Tekeekö kukaan imatralla eläinten

Missukka97

kloonausta? Haluaisin samanlaisen kissan kuin kaverilla on.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trgety3e

      Eiköhän ne tuolla vuoksenhovissa tee kaikenlaista tai sitten SDP vaalitoimistossa, kokeilehan sieltä.

    • oppesiskes

      Minäkin olen himoinnut naapurin mirriä jo pitkän tovin.
      Kuvia siitä olen salaa jo saanut otettuakin. Muutamia. Ovat vain niin hämärässä tai pitkästä matkasta otettuja, ettei kunnolla saa selvää. On jotenkin aina pusikon takana, tai sitten sellaisessa katveessa, etten ole kunnolla saanut zoomattua niihin kohtiin joihin olisin halunnut.
      Kesällä kyllä yritän ottaa kuvia lisää. Se tykkää lekotella tuossa heidän pihalla aina aurinkoisella kelillä viltin päällä nurmikolla.
      Kerran yhtenä iltana olin humalassa jayritin mirriä tarrata takaapäin kiinni, mutta juoksi karkuun. Soittivat poliisinkin paikalle.
      Kerroin, että tykkään mirreistä, ja niin sanoivat poliisitkin tykkäävänsä. Eivät antaneet edes sakkoja. Sanoivat että pitäisi oma mirri hommata, ettei naapurin omaisuutta saa hätyytellä.
      Kerran katsoin kun mirri nuoli itseään tuossa heidän saunan terassilla. Kiikareilla katsoin. Näytti että kyllä se siitä lipomisesta kostuu. Kuulemma puhdistaa itse itsensä.
      Kahta samanlaista mirriä en ole koskaan nähnyt. Liekö samanlainen juttu kuin sormenjäljissä, ettei kahta aivan samanlaista ole olemassakaan?
      Eri kokoisia mirrejä kyllä löytyy, pienimmät rodut tulevat varman tiedon mukaan aasiasta. Täällä pohjoisemmassa on mirrit yleensä hieman isompia. Amerikassa on suurimmat, onhan siellä kaikki muukin suurempaa.
      Olen nähnyt myös hyviä kuvia karvattomista mirreistä. Varmasti jännältä tuntuu karvatonta silittää ja kosketella. Jos joskus sellaista pääsen koskettelemaan, niin varmasti pussaan siihen kosteaan kohtaan, nenän päähän.
      Trimmattuja mirrejäkin olen kuvissa nähnyt. Joillekin on jätetty vain siihen päälle hieman karvaa. Pitkäkarvaisia/tuuheita mirrejä taitaa kuitenkin täällä meilläpäin olla eniten, varmaan koska talvella kylmä, niin ei sitten vilustu niin helpolla. Voi niillä varmaan limakin alkaa vuotamaan jos oikein kunnolla vilustuu. Alkaa vilu kapajamaan, niinsanotusti.
      Mutta juuri tuo liika karvaisuuskin haittaa hieman tätä minun kuvaus harrastusta. Mitä vähemmän karvoja olisi, sen parempia ja luonnollisempia kuvia saisi otettua. Niistä erottuisi kaikki yksityiskohdat paremmin, kuin karvojen takaa. Jänniä kurttuja niilläkin on siellä sun täällä.
      Kunpa vain saisi kunnon lähikuvan, sitten sitä voisi kotona läppärillä zoomailla ja ihastella.
      Jos vielä tästä rikastun, ostan kunnon teleskoopin tuohon kameraan.
      Onneksi intternetistä löytyy aimo valikoima mirrien kuvia. On eri värejä: mustaa, punaista ja aivan vaaleaakin. Kalleimmat laatu mirrit maksavat hirmu tukun rahaa, mutta maaseudulla olen kuullut jaettavan joskus ilmaiseksikin.
      Mutta mirrin kloonamisesta en ole kyllä kuullut.

      • sa89mise29

        En jaksanut lukea koko vastausta mutta ootko nähny märkää mirriä koskaan.


      • oppesiskes

        Eihän ne ui?


    • eskosisko

      Ha ha haa. Hyvä teksti :D Vaikka hieman aihetta sivuuttikin :D

      • Siis voi vittu, miten sä et osaa vastata idiootti oikeaan kohtaan ja luuletko sä tosiaan että tää eläinten kloonaus on niiku joku oikeakii aihe?!?!?


      • oppesiskes

        Ekaksikin. Myö ollaan etelä-karjalassa, joten jätä toi televisiosarjoista oppimasi "Mä" jo suosiolla pois.
        Toiseksi. Kiroilu ei sovi lapsille. Kirosanoja keskustelupalstoilla käyttävät paljastavat olevansa alemmalla ymmärryksen tasolla, tai vain muuten jälkeenjääneitä. Touretten syndroomaa ei tiettävästi tavata kirjoittamiseen tarvittavissa raajoissa.
        Kolmanneksi, toisten haukkuminen idiootiksi. Tuollaisen alkukantaisen kirjoitusasun omaava ei todellakaan voi haukkua muita idiootiksi. Opettele, käyttämään, välimerkkejä, oikein, ymmärrätkö, mitä, tarkoitan?
        Keskity myös kirjoitusasuun (idiootti oikeaan kohtaan) jos aiot jatkaa ihmisten haukkumista. Vähän sama tilanne kuin lähtisi mopolla moottoritielle tuo sinun avuton räpellyksesi.
        Neljänneksi. Mikä on tuo epämääräinen kysymys/huutomerkin käyttö? Vai raportoitko kenties Šakkipelin etenemistä? ( !? = kiintoisa siirto, kenties harkittu riski. ?! = Arveluttava siirto, mutta ei suoraan osoitettavissa virheeksi. ) Katso wikipediasta, niin ymmärrät (ehkä) mitä tarkoitan.

        Tottakai eläinten kloonaus on aihe, siinä missä muutkin.
        didiodootti


    • Imatran itänaapurissa Neuvostoliitossa osataan klovnata aivan kaikkea. Toveri Lenininkin ovat klovnanneet. HMTTn varma tieto.

    • hymyhelli989898989

      Täällä saa kyllä maha kippurassa nauraa näille teidän jutuille!!!
      Ei nää voi olla kenenkään tosissaan kirjoittamia :D :D :D

    • oppesiskes

      Ei nää ookkaa. Ihan esileikkimielellä mie näitä tänne kirjoittelen ja on hauska katsella miten ihmiset reagoivat näihin miun höpöhöpö juttuihin. - Terv. Mies 39v - Maalta - Kaksonen. -

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      116
      2556
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      451
      2276
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1708
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1563
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      41
      1211
    6. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1175
    7. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      62
      1172
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1145
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      192
      1092
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1066
    Aihe