimmäinen alkoi naimaan , ei mennyt kauan kun raiskasi spermat sisään kun veti kalun pois niin toinen oli panemassa , kaikki vuorotellen . Oveen koputettiin , kävin avaamassa ja siellä oli 2 mustaa miestä ja 2 valkoista . He riisuivat heti vaatteensa , yhdellä mustalla oli aika iso varmaan 25 senttinen ja niin oli toisella vaalea,la , isokaluinen musta mies meni heti naimaan Päiviä , ajattelin nyt taitaa Päivi saada kunnon kyydit ja niin saikin , musta mies nai rajusti ja kalu oli kokonaan Päivin pillussa hän nai ainakin 15 minuuttia ja Päivi huusi kun sai kunnon orgasmin , kun mies oli tyhjentänyt spermansa sisään niin toinen isokaluinen alkoi panemaan Päiviä , hänkin nussi aika rajusti kun päästi spermat sisään niin oli muitten vuoro . Päivi sai sinä iltana 15 spermat pilluunsa ja kun olimme lähdössä niin Päivi ei meinannut sängystä ylös päästä , sanoi pillu on niin kipeä , no autoimme miesten kanssa hänet ylös ja vaatteet päälle , kun Päivi käveli niin joutui kävelemään jalat harallaan istumaan baariin , hän sanoi nyt pitää sada kyllä paukut , miehet toivat Päiville niin paljon kun hän suinkin pystyi juomaan , no kohta hän olikin jo hiukan humalassa , sanoi minulle pitäisköhän meidän lähteä ja niin lähdettiin , sanoin vielä miehi,Le tulemme joskus vielä takaisin . Kun olimme hotellilla riisuin Päiviltä vaatteet ja myös itseltä , kurkkasin pilluun niin se oli kyllä niin pannun näköinen ja turvoksissa . Päivi sanoi nyt et kyllä pysty panemaan pilluun , no minä panin kakkoseen . Sanoin vielä Päiville että , maanantaina lähtee lento iltapäivällä , toivottavasti pillu ja sinä olette kunnossa , Päivi siihen siköhän ja nukahti .

• Anonyymi

Kokkolassa 90 luvun puolessavälissä oli tanssiravintola nimeltään Pigalle. Siellä sattui eräs asia mikä vaikutti hyvin voimakkaasti omaan parinvaihtoharrastuksen aloittamiseen. Minun tyttöystävä oli pettänyt minua ja olin sen nähnyt ja oli ollut pitkään kuivaa kautta takana ja tuolla ravintolassa näin sattumalta vanhan yläasteella olleen naispuolisen ystävän.

Pigalle oli sellainen että siinä oli tavallaan kolme erilaista juottolaa yhdessä. Semmoinen saluunamallinen pikkubaari, iso disko, ja kerroksen toisella puolella hieman pienempi ravintola. Niiden keskellä oli yhdistävä aula osasto, jossa oli pääsy varsinaiseen ruokaravintolaan, joka oli päivisin käytössä.hotellin asiakkaille. Aulaosastossa oli myös kokoustiloja, vessat jne.

Yleensä porukkaa oli aulaosastossa vähän ja siinä mekin istuttiin vetämässä vähän happea. Me kummatkin oltiin laitettu merkille siinä illan aikana käyskennellyt nuori kolmikko. Nainen, hänen poikaystävä, meitä nuorempia, ja joku kolmas aavistuksen vanhempi herra. Poikaystävä antoi vanhemman herran piiritellä ja vikitellä tyttöystävää ja me hieman naureskeltiin sille tilanteelle. Ensimmäinen ajatus oli tietysti se että siinä oli syntymässä jotain isoa draamaa.

Minulla ei ole mitään muistikuvaa enää miksi me oltiin siitä hetkeksi häivytty, että oltiinko haettu juotavaa tai käyty vessasa tms, mutta kun me oltiin tultu siihen takaisin istumaan, se poikaystävä istui yksinään aulassa. Minulla ei ole myöskään mitään muistikuvaa kuinka kauan meni siihen kun tyttöystävä ja tämä hieman vanhempi herra tulivat isosta kokousloosista ulos. Tuo kokousloosi oli pimeä, lasi ikkunoiden edessä oli verhot, ja isot nahkapäällysteiset veto-ovet oli vain vähän raollaan. Ensin tuli mies ulos ja käveli suhteellisen reipasta vauhtia hotellin portaita kohti. Vähän ajan päästä tuli tyttö ja oikoi mustaa minihamettaan alaspäin ja käveli meidän vierestä aulan toiselle puolelle poikaystävänsä luokse. He juttelivat siinä ja me kaksi oltiin hämmästyneitä mutta selvästi kiihottuneita koska siitä ei ollut mitään epäselvyyttä mitä loosissa oli tapahtunut. Kun tuo nuori pariskunta oli suudellut tarpeeksi ja poistuivat paikalta, ystävä sanoi että hänenkin poikaystävä on viikonlopun poissa. Olen silloin tällöin saanut suoria ehdotuksia seksiin, mutta se oli suorin ehdotus koskaan.

Tuntui helkkarin hyvältä mennä sinne samaan kokoustilaan ja saada kuivan kauden päätteeksi naida koulututun kanssa pöytää vasten ja jättää siemennesteet sisuksiin ihan luvan kanssa niin ettei kumeksien kanssa tarvinnut taiteilla. Tuo ilta avasi omia näköaloja kun mitään suurta draamaa ei seksistä tullutkaan vaikka poikaystävä oli antanut tyttöystävälleen luvan naida napsauttaa tuntemattoman herran kanssa ja vaikka itsekin olin pettäjän apurin osassa.

• Anonyymi

Vaimoni oli baarissa kesäkuussa ja oli lähtenyt kahden mustan miehen kanssa heidän kotiinsa , humalassa tietty . Miehet olivat panneet vaimoani 38 vuotta ja hän ei käytä ehkäisyä . Miehet olivat nussineet häntä jonka jälkeen olivat heittäneet hänet ulos . Kun vaimoni tuli kotiin hän ei kertonut mitään panemisesta vasta sitten kun raskaustesti näyttivpositiivista . Kysyin aikooko hän pitää lapsen niin sanoi ,ven tietenkään kun en tiiä kenen se on ja jos se on musta niin ystävät kyllä ihmettelisivät . Hän tekikin aika nopeasti abortin ja alkoi käyttämään pillereitä .

• Anonyymi

38 vuotta! Pitkä pano ;)

• Anonyymi

On nainen vapaalla tai töissä saati muussa arjessa, niin olisi aika ihme ettei joku mieti asioita. Kaikki kait riippuu myös psykologiasta ja erilaisista fyysisistä /kemiallisista jutuista jotta asiat syttyy tai ei. Toisaalta myös moraali.

Eikä nainenkaan ole sen kummempi pyhimys. Moraali varmasti ratkoo senkin. Onko sitä tai ei. Kaikkea mitä sanot nyt pitää punnita 5-100 vuoden päästä ja katsoa onko a violiittos enää, ja kumman takia se meni käteen.

• Anonyymi

Ainahan se on mahdollista joka baarista yleensä joitakin löytyy jotka vonkaa pillua lähes joka naiselta etenkin jos eivät tiedä kenekä nainen on vaikka sattuis seurusteleen

Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      420
      3488
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      453
      3085
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      127
      1732
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      61
      1678
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      104
      1459
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      61
      1068
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      1052
    8. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      32
      1002
    9. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      955
    10. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      127
      912
    Aihe