Mikä on entisen Arolan talon kohtalo?Näkyy olevan aivan lumen peitossa koko rakennus
Entinen Arolan talo
2
319
Vastaukset
- Haaveet
Onko se sama jossa Jenny piti kemikalioliikettä. Kenen se talo on.
Ristijärven pitäisi saada joku rohkea yrittäjä, kuten Keskinen Tuurissa. Joku iso liike keskellä ei mitään ja siellä kaikenlaisia erilaisia tavaroita, ruokaa, ravintolaa. Ympäryskunnista varmaan kävisivät, ei tarttisi ajella Kajaaniin ja maksaa parkkimaksuja.
Kunnantalolla ei ole markkinointiosaamista jota olettaisi että niiden seinien sisällä pitäisi olla. Helppoa höpöttää matkailusta ja iänikuisesta Saukkovaarasta ja pirtistä.- OnneksiEnOstanut
Jennyhän sen omisti (tai sitten perikunta, Arto ja Ari mukana). Arola oli vuokralaisena. Kun Jenny kuoli, taloa kaupattiin myös minulle. Sotkamolainen monialatyyppi Matti Penttinen sen nykyisin kai omistaa (jos joku onneton ei ole mennyt sitä ostamaan), joten hän kai tietää miksi kylmillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927