Siis ei voi olla totta tää on oltava joku läppä xD? Siis skoda clubikin olis jo liikaa mut rs clubi xDd... Ei ne oo mitään urheiluautoja tampiot xD
Skodisteilla oikeasti oma rs "clubi"?
10
90
Vastaukset
- awink
Kyllä alkoi itseäkin naurattamaan, itäauto-klubi on ainut oikea skodalle perustettu.
- Oikea.Clubilainen
Hahaha et tiedä mitään oikeasta vrs clubista. Paikka on täynnä mahtavia jätkiä, jotka osaa auttaa asiassa kuin asiassa.
- Rh853
Toyotisteilla on aina ollut oma lifestyle:
https://m.riemurasia.net/kuva/Toyota-lifestyle/35260
ja on tietenkin edelleenkin. Mikä lienee skoota-lifestyle? Nahkasaappaat, pussihousut ja puna-armeijan mantteli?- Maha.Pussukka
"Toyotisteilla on aina ollut oma lifestyle:"
Tuohon "lifestyleen" kuuluu olennaisena osana vyölaukku. Tohokauppiailta myyty hyllyt tyhjiksi, mutta valtavasta kysynnästä huolimatta maailmalta saa.
https://www.ebay.com/itm/TOYOTA-WAIST-FANNY-PACK-ADJUSTABLE-BELLY-BUM-BAG-flag-yaris-corolla-rav4-avensis-/182188898938
Iloitkaa ja riemuitkaa Suomen tohojuntit! - Junttikukkaro.Tohokuski
Maha.Pussukka kirjoitti:
"Toyotisteilla on aina ollut oma lifestyle:"
Tuohon "lifestyleen" kuuluu olennaisena osana vyölaukku. Tohokauppiailta myyty hyllyt tyhjiksi, mutta valtavasta kysynnästä huolimatta maailmalta saa.
https://www.ebay.com/itm/TOYOTA-WAIST-FANNY-PACK-ADJUSTABLE-BELLY-BUM-BAG-flag-yaris-corolla-rav4-avensis-/182188898938
Iloitkaa ja riemuitkaa Suomen tohojuntit!Se muuten tunnetaan myös nimellä junttikukkaro. Siis ei vyölaukku yksin, mutta vyölaukku tohon logolla.
Pitääpä katsoa huomenna onko yhtään jäljellä kun korolla karja ryntää masterit ojossa ostoksille kähä kähä ;)
- RIP
Aloittaja otti yöllä vääriä sieniä, onko enää hengissä.
- aikapaha
Sama juttu. Repesin..rs clubi. Voin kuvitella pojjaat keskenään puhumassa ruosteesta tai kiihtyvyydestä. Ai kamalaa hyvät naurut sain. Kiitos
- Kyykkäräinen
Hahahahaaaaaaaa. .....Hahahahahahahaaaaaa
Kiitos taas kannatti poiketa palstalla, hyvät naurut sai !!!!!!! 😂😂😂
Skeida räsä klubi.... polttavat siellä varmaan Klubi tupakkaa.. vai Mahorkkaa ???? - 6hr5
Siellä se P haisee ja balalaikka soi, kirjaimellisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439