En löydä kumpaakaan toimivaa
Lumialle (Win 10) Youtube ja radio sovellusta?
6
67
Vastaukset
- uusiluuri
Windows Phone on jo kuopattu. Eikun Android ostoon niin löytyy sovelluksia! https://suomimobiili.fi/microsoft-tappaa-windows-10-mobilen-lopullisesti-10-joulukuuta-2019/
Tätä se Microsoft itsekin suosittelee!- rtsrtysrtysty
Tuki loppuu vuoden päästä. Androidien tuki kestää vuoden jos ostaa nyt.
- anonyymi_GvA
rtsrtysrtysty kirjoitti:
Tuki loppuu vuoden päästä. Androidien tuki kestää vuoden jos ostaa nyt.
3-vuotta kestää tuki Androidilla
- ei_tapa_
En usko, että Microsoft tappaa Windows 10 mobilen lopullisesti, kuten tuo Suomi Mobiilin otsikko. Minusta _tappaminen_ tarkoittaa sitä, että puhelimet eivät toimisi ollenkaan sen jälkeen. Kyllä ne toimivat, eikä ole pakko heittää puhelimia elektroniikkaromun keräykseen.
> "Microsoft lopetti Windows Phone 8.1 -käyttöjärjestelmän tukemisen jo 11. heinäkuuta 2017".
Minulla on Windows Phone 8.1-puhelin ja hyvin toimii (Nokia Lumia 625). Ei ole ollut mitään ongelmaa tietoturvan kanssa, vaikka tuki on jo loppunut. Sovelluksia on tietysti niukasti sovelluskaupassa ja päivityksiä niihin tulee enää harvoin. Kaikki jo asennetut toimivat vielä ja joskus löydän joitain mielenkiintoista sovelluskaupastakin. - anonyymi_68o
ei_tapa_ kirjoitti:
En usko, että Microsoft tappaa Windows 10 mobilen lopullisesti, kuten tuo Suomi Mobiilin otsikko. Minusta _tappaminen_ tarkoittaa sitä, että puhelimet eivät toimisi ollenkaan sen jälkeen. Kyllä ne toimivat, eikä ole pakko heittää puhelimia elektroniikkaromun keräykseen.
> "Microsoft lopetti Windows Phone 8.1 -käyttöjärjestelmän tukemisen jo 11. heinäkuuta 2017".
Minulla on Windows Phone 8.1-puhelin ja hyvin toimii (Nokia Lumia 625). Ei ole ollut mitään ongelmaa tietoturvan kanssa, vaikka tuki on jo loppunut. Sovelluksia on tietysti niukasti sovelluskaupassa ja päivityksiä niihin tulee enää harvoin. Kaikki jo asennetut toimivat vielä ja joskus löydän joitain mielenkiintoista sovelluskaupastakin.Kyllä se tappaa sillä ei ole kannattavaa julkaista puhelimia joita ei kukaan osta. Toki nykyiset toimii vuosikausia mutta niihin ei kohta saa sovelluksia tai päivityksiä.
- luministi
Toimivaa ei löydy sillä kaikissa vielä jotenkin toimivissa sovelluksissa se heittää sinut joka tapauksessa aina selaimelle jolla ainakin vielä voi katsella YT videoita. Turha näiden kanssa on tapella senkun ostat uuden Android puhelimen loppuu probleemat. iPhonea en suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091