Peruutuskamera veneeseen

Wifikamera

Onko kenälläkään kokemusta langattomasta peruutuskamerasta veneessä. Ajan yleensä perä edellä laituriin ja näkyvyys taaksepäin ei ole aivan hirveän hyvä. Näkeekö kamerasta veneen sijainnin aisoihin nähden. Ajattelin laittaa kameran valomastoon ja näytöksi Android tabletin. Joka tapauksessa ruommoinen setti on helppo asentaa.

10

2050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpis

      actionkamera takana ja android tabletissa kuva - enimmäkseen kumiveneen tarkkailuun kylläkin - toimii. Vähän hämäävää ekaksi jos kuvittelee katsovansa taustapeiliin kun kuva ei olekaan peilikuva.

    • Teemutku1

      Hei. Valitettavasti langattomasta ei ole mutta olen miettinyt vesitiivistä auton peruutuskameraa, kuva olisi peilikuvana ja pieni näyttö erikseen. Saattaisi olla kustannustehokkain ratkaisu. Omasta ohjaamosta en näe kuin auttavasti taaksepäin.

      • Näin.aatokset

        Omaan tarkoitus viritellä kaksi kameraa taakse, ja kaksi monitoria jotka asennettaan plotterin molemmin puolin, ja on kuin peileistä peruuttelisi.


      • Näin.aatokset
        Näin.aatokset kirjoitti:

        Omaan tarkoitus viritellä kaksi kameraa taakse, ja kaksi monitoria jotka asennettaan plotterin molemmin puolin, ja on kuin peileistä peruuttelisi.

        Niin ja johdollisina, tuo langattomuus kun lakkaa kun sitä eniten tarvitaan.


    • NäkkiKippari

      Veneen takana auton perutuuskameraan sopiva kamera takana ja johdolla kiinni plotterissa. Plotterin toisessa kameraliittimessä konehuoneessa oleva kamera. Hyvin toimii. Mukava peruutella laituriin tolppien väliin kun näkee tolpat paremmin.

    • VPD6

      Olisiko tuosta apua. https://www.e-ville.com/fi/17-peruutuskamerat/23299-langaton-peruutuskamera-yokuvaus-5-tuuman-naytto.html?nosto=nosto_output_area .Näkyy olevan saatavana myös 7" näytöllä. Itse olen harkinnut tuota moottoritilan valvontaan lähinnä asennuksen helppouden takia. Vielä kuitenkin suunittelun vaiheessa.

      • älä_maksa_liikaa

        Tuon saman laitteen saa yli puolet halvemmalla Kiinasta (Ali Express/DX.com). Ainakin aikaisemmin e-ville mainosti "toimitus suoraan hongkongin varastoltamme", eli tilasi itse tavarat netistä ja veti provikat välistä. Nytkin tuon identtisen setin hinta näköjään vaihtelee 25 dollarin ja 1700 SEK:n välillä minuutin googletuksella.


    • eikämaksa

      Jep Bilteeman auton peruutuskamera käytössä. Ja ihan hyväksi havaittu. Kamera saa olla aina päällä virran syöttö vain virtalukosta tai muuten, langaton yhteys näyttöön ja hyvin pelaa, näin ei tarvitse sammuttaa erikseen. Voi laittaa myös peruutus ristikon näkyviin. Toimii aivan kuin autossa. Eikä maksa turhan paljoa.

    • Bow2019

      Mites on viiveiden kanssa näissä langattomissa digitaalisissa ? Ikävä esim pakittaessa poijujen välistä.
      Langattomissa analogisissa tätä viivettä ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe