Onpa passiivista sakkia

Nukkuvia

Puolueella ei taida olla yhtään kannattajaa?

16

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieteidentuhannentietäjä

      feministi on..

      neo feministi on fasisti.

    • IslamKelassa

      Kommunisti, Islamisti, feministi jne toivottavasti näitä ei kannata kukaan.....

    • PunainenMoskeija

      No kyllä viestienpoistajia ainakin löytyy tästäkin puolueesta, kuten viherkommareistakin..... Tämä puolue on yksi iso vitsi 2019 Suomessa..... Ei mitään käyttöä.....

      • Joutomies.HKI

        Ei ole käyttöä, kun nyt saa vuokrata uudenlaisia Barbara-nukkeja joihin voi satsata oikein kunnolla - mällinsä.


    • hgbnjf

      Vaalikone asetti Feministipuolueen huonoimmaksi vaihtoehdoksi kaikkiin muihin verrattuna. :)

    • KoskaAllahillaOnSuuri

      Kaikki kaapuakat ovat hävinneet feministisestä puolueesta johonkin..... onkohan nekin jo tajunneet ettei Islamia palvovilla kehitysmaamuslimi kaapuakoilla ole mitään tekemistä feminismin kanssa paitsi se että molemmat vihaavat sikaa syövää valkoista heteromiestä.

    • KuolevaPuolue

      Idioottien puolue koko töhnä eikä ole mitään tekemistä täällä meillä koska ei edes puolusta lapssia vaan suosii terrorisraiskareita ja samalla on haalimassa lisää terroristeja maahamme.

    • Kannatan

      Minä taas kannatan feminististä puoluetta kovasti. Osa Vasemmistoliiton, demarien ja Vihreiden populasta voisi äänestää niitä.

      Puolueen tavoitteita en kannata.

      • Kannatat kovasti puoluetta, mutta et sen tavoitteita?

        Taidat olla normaalia fiksumpi feministi :-)


    • femakko.vie.rahasi

      No, jos puolueen tavoite on poistaa köyhyys KOKO MAAILMASTA, voi olla, ettei innokkaita maksajia löydy kovinkaan monta.

      • Kannattaakin äänestää melummin vaikka SDPtä.

        SDP:n logiikka on köyhdyttää kaikki tasasen köyhiksi, niin ei sitten ole niitä köyhiäkään.


    • femi.NISTI

      Kannatan.

      Olen itsekin feministi.


      A.Rinne

    • Nupu

      En ole löytänyt muuta linjaa, kuin sen että ns. kolmas sukupuoli halutaan lanseerata voimakkaasti ja toinen on että pakolaisten vastaanottoa pitää humanismin nimissä nostaa, mikä on kiva ajatus. Tosin politiikka on melkoinen mylly ja tavoitteistaan joutuu tinkimään, että edes jotain saisi läpi. Fiksuin idea johon olen törmännyt, on se että kuukautissiteiden alv pitäisi laskea. Sen pystyy jopa toteuttamaankin. Arvostan sitä että Feministinen puolue on nostanut nämä asiat keskusteluun. :)

    • vastavoimatliikkeellä

      Tasa-arvon vastustajat näyttävät huolestuneen jo pelkästä feministisen puolueen olemassaolosta.

    • akkain

      Jos nimeksi muutettaisiin akkain puolue, niin jäsenmäärä lisääntyisi huomattavasti.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe