Kuinka hoitaja mitoitus toteutuu Jämijärven touhulassa? Paljon on julkisuudessa saanut huonoa palautetta kyseinen pulju. Pitäisi johonkin lapsi hoitoon saada elokuussa.
Touhula vai Pääsky?
8
74
Vastaukset
- Just_joo
Siis miksi se poikkeaisi niistä muista Touhuloista? Että juuri Jämijärvelläkö toimittaisiin eri tavalla kuin muualla?
- Kateussyntyylehmistä
Kysy Pääskystä! Siellä on paras ammattitaito arvioida Touhulaa. Tai sitten käy tutustumassa molempiin. Osaat tunnin jälkeen jo valita.
- Lempi95
Jos noista kahdesta valitaan niin ehdottomasti pääsky!
- Tiuku7
Pääskyssä työhönsä kyllästyneet hoitajat pyörittävät melkoista eläintarhaa, itse on lastani sinne laittaisi. Touhulassa hoitajien vaihtuvuus on ollut suurempaan mutta mitoitus kunnossa ja toiminta paljon laadukkaampaa. Kai sekin jotain kertoo että Touhulassa lapsia on puolet enemmän kuin Pääskyssä, ei kukaan Pääskyyn halua.
- Hyvää_hoitoa
Meidän lapset ovat olleet Pääskyllä hoidossa, eikä tulisi mieleenkään monen vuoden kokemuksella sanoa hoitajia työhönsä kyllästyneiksi, päin vastoin. Lapsilla ollut asialliset puitteet ja erinomaista hoitoa. Ei mitään huonoa sanottavaa.
- Tyytyväinenpääskyyn123
Pääsky on aina täyttänyt kaikki odotukset. Varmasti on asiallista toimintaa, laatua ja puitteet kunnossa. Hyvä pääsky!
- Anonyymi
Eipä tarvitse enään miettiä tuotakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361624
Mikä sai ihastumaan?
Mikä teillä muilla on hänessä (kaivatussasi) saanut ihastumaan itseensä? Muhun vetosi miehessä rehellisyys ja se että o571352Lempinimi kaivatulle
Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä451241Nainen, minne olet piiloutunut
Jäätyykö nenä pakkasella ja et uskalla pistäytyä ulkopuolella, vai pelkäätkö törmääväsi minuun? Voi olla tosiaan kiusall591067Torikahvila R.I.P
"Torikahvilan ylläpito ei vastannut MunFoorumin yhteydenottoon parin viikon kuluessa. Foorumi on suljettu, koska sillä e119989Kiitos päättäjät Kytölehdon päätöksestä
Nyt saimme positiivisen uutisen Hyrynsalmelle. Edistykselliset ja kokonaisuutta laajasti katsovat päättäjät ymmärsivät t73942Mikä fiilis tänään
Ystävälläni. Ei minua meidän ikäero edelleenkään haittaa ja olet ollut positiivinenkin. Kaikilla on hyviä ja huonoja päi125906- 39768
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele82717Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113694