Peruutuskamera veneeseen

Wifikamera

Onko kenälläkään kokemusta langattomasta peruutuskamerasta veneessä. Ajan yleensä perä edellä laituriin ja näkyvyys taaksepäin ei ole aivan hirveän hyvä. Näkeekö kamerasta veneen sijainnin aisoihin nähden. Ajattelin laittaa kameran valomastoon ja näytöksi Android tabletin. Joka tapauksessa ruommoinen setti on helppo asentaa.

10

3115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpis

      actionkamera takana ja android tabletissa kuva - enimmäkseen kumiveneen tarkkailuun kylläkin - toimii. Vähän hämäävää ekaksi jos kuvittelee katsovansa taustapeiliin kun kuva ei olekaan peilikuva.

    • Teemutku1

      Hei. Valitettavasti langattomasta ei ole mutta olen miettinyt vesitiivistä auton peruutuskameraa, kuva olisi peilikuvana ja pieni näyttö erikseen. Saattaisi olla kustannustehokkain ratkaisu. Omasta ohjaamosta en näe kuin auttavasti taaksepäin.

      • Näin.aatokset

        Omaan tarkoitus viritellä kaksi kameraa taakse, ja kaksi monitoria jotka asennettaan plotterin molemmin puolin, ja on kuin peileistä peruuttelisi.


      • Näin.aatokset
        Näin.aatokset kirjoitti:

        Omaan tarkoitus viritellä kaksi kameraa taakse, ja kaksi monitoria jotka asennettaan plotterin molemmin puolin, ja on kuin peileistä peruuttelisi.

        Niin ja johdollisina, tuo langattomuus kun lakkaa kun sitä eniten tarvitaan.


    • NäkkiKippari

      Veneen takana auton perutuuskameraan sopiva kamera takana ja johdolla kiinni plotterissa. Plotterin toisessa kameraliittimessä konehuoneessa oleva kamera. Hyvin toimii. Mukava peruutella laituriin tolppien väliin kun näkee tolpat paremmin.

    • VPD6
      • älä_maksa_liikaa

        Tuon saman laitteen saa yli puolet halvemmalla Kiinasta (Ali Express/DX.com). Ainakin aikaisemmin e-ville mainosti "toimitus suoraan hongkongin varastoltamme", eli tilasi itse tavarat netistä ja veti provikat välistä. Nytkin tuon identtisen setin hinta näköjään vaihtelee 25 dollarin ja 1700 SEK:n välillä minuutin googletuksella.


    • eikämaksa

      Jep Bilteeman auton peruutuskamera käytössä. Ja ihan hyväksi havaittu. Kamera saa olla aina päällä virran syöttö vain virtalukosta tai muuten, langaton yhteys näyttöön ja hyvin pelaa, näin ei tarvitse sammuttaa erikseen. Voi laittaa myös peruutus ristikon näkyviin. Toimii aivan kuin autossa. Eikä maksa turhan paljoa.

    • Bow2019

      Mites on viiveiden kanssa näissä langattomissa digitaalisissa ? Ikävä esim pakittaessa poijujen välistä.
      Langattomissa analogisissa tätä viivettä ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe