Kaverin kanssa uimassa

Uimassa

Olin kaverin kanssa teini-iässä kun eräänä kuumana kesäpäivänä mentiin kalaan. Aikamme kalastettuamme kaveri kysyi mennäänkö uimaan? Vastasin että ei ole uimahousuja mukana. Kaveri nauroi ja kysyi mihinkä me niitä tarvitaan. Heitimme vaatteet pois ja juoksimme uimaan. Kaveri alkoi heittämään vettä päälleni. Meinasin kostaa heittämällä kaverini veteen. Menin kaverin selän taakse ja laitoin käteni hänen ympäri. Kaveri huokaisi sanomalla nai mua. Irrotin otteeni hänestä. Kysyin, mitä sinä sanoit. Kaveri toisti nauraen että olisit vain nainut häntä kun meinasit. Kerroin että meinasin heittää hänet veteen enkä suinkaan työntyä häneen. Harmi, kaveri tuumasi. Menimme rantaan. Aloin laittamaan vaatteitani päälle jolloin kaveri sanoi, otetaan aurinkoa alasti,samassa kaveri jo heittäytyi maahan selälleen. En voinut olla katsomatta hänen munaansa jonka olin nähnyt jo monesti aikaisemminkin mutta tällä kertaa se jotenkin kiinnosti ja vaikutti eri tavalla. Tunsin oman munani kovettuvan. Kerroin kaverilleni menevän takaisin uimaan. Juoksin järveen samalla kun munani kovettui täyteen mittaansa. Mietin että en voi mennä rannalle ennen kun muna on laskeutunut. Aloitin vedenalaisen runkkauksen ja toivoin että kaveri ei näe edes takaisin liikkuvaa kättäni. En ollut vielä saanut orgasmia kun huomasin kaverini nousevan ja tulevan myös uimaan. Tiesin että jos kaverini tulee minun luokse niin hän huomaa varmasti seisovan munani. Niin siinä kävi,kaveri huomasi sen ja tuumasi,haluat ilmeisesti kuitenkin naida minua. Kielsin asian. Kaveri otti minua kädestä ja lähti viemään kohti rantaa. Rannalla hän polvistui ja sen kummemmin varoittamatta otti munani suuhunsa. Se tuntui taivaalliselta. Kaveri imi ja välillä runkkasi kädellään munaani. Aloin olla jo valmiina tulemaan kun otin munani pois kaverin suusta. Sanoin että, no naidaan sitten. Kaveri meni kontalleen maahan ja minä hänen taakseen. Yritin työntyä häneen mutta se ei onnistunut. Yritimme liukastuttaa munan vartta syljellä ja munasta valuvalla limalla mutta sisälle en munaani saanut. Lopulta otimme toisiltamme suihin. Kaveri imi loppuun asti ja laukesin hänen suuhun. Itse en ottanut lastia suuhuni vaan vedin loput kädellä. Makoilimme vielä jonkun aikaa aurinkoa ottamassa. Myöhemmin onnistuimme myös naimaan toisiamme liukastevoiteen avulla.

5

5292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse sain ensi kokemukset kesäisellä uimareissulla. Alasti vedessä painiminen loi edellytykset koskettelulle. Vesi toisaalta suojeli katseilta. Kaveri nappasi minut syliinsä. Yritti heittoa. Valuin vain alaspäin sen sylissä. Rimpuilin minkä pystyin. Hieroin tahtomatta selälläni kaverin penistä. Pehmeä nakki muuttui jäykäksi aisaksi. Kaveri heijasi minua ylemmäs sylissään. Vesi oli liukas voide välissämme. Valuin alaspäin kohti juuri kovettamaani keihästä. Tunsin anuksessani täysosumani. Sisälle se ei mahtunut. Räpiköin paikallani jalkoja heilutellen. Se on siinä, se on siinä, sain hoettua. Kaveri paineli minua alaspäin muttei auttanut. Tiukensi otetta kantaen minut rannalle. Päädyin sammalikkoon selälleni. Sanaakaan sanomatta tiesimme mitä tuleman piti. Itse levittelin reisiäni vetäen polviani kohti olkapäitä. Sillä oli valtava erektio. Näky sai sydämeni sykkimään kiihkeämmin. Tärisevät sormet levittivät aurinkovoiteen aukolleni. Sain kaiken sisään kerralla. Suoraan pohjaa asti. Perille päästyään se huokasi valtavasti. Kävi miten kävi nyt se oli saanut peppua eka kerran. Nainti jatkui pitkään ja rauhallisesi. Finaalissa työnnyttiin vielä syvemmälle sisääni. Sykkimisen sammuttua säpsähdimme huomatessamme olevamme sylikkäin. Kaveri vetäytyi häpeillen pois sisältäni. Terska jumitti hiukan. Sen plumsahtamin aukosta huvitti meitä.

      • Hei 24.4.2019
        Mistä arvasit. Se olikin sielä koulun juhlasalin varastossa. Sielä missä niitä painimattoja säilytetään. Makasin mattopinon päällä selälläni. Make pani mua anukseen. Toiset pojat katteli siinä vieressä. Maken jälkeen jotkut pani kanssa ja toiset vaan runkkas mua.
        Kun kaikki oli tehneet mulle jotain niin Make sanoi et ne lähtee nyt. Mut mun pitää odottaa puoli tuntia ettei kukaan tajua että ollaan oltu kimpassa. Sit voin tulla niiden kanssa potkii palloa tai mennä kotiin.

        Askeleet kuulu ihan selvästi. Niitä oli enemmän kuin yhdet. Arvasin Maken tulevan takaisin. Se pitää siis musta. Ei halunnut jättää mua yksin. Valmentaja purkisti ovelta. Kuultiin täältä jotain?


      • Virtanen kirjoittaa hyvin. Ei tarvitse apuja enää. Keep going !!!


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hei 24.4.2019
        Mistä arvasit. Se olikin sielä koulun juhlasalin varastossa. Sielä missä niitä painimattoja säilytetään. Makasin mattopinon päällä selälläni. Make pani mua anukseen. Toiset pojat katteli siinä vieressä. Maken jälkeen jotkut pani kanssa ja toiset vaan runkkas mua.
        Kun kaikki oli tehneet mulle jotain niin Make sanoi et ne lähtee nyt. Mut mun pitää odottaa puoli tuntia ettei kukaan tajua että ollaan oltu kimpassa. Sit voin tulla niiden kanssa potkii palloa tai mennä kotiin.

        Askeleet kuulu ihan selvästi. Niitä oli enemmän kuin yhdet. Arvasin Maken tulevan takaisin. Se pitää siis musta. Ei halunnut jättää mua yksin. Valmentaja purkisti ovelta. Kuultiin täältä jotain?

        Saiko valmentaja peppua kanssa?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe