Kova on A4 1.8 tfsi viemään bensaa.kaupunkiajossa tahtoo sen 10 litran lähelle viedä 100km.
Edellinen dieseli volkkari vei suunnilleen 6 litraa.
Taidan palata takaisin dieseliin.
Bensarosvo
9
85
Vastaukset
- Tehotonta
Bensa on niin huttua, että vain maantieajoon sopivaa, biesel kulkee tyhjäkäynnillä kaupungissa!
- neitinäppärä1
ajele, sinä vain kaapunnissa,, siis "kaapunnissa" ymmärsitkö?????
- Retee_
viehän volkkarin 1.0 TSI moottorikin yli 7 litraa sataselle pelkästään maantieajossa. mikä probleema?
- Bensaa
Tojotan hybridi vei testissä vielä enempi kun volkkari .onko brobleema..vai ei.
- Audiman
Ilmoitettu kulutus täysin hanurista.ei pääse lähellekkää..
Niin no saahan sitä bensaa kyllä lisää.
Mutta on minusta kovaruokainen tuollaiseksi. - Öljyäjoukkoon
Liikaa paska huttu etanoolia joukossa haihtuu hetkessä!
- neitinäppärä1
Mitä, kuka, on bensaa, rosvonnu, heti kiinni, ne, varastus on leaisa, asetuksessissa, säädöksiissä kielletty!
- Akm89niusklasisju
lirksyaiapowl.msiaaniaiuanm, mirmeoskjdn a6a., moyujn aioaki!!!!!!!!!"
- MikaOjantaus
Noin mopo ja tollanen kulutus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984