Mitähän minä tein väärin?

MiesKysyysulta

Oli aika yllättävä päätös ilman mitään varoitusta ennakkoon..

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkkinen

Et mitään, kotona tuli seinä vastaan. Joko juteltais?

• sinustakiinni

Sinustahan se on ollut kiinni, että jutellaanko vai ei.

• Nimimerkkinen
        sinustakiinni kirjoitti:

Sinustahan se on ollut kiinni, että jutellaanko vai ei.

Niinkö ajattelet?

• MiesKysyysulta

En tiedä. Mulle tuli sellainen kuva, että ei taideta enää jutella. Yritetään vaan unohtaa..

• sinustakiinni
        Nimimerkkinen kirjoitti:

Niinkö ajattelet?

Niin ajattelen. Enhän minä ole esteenä juttelulle.

• Nimimerkkinen
        sinustakiinni kirjoitti:

Niin ajattelen. Enhän minä ole esteenä juttelulle.

Unohtaminen ei onnistu. :(

• sinustakiinni
        Nimimerkkinen kirjoitti:

Unohtaminen ei onnistu. :(

Ai. Luulin, että olit jo unohtanut. Ei ole unohtaminen onnistunut minullakaan.

• Nimimerkkinen
        sinustakiinni kirjoitti:

Ai. Luulin, että olit jo unohtanut. Ei ole unohtaminen onnistunut minullakaan.

En ole. Joku voisi pitää säälittävänä. Aidot tunteet ei kuole.

• sinustakiinni
        Nimimerkkinen kirjoitti:

En ole. Joku voisi pitää säälittävänä. Aidot tunteet ei kuole.

Minä en ole koskaan mietiskellyt mitä ulkopuoliset ajattelevat siitä mitä tunnen ja ketäkin kohtaan. Aidot tunteet ei tosiaan kuole. Siksi ne on minullakin elossa.

• Nimimerkkinen
        sinustakiinni kirjoitti:

Minä en ole koskaan mietiskellyt mitä ulkopuoliset ajattelevat siitä mitä tunnen ja ketäkin kohtaan. Aidot tunteet ei tosiaan kuole. Siksi ne on minullakin elossa.

En minäkään, oikeastaan. Välillä silti on heikkoja hetkiä, kun tarvitsisi jonkun rohkaisua.

• sinustakiinni
        Nimimerkkinen kirjoitti:

En minäkään, oikeastaan. Välillä silti on heikkoja hetkiä, kun tarvitsisi jonkun rohkaisua.

Sen rohkaisun pitää sitten varmaan tulla joltain ihmiseltä lähelläsi, joka tietää sinulla olevan noita tunteita.

• Nimimerkkinen
        sinustakiinni kirjoitti:

Sen rohkaisun pitää sitten varmaan tulla joltain ihmiseltä lähelläsi, joka tietää sinulla olevan noita tunteita.

Minusta tuntuu, että tämä mies on läsnä elämässäni, vaikka emme ole yhteyksissä. Hänen suunnastaan ehkä, sen rohkaisun tarvitsisin. Toki tunteeni ovat hänelle epäselviä. Uskoisin.

• sinustakiinni
        Nimimerkkinen kirjoitti:

Minusta tuntuu, että tämä mies on läsnä elämässäni, vaikka emme ole yhteyksissä. Hänen suunnastaan ehkä, sen rohkaisun tarvitsisin. Toki tunteeni ovat hänelle epäselviä. Uskoisin.

Miksi epäselviä? Etkö ole koskaan kertonut hänelle tunteistasi häntä kohtaan?

• Nimimerkkinen
        sinustakiinni kirjoitti:

Miksi epäselviä? Etkö ole koskaan kertonut hänelle tunteistasi häntä kohtaan?

En ehkä tarpeeksi selkeästi. Ja jälkeenpäin tapahtuneiden asioiden vuoksi hän voisi luulla kaikkea muuta, kuin mitä totuus on.

• sinustakiinni
        Nimimerkkinen kirjoitti:

En ehkä tarpeeksi selkeästi. Ja jälkeenpäin tapahtuneiden asioiden vuoksi hän voisi luulla kaikkea muuta, kuin mitä totuus on.

Miten tuo kyseinen mies voisi uskaltautua rohkaisemaan sinua, kun itsekin tiedät ja toteat toimineesi jotenkin sellaisella tavalla, joka on saanut hänet todennäköisesti luulemaan ettei sinulla ole häntä kohtaan tunteita?

Sinunhan se pitää korjata tuo aiheuttamasi väärä luulo.

• Nimimerkkinen
        sinustakiinni kirjoitti:

Miten tuo kyseinen mies voisi uskaltautua rohkaisemaan sinua, kun itsekin tiedät ja toteat toimineesi jotenkin sellaisella tavalla, joka on saanut hänet todennäköisesti luulemaan ettei sinulla ole häntä kohtaan tunteita?

Sinunhan se pitää korjata tuo aiheuttamasi väärä luulo.

Kyllä minä sen tiedän, siksi (myös) tilanne onkin niin vaikea.

• sinustakiinni

Nimimerkkini siis osui sinun kohdallasi täydellisesti oikein.

Onko hän kertonut sinulle omista tunteistaan?

• Etmitään

Ajan aina kaikki hyvät ihmiset luotani pois. En halua päästää ketään liian lähelle.

• EräälleMiehelle

Tiedät kyllä mikä mättää

• tietäjät tietää ja niin edelleen..
      jotkut saattaa pohtia vuosia, saamatta vastausta pääsemättä eteen päin. =/

• anonyymi_seX

Onko tämä ihan tuore juttu vai onko tapahtumasta jo aikaa?

• tahdonollaAinoaN03

En oloa halunnut ihastua mutta niinhän siinä sitten kävi heti naps

• katseline

Et ole mun tyylinen. Vaikka ehkä niin luulet, sorry.

• JosSiisOsaatte

Miettikää omaa käytöstänne ja päätelkää siitä miksi toinen toimii niin kuin toimii.

• Eivoitietääei

Mikä päätös?

• Eioltuneoikeat

Jos kysymys olisi minulle, vastaisin että pidit minusta kiinni väärin. Halusit enemmän kuin olin valmis antamaan sinulle. Ahdistuin siitä ja lämpimät tunteeni kuolivat siihen paikkaan. En kestänyt sitä tunteiden määrää sinulta.

• sinnikkyyttämiehiltä

Mulla on miesten kanssa ollut kanssa sitä ongelmaa, että haluu edetä, omistaa, muuttaa yhteen ym.tosi pian tapaamisen jälkeen. Tarttee aikaa ja ymmärrustä ja hidasta lähestymistä, mutta ei kuiteskaan sellasta kylmää, kuumaa leikkiä.

• sinnikkyyttämiehiltä

Siis miehet haluu edetä, omistaa...

• voiluojamitävalehtelua

"Eioltuneioikeat" nimimerkille.

Tunteet kuoli, mutta olet ikävä-palstalla selittämässä siitä?

Jos joku tuon uskoo niin on kyllä typerin ihminen ikinä.

• Eipystynysanoohei

Et tehnyt mitään väärin. Selitän joskus.

• Pahalortto

Pillusi imee kaiken sisäänsä. Olet pahuuden perikuva syntinen lortto.

• säästäse25vuottavielä

Melko yksiselitteinen seuraus on tuollainen: itse tuhosit itse omilla jutuillasi ja vakuutusyhtiö ei maksa penniäkään ennen kuin 25-vuoden oikeudenkäynnit on käyty loppuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1153
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      97
      633
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      608
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe