Erikoinen vessauni

anonyymi_2gJ

Hei,
Olen nähnyt useaan otteeseen unia jossa istun vessanpöntöllä, tunnen häpeää ja yleensä en saa olla rauhassa. Uni loppuu pian. 2kk näiden unien näkemisen jälkeen, viime yönä näin jälleen vessaunen jossa istun pöntöllä ja ulostan. (Ällöttävää kertoa, pahoittelen) tunnen sen jälk että jokin stressaava tunne minussa lähti. Mutta sitten en saanutkaan vedettyä vessaa, yritin jopa jalalla potkia ulostetta alemmas mutta lopulta lähdin pois nolona. Myöhemmin huomasin että joku mies meni vessaan ja huusi vihaisesti nimeäni. Menin hetken päästä vessaan ja joku oli vetänyt vessan puolestani. Herätessä tunsin että voin henkisesti paremmin..
Voiko joku auttaa selventämään juurikin tuota että mitä tarkoittaa että joku muu veti vessan puolestani. Tarkoittaako että joku huoli on hävinnyt vai että en saa sitä pois vai mitä..

3

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unen vessa on paikka, jonne pyrimme, kun haluamme ilmaista yksilöllisiä tarpeitamme eli sitä mitä oikeasti itse haluamme, unen vessassa voimme vapautua kuormista ja ilmaista tunteemme ulos näkyviksi. Vapaudumme siitä mikä ahdistaa, harmittaa yms.

      Tunnet häpeää unen vessanpöntöllä, onko niin, että kun purat paineitasi näyttämällä negatiiviset tunteesi, koet sen jälkeen häpeää. Aitojen tunteiden on hyvä tulla näkyviksi myös muille, jos kokee että muut kohtelevat epäreilusti on oikeutettua ilmaista suuttumuksensa. Ulostaminen on tuota tunteiden ulospäästämistä ja sehän helpottaa, kun ei tarvitse pitää kaikkea sisällään.

      Unen vessanpönttö on myös intiimi yksityinen tila, jota tarvitsemme. Jos et saa olla unen vessassa rauhassa, kertoo se oman tilan tarpeestasi.

      Unessa et saanut vedettyä vessaa, vaan uloste jäi näkyviin eli jätit jälkikäsittelyn kesken.
      Sitten joku huusi vihaisesti nimeäsi ja joku veti vessan sinun puolestasi, uloste katosi näkymättömiin. Voisiko tuo joku olla alitajuntasi, joka laittoi unessa asialle päätöksen eli veti vessan puolestasi.
      Uni toi helpotuksen ja mielesi vapautui kuormasta, unen loppuviesti voisi kenties ollakin, että älä vatvo enää asiaa.
      Tässä ajatuksia unestasi, poimi tästä se, joka tuntuisi tilanteeseen sopivalta.

      • Apkiittää

        Kiitän vastauksestasi. Tuossa oli monta kohtaa jotka voisivat täsmätä tilanteeseeni


    • Anonyymi

      no ite taas ku nään vessaunia nii heräänki joko sillon siihen että oon pissaamassa enkä saa enään pidätettyä tai sit aamulla herään ja huomaan että mun housut on ihan märät ja tän takia oon alkanut käyttämään öisin vaippaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe