Että on ruma ja tyhmä "nainen"!!
Crista Jaatinen
19
1282
Vastaukset
- anonyymi_Inx
Crista on häikäisevän kaunis nuori nainen
ja mikä jumalainen vartalo, kaikki kohdallaan.- Anonyymi
Onko hän se nainen joka on meinannut kuolla noihin teko härpäkkeisiin,ei kait sellainen ole kaunista.
- AkateeminenHerrasmies
Muovi ja läpitunkeva tyhmyys eivät ole seksikästä.
- koskaankuullutkaan
Missä kohdin hänessä on muovia?
- anonyymi_q9x
ihan, kun googlaat hänen nimen niin tulee useampikin hakutulos pakaraimplanteista esimerkiksi ja noh muutenkin kyll hänestä näkee keinotekoinen mikä keinotekoinen...
- Missahvenanmaa
Nuori nainen pilannut naamansa ja vartalonsa.
Mitäköhän näyttää 10:n vuoden päästä? - Anonyymi
No nyt väittää olevansa talousjohtaja!!
- Anonyymi
Eikös tuolta märäntynyt peba? Huulitäytteet ok, jos ne on vielä luonnolliset, mutta liikaa täyteainetta on tulos paviaanin peräpää.
- Anonyymi
Amanda ahola on hotein ikinä !!
- Anonyymi
Crista Jaatinen?Kuka?
En ole ikinä edes kuullut. - Anonyymi
Kaiken sen jälkeen, miten peppu mätäni, laitatti ilmeisesti tilalle toiset implantit. Voi järjen köyhyys. Sekstitohtorin kyydissä tämä ”talousjohtaja” kertoo tykkäävänsä roolileikeistä, joissa esim. talousjohtaja palkkaa alaista jajaja. Talousjohtaja kertoo myös tykkäävänsä pe...p....sta. Kun huulet on ruiskutettu, miesystävä tykkää kun on kovat huulet.
Että kyllä noilla jutuilla nousi firman imago. - Anonyymi
Kuulin huhuja että Cristalla HIV tartunta.
Onko se totta?- Anonyymi
Sitä se teettää kun kaikenmaailman puoskariklinikoilla tehdään silikonit, persimplantit, botoxit yms.
Mielestäni jatkohoidot myös siellä, ei Suomessa julkisella kun oikeet sairaat jonottaa pitkiä aikoja.
Jaatinen hoidatti mädäntyneet persimplanttinsa veronmaksajien laskuun. - Anonyymi
Wtf huhhuhh
- Anonyymi
Kaunis Cristal❤️
- Anonyymi
Onko Christalla HIV tartunta?? Huhhuh :/
Disgusting - Anonyymi
Minäkin kuulin tästä expanolta
- Anonyymi
Hiv-Crista ! Varokaa tätä spurgua. Käyttää tuplakumea ettei tartuta 😱
- Anonyymi
Jotensakkin huvittava taoaus.
Tulee tiktokkiin kyselemään ja kun väki vastaa alkaa tekee ilmiantoja heistä tiktokin ylläpitoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro415518Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on3303258Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1471871- 1331762
Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu721674Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t2861220Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i1211075Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata80844Mitähän tässä kävikään
Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?111843Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis88801