Onpa passiivista sakkia

Nukkuvia

Puolueella ei taida olla yhtään kannattajaa?

16

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieteidentuhannentietäjä

      feministi on..

      neo feministi on fasisti.

    • IslamKelassa

      Kommunisti, Islamisti, feministi jne toivottavasti näitä ei kannata kukaan.....

    • PunainenMoskeija

      No kyllä viestienpoistajia ainakin löytyy tästäkin puolueesta, kuten viherkommareistakin..... Tämä puolue on yksi iso vitsi 2019 Suomessa..... Ei mitään käyttöä.....

      • Joutomies.HKI

        Ei ole käyttöä, kun nyt saa vuokrata uudenlaisia Barbara-nukkeja joihin voi satsata oikein kunnolla - mällinsä.


    • hgbnjf

      Vaalikone asetti Feministipuolueen huonoimmaksi vaihtoehdoksi kaikkiin muihin verrattuna. :)

    • KoskaAllahillaOnSuuri

      Kaikki kaapuakat ovat hävinneet feministisestä puolueesta johonkin..... onkohan nekin jo tajunneet ettei Islamia palvovilla kehitysmaamuslimi kaapuakoilla ole mitään tekemistä feminismin kanssa paitsi se että molemmat vihaavat sikaa syövää valkoista heteromiestä.

    • KuolevaPuolue

      Idioottien puolue koko töhnä eikä ole mitään tekemistä täällä meillä koska ei edes puolusta lapssia vaan suosii terrorisraiskareita ja samalla on haalimassa lisää terroristeja maahamme.

    • Kannatan

      Minä taas kannatan feminististä puoluetta kovasti. Osa Vasemmistoliiton, demarien ja Vihreiden populasta voisi äänestää niitä.

      Puolueen tavoitteita en kannata.

      • Kannatat kovasti puoluetta, mutta et sen tavoitteita?

        Taidat olla normaalia fiksumpi feministi :-)


    • femakko.vie.rahasi

      No, jos puolueen tavoite on poistaa köyhyys KOKO MAAILMASTA, voi olla, ettei innokkaita maksajia löydy kovinkaan monta.

      • Kannattaakin äänestää melummin vaikka SDPtä.

        SDP:n logiikka on köyhdyttää kaikki tasasen köyhiksi, niin ei sitten ole niitä köyhiäkään.


    • femi.NISTI

      Kannatan.

      Olen itsekin feministi.


      A.Rinne

    • Nupu

      En ole löytänyt muuta linjaa, kuin sen että ns. kolmas sukupuoli halutaan lanseerata voimakkaasti ja toinen on että pakolaisten vastaanottoa pitää humanismin nimissä nostaa, mikä on kiva ajatus. Tosin politiikka on melkoinen mylly ja tavoitteistaan joutuu tinkimään, että edes jotain saisi läpi. Fiksuin idea johon olen törmännyt, on se että kuukautissiteiden alv pitäisi laskea. Sen pystyy jopa toteuttamaankin. Arvostan sitä että Feministinen puolue on nostanut nämä asiat keskusteluun. :)

    • vastavoimatliikkeellä

      Tasa-arvon vastustajat näyttävät huolestuneen jo pelkästä feministisen puolueen olemassaolosta.

    • akkain

      Jos nimeksi muutettaisiin akkain puolue, niin jäsenmäärä lisääntyisi huomattavasti.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe